Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) nevemfel válasza Feketelaszlo (#2) üzenetére


nevemfel
senior tag

Zömében semmit, max. írtak egy szoftvert ami becsapja a mérőeszközöket, hogy legalább a károsanyag-kibocsátási oldalt letudják

A probléma leginkább az, hogy ezek a károsanyag-kibocsájtás értékek vágyálmok. 95 g/km CO2 kibocsájtást sima benzines autóval nem nagyon lehet produkálni, legfeljebb kisturbós motorral (Azzal is nehezen, 2-3l/100km fogyasztást kéne hozzá összekalapálni. Olyan nyomatéka lesz, mint a villanyborotvámnak), vagy agyonbonyolított, hibrid hajtáslánccal, és ugye ez az új flottaátlag 2021-től. Ezért az van most, hogy boldog-boldogtalan összeszorított foggal villanyautót gyárt, meg hibridet, hogy mellette el tudja adni a normális 1,6-2-2,5L-es benzin-dízel autóit. Ezeknél a komplikált meghajtásokkal felpimpelt járműveknél aztán a gazdaságos javíthatóságuk kábé 10-12 éves korukban könnyedén véget is érhet, mehetnek a szemétbe.

El ne hidd már egy percig is a mesét, miszerint a BMW, Mercedes vagy akár az Audi mérnökei a homlokukra csaptak, és rájöttek, hogyha mindenbe lítiumot töltenek, akkor kivirágzik a pitypang a motortérben. Az autóipari mérnökök nagyon jól tudják, hogy nem így lesz. És ha az EU nagyon szorongatja a tökeit az európai autógyártóknak, akkor majd ott lesz Kína, amelyik tojni fog a kibocsájtásnormákra. Majd legyártja ő a mi autóinkat is. Belsőégésű motorokra pedig szükség lesz, mert ugyan hogyan máshogy fogják Kínából ideszállítani a sok olcsó kütyüt, ha nem belsőégésű motorokkal, földön-vízen-levegőben?

[ Szerkesztve ]

Forget your troubles, c'mon get happy

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.