Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frescho

    addikt

    válasz bambano #5 üzenetére

    Miert lenne az ugyfelszolgalatnak konyebb a dolga? Max a helyszinra kiszallot technikusnak kellhet egy jelszo, de teszteleshez lehet egy kulon account, ergo neki sem kell, maximum amikor be kell allitani az ugyfelnel a gepet. De ilyenkor ott van a lap, amit kapott az ugyfel, vagy lehet resetelni, ergo ismet nincs ra szukseg.

    Peldat mondj, amitol konnyebb az ugyfelszolgalatos dolga.

    A security guruknak ebben igaza van. Jelszo, amihez tobben hozzafernek nem sokat er.

    Nem 1990-ben vagyunk. Ennyi erovel semmi uj technologiat ne hasznaljunk. Az openldap ingyenes, eroforras igenye eleg kicsi es elterjedt. Az tuti, hogy az Digi eszkozei valamilyen kozponti adatbazisbol azonositanak, volt kollegaktol meg is tudom kerdezni, hogy pontosan mit hasznalnak. (Ha az eszkozon localis a jelszo adatbazis, akkor is valamivel teritik, puppet, schef, rex vagy akar csak egy automatikus git pull.) Csak azt a resetelo gombot kellene ravarazsolni a telefonosok szoftverere. Szimplan az OPEX koltsege sokkal magasabb ekkora meretben, mint egy normalis megoldas.

    Az hogy kimegy a divatbol nem azt jelenti, hogy nem fogjak hasznalni. Idos rokonnal voltam ma es beallittatta velem, mert "azon keresztul tud levelezni a szolgaltatoval" Tudom, hogy magyarazhatnam neki, hogy miert jo mas is, de eleg volt az ugyfelszolgalattal kuzdeni.

Új hozzászólás Aktív témák