Hirdetés
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Aweriot: Cloudflare és mi
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- VHS digitalizálás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
"The name gives a lot away: triple buffering uses three buffers instead of two. This additional buffer gives the computer enough space to keep a buffer locked while it is being sent to the monitor (to avoid tearing) while also not preventing the software from drawing as fast as it possibly can (even with one locked buffer there are still two that the software can bounce back and forth between). The software draws back and forth between the two back buffers and (at best) once every refresh the front buffer is swapped for the back buffer containing the most recently completed fully rendered frame."
Nem kötekedésből, de biztosan tudom, hogy így működik.

(#59) FLATRONW: Értem. Meggyőző, hogy a mértékegységből is butaságot írsz.
A pillanatnyi teljesítmény mértékegysége a Watt, nem a Wattóra. 
Amúgy valószínűleg annyi történt, hogy tripla buffert nem támogató játékra próbáltad ráerőltetni, és valójában nem működött. Sajnos a legtöbb játék csak a hagyományos dupla bufferes V-syncet tudja.
Egész más a működési elv. A célja ugyanaz csak, valamiféle szinkronizációt megvalósítani, csak egészen máshogy.
Bár ha szerinted ugyanaz az az algoritmus, hogy kirajzol a backpufferbe, puffercserével vár a szinkronig, majd puffercsere után újra számolni kezd a backpufferbe, és az, hogy folyamatosan számol, cserélgeti a két backpuffer tartalmát, és a frontbuffer csak a két backpufferből szedi ki magának az éppen legfrisebbet a megfelelő szinkronban, akkor igen, óriásibutaságot írtam.
(#60) FLATRONW: Bocsánat, de ebből a hsz-ből nekem csak annyi jön le, hogy halvány lila gőzöd nincs, hogy működik egy videójáték, vagy egy grafikus API. Sajnálom, így kár is beszélgetni.

"tripla buffer esetén 45 fps-t számol a kártya és nem 30-at."
Ilyen nincs."Ennek semmi köze nincs a v-synchez. Kikapcsolt v-sync és 60 fps limitre állítva sem fogyasztott többet a rendszer."
Gondolkozz kicsit, vajon miért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Számos VGA kihalhat a memóriapánik miatt
- Windows 7
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Assetto Corsa Rally
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3755, 100% Akkumulátor
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3942, 100% Akkumulátor
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
- HP Z-Book G3 ! Csere-Beszámítás! I7 6820HQ / Nvidia Quadro M1000M 2GB / 16Gb DDR4 ! Új Akksi!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

A pillanatnyi teljesítmény mértékegysége a Watt, nem a Wattóra. 


