- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
adamssss #109 üzenetére
Ha a tesszelláció oldaláról vizsgáljuk, akkor a DX11-ben implementálható volt a mostani NoSplit és a BinSplit. A NoSplit lett végül integrálva, mert a BinSplitről látható, hogy lezabálja a hardvert. A Reyes-féle IsoSplint és a Fatahalian-féle DiagSplit megoldása a DX11 speckóinak lezárásakor lett bemutatva először. Ezeket már nem lehetet beépíteni, mert akkor a hardvergyártóknak újra kellett volna tervezni a hardvert.
Ami a hírben le van írva azok új igények, és a DX11 megjelenése után keletkeztek. A 11.1 megjelenése után is keletkeznek majd új igények, amiket ki kell elégíteni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha csak DX9 lenne, akkor 30-50%-kal lassabban futna. Mint írtam a HDAO-ra levetítve a DX11 7x-es tempóelőnyt kínál a DX9-hez képest (ez kimérhető a DX11 SDK-ban). Azért írom a HDAO-t, mert ez egy kedvelt opció, de máshol is származik előny.
Természetesen DX9c-re is be lehetne vezetni a játékokban a Diffúz DoF-ot, vagy a HDAO-t, vagy más post processt, csak a fejlesztők szerint ennek nincs értelme, mert sm 3.0-ban nincs olyan VGA, ami ezeket jó teljesítménnyel kiszámolja. Ezért kötik a teljesítményigényes effekteket a DX11-hez.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Romano #60 üzenetére
Egyelőre a 11.1-ről hallottam. A 12-nek utánakérdeztem, de az az OEM-es kontakt, akinél van már Win8 (és akitől származik az infó
), csak a DX11.1-et látta benne. Aztán az elképzelhető, hogy érkezik DX11.1 és DX12 is. A DX11.1 biztos.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kötelező bekapcsolni a DX11 extra effektjeit. A DX11-es módban is elérhető a DX9-es képminőség és ahhoz +10-20-40%-os sebességtöbblet is jár (játéktól függően). Nem lesz olyan szép, mint maxon, de a DX9-es képminőséghez képest alig lesz változás. Ha bekapcsolod az extra effekteket, akkor nyilván sokkal több munkát végez a VGA, aminek a sebesség az ára.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Dehogynem. Egy DX9-es kártya Radeon 9500+ sorozat volt. A b-s kiterjesztéshez X500+ Radeon kellett, míg a c-s kiterjesztéshet GeForce 6-7/Radeon X1000.
Ahhoz, hogy például valamilyen Split rendszer legyen a tesszlláláshoz kell egy Split lépcső a tesszelláló futószalag elé. Ezt nem lehet csak úgy támogatni a régebbi termékekkel. Esetleg emulálást lehet rá írni. Ha ezt elfogadj az MS, akkor semmi gond nincs, csak annyit, hogy az emulálás nagyon lassú, de lényegében megcsinálja a kártya a feladat feldolgozását.
(#55) persil: Kaptunk is bele egy fps-gyilkoló UberSampling módot, mert a DX9 alatt a motor nem képes MSAA-ra. Ha DX11-ben írták volna a motort, akkor lenne MSAA, és nem felezné meg az fps-t a szuper-mintavételező algoritmus. Vagy kikapcsolod az UberSamplingot és recés lesz, vagy veszel hozzá combos VGA-t. Esetleg harmadik opció a kikapcsolás és a Catalyst MLAA-ja, de az csak Radeon mellett van.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
RyanGiggs #34 üzenetére
Ha vannak Draft speckók akkor simán elképzelhető. De azt tudjuk, hogy a HD 7000 sorozatban lesz GCN, VLIW4 és VLIW5 GPU is, szóval a DX11.1 támogatása csak a GCN-en belül várható. Általánosan kizártnak tartom, hogy a régi VLIW rendszereket átdolgozzák a DX11.1-ért.
Az új GPU architektúráról ennyit tudunk: [link] - Ebből már látszik, hogy az LDS 64 kB-ra nőtt, holott a DX11-ben 32 kB a követelmény. Nyilván valamiért nem a régi speckókat követi. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cyberpunk #32 üzenetére
Miért ... mire számítottál?
(#28) DemonDani: A Skyrim ilyen lesz pl. Ott a DX11-et csak gyorsításra használják fel a fejlesztők.
(#31) RyanGiggs: Szerintem az AMD GCN architektúrája DX11.1 lesz. Ezt az is alátámasztja, hogy az MS is számos Tahiti GPU-t kapott a Fusion Dev. Summit után. Nekik szvsz a felület tesztelésére kell. Ha nincsenek is kész a végleges speckók, akkor is van már valami draft specifikálás, ami segít a GPU-kba való beépítésben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a lényeg. A szöveg leírja, hogy a quad-merging gyorsít miközben a minőségben nem igazán lehet változást észrevenni.
(#5) Angel1981: Az adoptáció sebességét tekintve a DX11 a leggyorsabban alkalmazott API a történelemben. A megjelenése óta 21 hónap telt el, és ez 22 játékot eredményezett. Semelyik API nem terjedt ilyen gyorsan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gamer notebook - R5 7535HS 16GB DDR5 512GB SSD RTX 3050 6GB W11
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest