Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz baluka26 #29 üzenetére

    Annyit szerintem mindenképpen érdemes leszögezni: az ügyfélszolgálatos is ember, nem egy robot, akinek van vagy lehetősége segíteni, vagy nincs. És ezt most nem az általában vett értelemben használtam. Mire gondolok? Arra, hogy a lehetőségein felül, az a bizonyos ember akihez kapcsolják a hívásod, lehet megértő, segítőkész de lekezelő, nemtörődöm, geci is.

    Azért hangsúlyoznám ezt ki, mert a politikai korrektség zászlaja alatt néhányan majdhogynem mártírt csinálnak az ügyfélszolgálatosokból. Pediglen, az "ő is csak egy alkalmazott, korlátozott lehetőségekkel" analógián megindulva, tapasztalataim szerint 10-ből 8, a fentebbi felsorolásból nem éppen a pozitív jelzők közül tesz magáévá az éppen aktuális hívóval szembeni ügyintézés során.

    Ezért szeretek újoncokkal beszélni, mert talán kicsit tovább tart, de nem a rutinosságból táplálkozó, megkeseredett, unott ügyfélszolgálatos lekezelő, nemtörődöm, geci hozzáállásával kell megküzdenem. Erre általában a válasz az, hogy hát ő is ember, érthető, hogy így viszonyul. Kérem alássan, én is ember vagyok, aki ugyanúgy nem tehet az adott eszköz, szolgáltatás nem működéséről, mint ahogyan ő sem tehet a lehetőségei korlátozottságáról.

    Igen és akkor mit tegyek? Nyomjam fel, köpjem be, hogy engem anyázzon amiért elvesztette az állását, vagy nem kapott bónuszt, esetleg lefokozták? Kinek hiányzik ez és kinek van erre ideje? Mivel mint minden amit csinálunk az életben, szétboncolva, mindig etikai kérdéseket vet fel és oda jutunk, hogy az egész a pénzről szól, a végső konzekvencia, IJ.

Új hozzászólás Aktív témák