Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • creation

    senior tag

    válasz Wwax #3 üzenetére

    Szervusz...

    Nos.. Ha olaj és olaj szűrő + légszűrő rendben van, akkor a gumi kopásán és a fékbetét kopásán kívül semmire. Csak hogy legyen üzemanyag a tankban :R (A kezelőszerveket, ha nem garázsban tartod, vagy sokszor fogtál ki esőt, időnként kezeld le valamilyen szerrel, ami kontaktot is javít. Van aki a WD40-et javasolja, én egy speckó terméket használok, ami fél évig garantálja, hogy nem kell hozzányúlnom. És ez tapasztalatból működik, ha otthon leszek megadom a nevét, mert amennyire ritkán használom, már nem emlékszek rá :DDD )

    Én megjártam vele Horvátországot és ~1 év leforgása alatt többnyire 2 személlyel elment bele több mint 16000km :) Soha egy szemernyi bajom nem volt (leszámítva, hogy a 2-es henger szelep fedelét rögzítő csavar gumi alátéte mellett eresztette az olajat és erre még nincs jó megoldásom, mert a gyári alátét sem oldotta meg a gondot).

    Ha bővebb hiba naplót is kívánsz olvasni, akkor javaslom a Honda menni műszaki bejegyzésem, mert abban frissítgetem a fejleményeket.

    Üdv, creation

Új hozzászólás Aktív témák