Izé. Eddig ezzel nem próbálkozott?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Drenadar
veterán
nem volt rá szükség mert mindig nyilvánvaló volt hogy mással van a baj... szétégett önindító, egyéb nyalánkságok.
Aham, értem. Az üzemanyag szivattyú akkor hibátlan?
Mi okozta azt, hogy csak reggel nem indult?
Drenadar
veterán
nem reggel nem indult, hanem a nap első inditásához kellett betolni vagy behúzni. a karburátor vagy mi, állítólag az volt a rossz, nem kérdeztem meg az okát a szerelőtől, meg gondolom a gyújtás is. az egész eléggé értehetetlen a lényeg, hogy beindult ma is -14fokban de tény, nyár vége felé le kell cserélni... lejár a műszaki. és azzal ijesztegetnek hogy kell az eedetvizsga is, pedig nem újonnan vettem a marutit... akkor is kell?
Témaindító írás:
bejegyzés Autó II.