Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6251) Somatom válasza motown5l (#6250) üzenetére


Somatom
veterán

A tyúkbelesítésnél azt kértem, hogy autós szelep kerüljön bele. A presta -t zsigerből gyűlölöm. Runner csinálta, a gari lejárta óta csak ő nyúlt a bringához. A lelkiismeret nélküli, kókler bandákból elegem lett a gariidő alatt.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#6252) sz.zs. válasza Somatom (#6251) üzenetére


sz.zs.
senior tag

Nekem sajna presta maradt :O
Az utolsó 2 mondattal az utolsó betűig egyet értek. :K

[ Szerkesztve ]

Mini Gaggia (Aplimont) pid box-szal vagy nélküle eladó

(#6253) Atos23 válasza sz.zs. (#6252) üzenetére


Atos23
senior tag

Én mindegyik mondattal egyetértek. Értem, hogy versenybringákba beleteszik azt az átkozott Prestát, de könyörgöm, az én 2,8 széles gumimhoz és a hozzávaló felnihez melyik barom vállalati gyűlésen szavazták meg a Prestát? És szinte az összes pedelechez...
Csak a bajom volt eddig vele, legalább két csoportos bringatúra előtti indulásomat tönkretette már az, hogy egyszer csak elengedte a levegőt a kerékből az az átkozott bohócszelep... :W

(#6254) StLui


StLui
veterán

nem nagyon értem ezt a presta problémát, az összes bringánkban az van már, soha nem volt gondom vele

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#6255) big-J


big-J
őstag

Autos szelep sokkal elterjedtebb a vadonban, parkolokban bicikli tarolokban, benzinkutakon mind van lehetoseged fujni bele, en is azzal nyomom tubelesst.

(#6256) Somatom válasza StLui (#6254) üzenetére


Somatom
veterán

Én még nem láttam benzinkúton presta fújót.
Ha betekerem az a baj, ha kitekerem az a baj. Akárhogy tekergettem, sosem sikerült normálisan felfújnom. Nagy rakás szar az egész. Csak az az előnye, hogy kisebb luk kell neki a felniben. A telóimban is rendes, autós szelep van. Minek legyen többféle?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#6257) andrisbandi


andrisbandi
őstag

Tubeless Valve Swap: Presta to Schrader
- A Park Tools-os bácsiék profin bemutatják a furkálósdit.

Tubelessnél csak pumpa közelében szoktam kihúzni a nagy tüskéket.
Alulra forgatva a lyukat, így könnyebben tömít a defektgátló.
- Pumpa helyett van aki adaptert visz.

Egyszer utána olvastam miért terjedt el a presta.
A fő érv a tubeless volt, csak ezzel működött. Autósban még nem létezett.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#6258) Maximum1 válasza andrisbandi (#6257) üzenetére


Maximum1
őstag

Nem is nagyon lehet kapni autószelepest, itthon még nem is láttam, kint is csak 2-3 félét láttam.

(#6259) StLui válasza Somatom (#6256) üzenetére


StLui
veterán

de 200 ft-os átalakítót csak láttál? Nekem rá van csavarva a szelepre az egyik keréken (van aki kulcstartóra rakja), de mivel erdőben bringázok inkább, így nincs benzinkút, csak saját pumpa.(vagy pálya alján a kocsiban a műhelypumpa)

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#6260) motown5l válasza Somatom (#6256) üzenetére


motown5l
senior tag

A, pumpakhoz szoktak adni átalakítót.

(#6261) Friczy válasza Somatom (#6256) üzenetére


Friczy
senior tag

User error. Replace user and press any key :)
Kb. húsz éve van presta szelepes bringám, szerencsére most már mindegyik az, sőt, a családban sincs már autószelepes. Csak azért van kombinált pumpám, hogy ha valamiért segíteni kell másnak, akinek autószelepes gumija van, akkor tudjak.

Benzinkút többnyire nem játszik nálam, 6-8 bar izgalmas lenne rajta. És itt az előnye a prestának, ezt a nyomást is képes tartani gond nélkül. Valamint a jobb belsők cserélhető szelepmagosak, bármi probléma van a szeleppel, akkor könnyen cserélhető.
Egyedül az ebike-omnak van alacsony nyomású széles kereke, én örülök, hogy azon is gyárilag presta van.

Na meg láttam előre defektmentesített folyadékkal töltött autószelepes belsőt, ami a se ki, se be állapotba került, a szelep nem engedett semmit, a szelepmag nem volt kitekerhető, úgyhogy lehetett venni másik belsőt. Ezek után mondhatnám, hogy sz egész autószelepes dolog marhaság, hülye, aki használja, de egy ilyen esetből ugyanolyan hülyeség egy teljes kategóriára általánosítani, mint neked a prestáról.

(#6262) Somatom válasza Friczy (#6261) üzenetére


Somatom
veterán

Ez nagyon érdekes. A kamionok kerekein ugyanilyen autós szelep van. 9 bar az üzemi nyomás. A fully -m hátsó telóján szintén autós szelep van. 200 PSI -re fújom, ami 13,8 bar. :U
Ami a benzinkutas pumpákat illeti, én max 2 bar -ral járok, nem 5-7 -tel, mint egy outis.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#6263) dugo_ válasza Somatom (#6262) üzenetére


dugo_
veterán

5-7 bar az a 30+ mm-es városi gumikhoz való "alacsony" nyomás, virsligumiba kell a 8-10. Pont ezért esnek ki a kutak, azoknál a legtöbb esetben esélytelen 4-5 fölé menni, nem tudom a kamionok hol fújatnak, ha útközben kell.

(#6264) ugri77 válasza dugo_ (#6263) üzenetére


ugri77
tag

"kamionok hol fújatnak, ha útközben kell."
Saját légrendszerről ?
[link]

(#6265) sz_gabor


sz_gabor
tag

Neuzer Mantova típusról tud valaki tapasztalatot, vélemény.
Olcsóbb munkába járó járgányt keresek. és ez a típus egész jó árra van leárazva.
Adatot se sokat lehet találni, teszt vélemény semmi, pedig 2022 magyar kerékpár.
Még a Eleglide Citycrosser nézem az 100000ft olcsóbb de agymotoros és kínai.
A tesztek dicsérik.

(#6266) motown5l


motown5l
senior tag

Sziasztalok a presta szelep engedi a. Magas nyomású pumpat? Vagy nem bírja fel fújni hirtelen. Hetvegen ki vennem a belsőt.

[ Szerkesztve ]

(#6267) gbors válasza sz_gabor (#6265) üzenetére


gbors
nagyúr

Saját tapasztalatom nincs róla, de vállalhatónak tűnik. A hatótávja nem lesz óriási (60-70 km-t ígér valamelyik shop, azt nem túl durva használat mellett vszleg tudni is fogja), de ha meg tudsz vele fordulni, akkor gondolom a napi töltés már nem probléma.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#6268) big-J válasza sz_gabor (#6265) üzenetére


big-J
őstag

Egyikkel sem fogsz terepezni, en a kinai agymotorosat vennem ha olcsobb es a tobbi komponens sem gyengebb. 370wh akkuktol nem Kell csodat varni, ugy 20km lehet max legnagyobb rasegitessel.

(#6269) sz_gabor válasza big-J (#6268) üzenetére


sz_gabor
tag

gbors, big-J köszönöm a válaszokat!
A Neuzer másnapra 100000ft-ot drágult.
Közbe bejött a képbe Accolmile City Magyarországon is árulják itt (720000Ft-ért).
Középmotoros,14.5Ah Samsung akkumulátor, Zoom Hidraulikus tárcsafék,
Hidraulikus lengéscsillapító (az árához képest egész jó alkatrészekből áll).
A Trackap Ebike GPS Tracker se lehet rossz (egy kis plusz védelem a bicikli lopás ellen).

(#6270) yahagyma


yahagyma
tag

Sziasztok!
2022.03. hóban vásároltam több ebike kipróbálása után és rengeteg teszt olvasása után egy Winora Yucatan 12 Pro gyári kerékpárt újonnan, Yamaha motor, 630 Wh-ás akkumulátor, dropper nyeregcső, akkuról működő első hátsó világítás, olajos tárcsafékek, állítható kormány, sárvédők, kitámasztó stb, full felszerelt! Ballonos így trekkinghez kényelmes Schwalbe Johnny watts gumikkal. Hátsó táskákat is vettem hozzá, ami hihetetlen jó, mert váltóruha, sör, vitamin, kaja, üccsik, mind beleférnek. A töltő 4 Amperes, én egy okoskonnektorral töltöm fel az akkut, rá van dugva és ha kedvem támad és az idő is olyan akkor 3-4 órával hamarabb telefonról elindítom a töltést és feltölt 100%-ra, ugyanakkor időzítve is van az okoskonnektor így csak rádugom és reggelre feltölt és tudok menni! Pedálfordulatot 80-90 közt kell tartani ami kíméli az izületet/láncot/motort/stb, ez alatt tekerni senkinek és semminek sem egészséges!

https://ebikeshop.hu/termek/winora-yucatan-12pro-he56-cm-21-fekete-elektromos-kerekpar

1: ezt lehetett kapni 2022 év elején és mindenféleképp levegős első telót szerettem volna és droppert!
2: 60% Aszfalt 40% könnyebb terepre használom, kirándulás, nyaralás, rövid túrák hosszú túrák
3: Nem akartam utólagos megoldásokkal "tákolni" a biciklit, végre egy olyat szerettem volna, amin minden megvan, egyetlen dolgot cseréltem a bicón, az a nyereg, de ez érthető, mert mindeninek más és más kényelmes a farpofájának, de egyébként is a fő kényelmet a biciklis nadrág vastag párnázata adja!
Ebike előnye a hagyományos biciklivel szemben, hogy 22-25 km/h közti átlaggal lehet haladni, csomagokkal nem kell grammozni, a hagyományossal grammoztam egyfolytában és 13-15 km/h közti átlaggal haladtam. Emelkedőket nem fogod “kerülgetni” és több és szebb helyre is eljutsz, sztem nagyon megéri.
A bringázás azért is jó, mert sportolsz, kirándulsz, nem nyomogatod a telód, friss levegő!

Karbantartás: láncwax, nem olaj! magasnyomású mosóval lehet mosni, csak az akkut és motort került el vele! Láncot féktisztítóval is tisztítom. A komplett biciklit a lakásban tárolom.
2022. évben 5100 km-t mentem vele, szervízben csak garancia miatt volt, meg elszakadt a dropperállító bowden, ezt cserélték. 2 defektet kaptam, de mindegyik az én hibám volt, építkezés utcájába behajtottam és szög….a másiknál meg kerítést építettek és szög….
2023. év elején láncot cseréltettem rajta, idén eddig 1200 km ment bele, gumik nagyon jó állapotban, markolat szinte meg se kopott, igaz kesztyűben tekerek mindig!
Költségek:
bringa, 1,565 misi
nyári, őszi, tavaszi ruhák Decathlon: 152 ezer Ft
táskák: 88 ezer Ft
karbantartás: wax, féktisztító, belsők, gariszervíz, szervíz: 102 ezer Ft
Viszem magammal a töltőt, BuBán és Balaton körül is rengeteg helyen van már telepített ebike töltő vagy töltési lehetőség, ez a dolog nagyon fejlődik!

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6271) big-J válasza sz_gabor (#6269) üzenetére


big-J
őstag

Azert en a hasznaltpiacon mindig korulneznek, ha nem tul specialisak az igenyeid.

(#6272) kovacs65 válasza sz_gabor (#6269) üzenetére


kovacs65
senior tag

Ajánlom ez a csoportot:

[link]

Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?

(#6273) sz_gabor válasza big-J (#6271) üzenetére


sz_gabor
tag

Nézegetem azokat is, de 500000ft-ig nem találtam, ráadásul nem tudható hogy milyen állapotba van valójában (3-5 éves akkumulátor még meddig használható stb.).
Főleg munkába járásra (kb.6km, terepre nem használnám) kellene.
Jó lenne középmotoros (de az agy motorost se zárom ki), első lengéscsillapító (az utak amerre járnék tragikusak), jó lenne ha nyomatékszenzoros lenne és sárhányó, csomagtartó, lámpák rajt lennének nem kéne külön még mindent megvenni.
Tudom hogy nagyon minőségi kerékpár ebbe az árba nem fér bele, de szeretném egy megbízhatóbbat venni ami megfelel a magyar törvényeknek (pl.250W nem lehet nagyobb motor).

[ Szerkesztve ]

(#6274) gbors válasza sz_gabor (#6269) üzenetére


gbors
nagyúr

Az a Bafang bringa nagyon érdekes - papíron jól fest, csak ugye az a kérdés, hogy tényleg
az van-e benne. Kapásból a magyar linken a motor és az akku feszültsége szerepel mind 48V, mind 36V értéken (vszleg a 36V a helyes), az Ali linken a motor teljesítménye kérdéses (vszleg 250W) - stb. A garanciának is érdemes utánanézni, hogy hogyan tudod érvényesíteni, ha bármi gond van. Nekem ez ennyi pénzért már fázós.

#6270 yahagyma: köszi, ez érdekes / hasznos volt. Különösképpen:
BuBán és Balaton körül is rengeteg helyen van már telepített ebike töltő vagy töltési lehetőség

Ez nekem új és igen örvendetes. A Balaton körüli hálózatot meg is találtam, viszont a BuBa-ról semmit, itt tudsz esetleg konkrétabb infokat írni?

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#6275) Logitech válasza gbors (#6274) üzenetére


Logitech
aktív tag

Pázmándi pihenőhelyen van konnektor, máshol nekem nem tűnt fel.
Balatoni hálózatot hol lehet megtalálni? Én csak olyat találok hogy pl 2020-ban hol volt, de friss listát hiába kerestem.

(#6276) Warzoz válasza Logitech (#6275) üzenetére


Warzoz
senior tag

Én is csak olyanokat találtam, ahol helyi vendéglátó egységeknél ha fogyasztasz, amíg ott vagy, bedughatod a töltődet a konnektorukba. Szerintem nincs kiépített hálózat még. De remélem tévedek.

[ Szerkesztve ]

(#6277) gbors válasza Logitech (#6275) üzenetére


gbors
nagyúr

Pázmánd majdnem a féltávnál van, szóval az már önmagában egész jó. Emlékszel esetleg, hány db konnektor van?

Balatoni hálózat (vagy "hálózat"): sajnos ez jogos, az összes erre vonatkozó bejegyzés régi, és közben volt egy covid-19, ami nem volt éppen jó hatással a vendéglátóhelyekre :(
Lehet, hogy a "hálózat" szó használata félreérthető volt, elnézést.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#6278) yahagyma


yahagyma
tag

Buba-n ingyenes ebike töltők: A kerékpárosbarát applikációban a nagyrésze nincs még jelölve.

Biatorbágy Viadukt 3 db
Etyek Magyar Kút-nál az út másik oldalán 3 db
Pázmánd 1 db
Szabadbattyán Kula tér 1 db vízvétel és WC is van (nem elírás tényleg így hívják :Y :) )
Füle Biciklis pihenőhely 1 db
Balatonfőkajár Focipálya 1 db

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6279) yahagyma


yahagyma
tag

Biatorbágy Viadukt

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6280) yahagyma


yahagyma
tag

Etyek Magyar Kút

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6281) yahagyma


yahagyma
tag

Füle

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6282) yahagyma


yahagyma
tag

Balatonfőkajár

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6283) yahagyma


yahagyma
tag

Szabadbattyán Kula tér

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6284) yahagyma


yahagyma
tag

Pázmánd

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6285) yahagyma


yahagyma
tag

Pár egyéb hasznos gyakorlati tapasztalat:
-tölteni az akksit 70% alatt nem sok értelme van, mert lassan tölt, a töltőt a táska legmagasabb pontjára érdemes rakni, mert folyt ki kóla/sör/üdítő többször is a táskámba a rázkódástól ésakkor nem ázik el a töltő
- 1*12 tányérkiosztás túlzás, drága a tányércsere is 1*10 bőven elég átlagos felhasználásra
- Decatlonban lehet kapni fasza ruhákat, amivel 10 fok környékén úgy bicózhatsz hogy nem fázol, ezt mindenkinek csak ajánlani tudom, több réteg kell, aláöltözet, kabát, majd esőkabát

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6286) gbors válasza yahagyma (#6278) üzenetére


gbors
nagyúr

Köszi a képes beszámolót :R

Eszerint ha Etyek után akar tölteni az ember, akkor nem árt egy elosztót is bedobni a táskába, biztos ami biztos :D

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#6287) big-J válasza yahagyma (#6284) üzenetére


big-J
őstag

Ez a kerekparos barat app a legjobb ezeket a tolto pontokat nezni?

[ Szerkesztve ]

(#6288) yahagyma válasza big-J (#6287) üzenetére


yahagyma
tag

Sajnos elég kevés valóban működő töltőpont van jelölve a Kerékpáros applikációban, asszem csak a Pázmándit jelöli, ezért is segítettem a fentiekkel.

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6289) yahagyma válasza gbors (#6286) üzenetére


yahagyma
tag

Előző évben és eddig idén sem volt probléma, hogy másra kellett várjak a töltőn, de ez lassan megváltozhat, olyan elosztó fog kelleni ami vízszintesen "terjeszkedik" mert a vízvédelmi csapóajtó útban lesz, mindez képen:

[ Szerkesztve ]

Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...

(#6290) tknof1871


tknof1871
őstag

Üdv! Első váltó, Mid Drive Motor, Kit

Le kell mondani az első váltóról, ha mid drive motort szerelnek a kerékpárra? Úgy emlékszem, hogy le kell mondani róla. Aztán most láttam egy mid drive motor kit felszerelő videót és azt magyarázta a youtuber, hogy bármilyen körültekintő az ember, a kit-ben érkező első lánckerék lehet, hogy nem abban a síkban lesz ahol ideális. Ahol mondjuk a 2-es első lánckerék volt, ha eredetileg 3 volt elöl. Ezért a lánc ha a legkisebb (vagy a legnagyobb már nem emlékszem) hátsó lánckeréken van akkor nagyon ferde. Az nem jó a láncnak. Talán a kitben érkező első lánckereket is inkább lecserélte, de betett valami távolságtartót is a motor és az első lánckerék közé és így megoldotta. Biztos professzionális távolságtartót vagy alátétet használt, de engem a motoros fűkaszákon használt bozótvágó késre emlékeztetett. Vajon miért nem egyszerű csavaralátétekkel pozicionálta az első lánckereket a motortól távolabbi síkba? Csinálhatta volna csavaralátétekkel is?

(Megkerestem a videót. 117 másodpercre időzítve indul és 4 perc 11 másodpercig tart az idevágó rész)

Akkor most mid drive motorral miért nem lehet legalább 2 első lánckerék? Látszik a videón, hogy ez az ember még az első váltót se szerelte le. Most nem tudom a nevét az alkatrésznek. Ami a váltókar mozgatásakor oldalirányban kitér és tereli a láncot, hogy melyik első lánckerékre ugorjon. Látszik, ott van.

Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

(#6291) kovacs65 válasza tknof1871 (#6290) üzenetére


kovacs65
senior tag

Van gyárilag 2*10-es váltás is, ami nem utólagos Bafang. Nem emlékszem melyik gyártó, de nem az alja. Talán Merida?

Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?

(#6292) parandroid válasza yahagyma (#6283) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Egy reneszánsz festmény. Cigi, sör, lemerült pedelec. :D

Ne érts félre, elindultál, megcsináltad, jár a kudos!

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#6293) gbors válasza yahagyma (#6289) üzenetére


gbors
nagyúr

Igen, gondolom, hogy nem jellemző, hogy várni kell, viszont ha kell, akkor nem 5 percet, úgyhogy inkább rákészülök. A csatlakozós info újfent hasznos, köszi! :R

#6291 kovacs65: Giantnek pl. van ilyenje.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#6294) sz_gabor válasza gbors (#6274) üzenetére


sz_gabor
tag

A magyar oldal ír össze-vissza, az alin 250w-os motor van írva és mivel BAFANG M200 van rajta az 250w-os. A biciklit az akkubici OEM gyártó készíti.

(#6295) gbors válasza sz_gabor (#6294) üzenetére


gbors
nagyúr

Igen, van 250W is írva, meg van "Wattage: 251 - 350w" is. Az OEM gyártói oldalon meg a hátsó váltó fokozatszámát nem sikerült konzisztensen eltalálni. Lehet persze mondani, hogy ezek apróságok, csak ugye ezek azok a pontatlanságok, amiket 2 perc alatt észreveszek, kérdés, hogy mi van még.
Ha valaki nagyon képben van a témában, akkor lehet, hogy jó üzletet lát (és talál) benne, de limitált ismeretek mellett én a 720e-t nagyon soknak tartom azzal szemben, hogy 600-800 között már vannak ismert márkákból is lehetőségek.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#6296) sz_gabor válasza gbors (#6295) üzenetére


sz_gabor
tag

Gondolom gyártják 350w-s amerikai piacra is, a weblapra meg rámásoltak a leírást, de nem figyeltek hogy 250w európai piacost árulják. Az OEM gyártó meg gondolom olyat motort, váltót tesz bele amit a viszonteladó kér.
Nem védeni akarom Őket, ezért is hezitálok és keresgetek még más típusok között, de eddig ez nyerte el legjobban a tetszésemet. De természetesen a megvásárlásába van rizikó, de nekem már pár online magyar vásárlásomnál volt minőségi és garanciális probléma. Volt hogy fogyasztóvédelemhez kellett fordulnom, volt hogy megszűnt a bolt és nem tudtam a garanciát érvényesíteni (vásárláskor küldték az Európai garancialevelet, de kiderült csak bolti garancia volt rajt). A kíniakkal eddig egy garanciális ügyem volt (elég sokat vásárolok onnan) ingyen küldték a hibás alkatrészt.
Kb. 500000Ft lenne a kerékpár, amiért nem találok ilyen paraméterekkel ismertebb márkából, de ha te tudsz köszönettel elfogadom a segítségedet.

(#6297) gbors válasza sz_gabor (#6296) üzenetére


gbors
nagyúr

720e helyett 500e-ért teljesen más a leányzó fekvése. Ha Neked jók a tapasztalataid a kínai rendelésekkel, és nem para az Aliról ekkora értéket rendelni, akkor hajrá :) Ha 1-2 alkatrész esetleg más is lesz, mint ami le van írva, 500-ért az sokkal tolerálhatóbb.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#6298) tknof1871


tknof1871
őstag

Üdv! Inkább teoretikus kérdés, Középmotoros (mid drive motor) kit

Azt mondják, ha pl. lemerül az akkumulátor attól még továbbra is lehet használni mintha hagyományos kerékpár lenne. Ekkor valamennyire érezni a nem működő motor plusz súrlódást ad hozzá a meghajtáshoz. Nehezebb tekerni, valamennyire. Akinek 250 Wattos vagy nem sokkal nagyobb motor van felszerelve mit gondol. Ha napi 20 km-t kell megtenni és rásegítés nélkül, sík terepen, városban, az már nagy probléma?

Vegyünk egy 50-es férfit, átlagos egészségi állapot. Mondjuk meghalt az akkumulátor. 1 héten belül leszedné a motort és inkább visszatenné az eredeti nem motoros első hajtóművet?

Vajon egyszer majd kijön valamelyik nagyobb gyártó olyan középmotorral, amiben kuplung van? Nem mondom, hogy a kormányról lehessen kapcsolni. Miattam lehet a motoron is elhelyezve egy kar vagy tárcsa, amivel a motort ki venni a komplett meghajtásrendszerből.

Abban biztos vagyok, egyszer valahol valamelyik gyártó csinálni fog ilyet. Az már másik dolog, hogy talán elad 50 darabot és csődbe megy és eltűnik. Van a piac és az eldönti, milyen konstrukciók életképesek. Mellette meg vannak rétegigények, amik a piac egy vékony szeletét alkotják.

(Engem mindenféle műszaki dolog érdekel. Most találkoztam, csak videón, a CYC X1 PRO és X1 Stealth motorokkal. Arról van szó, hogy a középmotor egy láncon keresztül hajtja meg az egyik első lánckereket és így van plusz egy másik első lánckerék ami egy másik láncon keresztül hajtja meg a hátsó kereket. Nagyon érdekes megoldás, csak valamiért nem életképes. Valaki/valakik pénzt és időt fordítottak a megtervezésére, elkezdték gyártani és működik, de biztosan nem ez a jövő.)

Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

(#6299) Somatom válasza tknof1871 (#6298) üzenetére


Somatom
veterán

Hova akar tekerni az az átlagos 50 -es? Az enyémet úgy állítottam be, hogy első fokozatban csak annyit segít, amennyivel kompenzálja, hogy nem hagyományos kerékpár. Az 504 -es akku így 70Km -nél még símán bírta.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#6300) kovacs65 válasza tknof1871 (#6298) üzenetére


kovacs65
senior tag

Én lassan 60 vagyok.
A bike összesen 30 kg.
A régi analóggal a 20-as táv 50 perc volt.
A Scott eRide-dal rásegítés nélkül kb 1 óra.
Simán bírom tekerni, kicsit a súly miatt nehezebb, de a motor ellenállását szerintem nemigen érezni.

Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.