Szivo motort is szoktak, csak par %-os teljesitmeny emeles a maximum amit elerenek(max 5-8%) esetleg fogyasztas optimalizalas szempontjabol, de tul nagy valtozas nem szokott lenni, ezert nem is foglalkoznak vele.
A motorhomersekletet siman at lehet verni, hogy hidegnek erezze a motort es dusitson folyamatosan a kevereken, a lambda szonda nem szol bele. Altalaban 60-70 fokos vizhomerseklet alatt zart szabalyzasu a befecskemdezes, a lambda szondat kizarja a korrekcios tenyezobol a vezerlo.
Logikusan belegondolsz, normal mukodes soran akkor soha nem is tudna a vezerlo hideg motornal dusitani, mert a lambda visszaszabalyozna
Egyebkent ezek a "sufni" muszerek akkor jonnek jol, ha egy az emberben van egy kis muszaki beallitottsag, es esetleg pl egy vizhofok jelado tonkremegy, akkor egy otthon elvegezheto 10 perces melo miatt ne kelljen 5-10ezret kiadnia. Sok autonal meg az is az elonye, hogy esetleg autovasarlas elott ra lehet nezni a tenyleges futott Km-re(jopar tipusnal nem lehet atirni, illetve nagzobb macera minthogy bevallaljak)