Hirdetés

2020. április 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Gratulalok a motorodhoz, sok balesetmentes km-t kivanok! ;) En ebben a korban nottem fel, mikor az etz-k, simsonok voltak a csucs gepek. A Tiednek ugy emlekszem a tankja es az attetele is mas volt, mint a 250-nek. Termeszetesen akkor is ritka volt a 251-es etz, szinte csak a 250-es tipussal talalkozott az ember, a kis 125-150-es pocskoszoruk mellett. Tesomnak egy 150-es etz-je volt, szerette nagyon, nem volt igazan problema vele, talan akkut kellett benne cserelni. Jogsim nem volt ra, ennek ellenere azert motorozgattam en is vele a kornyeken es a hatarban, akkoriban egy ilyen motor is nagy dolog volt. :)

[ Szerkesztve ]

(#2) Francia91 válasza Lauda (#1) üzenetére


Francia91
(veterán)

Én pl Honda CBF500-ason tanultam és vizsgáztam, de mindig is a 2 üteműek felé húzott a szívem :)
Fateromnak is egy 250-es ETZ-je volt, gyerekként jópárszor ültem mögötte a motoron, vitt vele. A hangját máig imádom a 250-es MZ-knek :)
Valahogy a régebbi technika a járművek terén jobban vonz, mint az újak. Nem is éreztem, hogy nekem egy 500-as motor kéne, pláne nem az újabbakból :)

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3) joamilestoné válasza Francia91 (#2) üzenetére


joamilestoné
(addikt)

Majd a hegyekben érdekes lesz, egy kétüteműnek nem barátja a motorfékezés.

(#4) Francia91 válasza joamilestoné (#3) üzenetére


Francia91
(veterán)

Nem egy, és nem kettő MZ-s ismerősöm túrázott már Erdélyben, semmi gond nem volt velük az egész út alatt. Biztosan más stílus kell a hegyekben, mint egy négyütemű 600-as motorral, de ez ilyen :)

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5) Lauda válasza Francia91 (#2) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Nekem csak seged motorjaim voltak. Tesomtol "orokoltem" egy romet kadet-et, volt rigam rovid ideig, az egy hulladek volt. Aztan simsonom 3 db es vegul maradt a babettam. :D A romet se volt egy problemamentes motor, valamit szinte mindig kellett rajta molyolni. A simsonokkal es a babettaval nem volt gond, utobbiakat nagyon szerettem. En is ugy vagyok vele mint te, a regebbi motorok jobban megmozgatnak. Mar mashol is irtam errol, hogy pl szivesebben motorozgatok a babettammal, mint pl egy piaggio robogoval. ;)

[ Szerkesztve ]

(#6) Ed3r_X_


Ed3r_X_
(nagyúr)

Nagyon jó motorok ezek még mindig. Apámnak is volt egy 150-es MZ-je, csontra felújítva. Majd elkérem a képeket tőle holnap :)

"The best things in life aren't things"

(#7) Francia91 válasza Ed3r_X_ (#6) üzenetére


Francia91
(veterán)

Épp ma mentem vele 310 km-t (Szegvár - Dunaújváros), pöcc-röff, semmi probléma, stabil 100-110-es tempóval mentem :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#8) tboldi


tboldi
(veterán)

Én csak sz*ptam a 125-össel, de örülök, hogy neked nincs vele problémád. Sokat számít, hogy milyen(ek) volt(ak) az előző gazda(ák). :)
És ha esetleg érdekel az aláírásomban szereplő, tessék: [link]. :))

(#9) Francia91 válasza tboldi (#8) üzenetére


Francia91
(veterán)

Batmotor majdnem :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#10) creation


creation
(senior tag)

Üdv a TZ-t használók körében :R

Majd 2 évig hajtottam az én kis vasamat. Okulásként pár írásommal megdoblak:

[link], [link], [link]

Van benne egy-két technikai probléma és azok kielemzése, részleges vagy teljes megoldása.

Remélem te boldogabban használod majd, mint én a végén.

Ha szükséged van rá, akkor valahol van egy általam épített fesszab is (kicsit többet bír mint amit utángyártottan lehet kapni). De ha az nem is lenne meg, a rajza biztosan meg van :)

:R

Széles utat, Gumi fákat!

"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

(#11) Francia91 válasza creation (#10) üzenetére


Francia91
(veterán)

Müller Szabolcs féle elektronikus fesszabályzó, és szintén Mülleres elektronikus indexvezérlő van a motorban, kb örökélet mindkettő :)
A linkelt dolgokat majd elolvasom :R

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#12) Ed3r_X_


Ed3r_X_
(nagyúr)

Na az ígért képek, és még jómagam, 8 évvel ezelőtt (majdnem kereken) 1 éve lett eladva a kis MZ, addig ilyen állapotú volt :)

[ Szerkesztve ]

"The best things in life aren't things"

(#13) creation válasza Francia91 (#11) üzenetére


creation
(senior tag)

Mülleres féklámpát tudok neked adni ajándékba, kicsit mókolni kell vele, meg kerek lámpáshoz való, de szívesen adom bárkinek.

A fesszabom a Müller rajza alapján készült. :R

"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

(#14) Lauda válasza Ed3r_X_ (#12) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Latszik, hogy meg volt becsulve a moci. :B

(#15) creation válasza Ed3r_X_ (#12) üzenetére


creation
(senior tag)

És a másik ami a ház mellett van az mi lett? :DDD

Nagyon szép állapotban volt. Gratulálok hozzá :R

"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

(#16) Ed3r_X_ válasza Lauda (#14) üzenetére


Ed3r_X_
(nagyúr)

És teljesen fel lett újítva. Apám szíve-lelke benne volt, de közeledve az 50 felé már talán ha 1-1 alkalommal elővette, ezért meg ne porosodjon a garázsban, így sajnos elment. :)

creation:

Köszönjük.
Mire gondolsz? :D A régi garázsajtóra? Akkor lett az is felújítva, az új ajtó már látszik fent. Azt is apám csinálta.

[ Szerkesztve ]

"The best things in life aren't things"

(#17) creation válasza Ed3r_X_ (#16) üzenetére


creation
(senior tag)

A p1n@'ra, de az hogy jön most ide?! ;]

"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

(#18) Lauda válasza Ed3r_X_ (#16) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Nem csortad ki neha? :D

(#19) Ed3r_X_ válasza creation (#17) üzenetére


Ed3r_X_
(nagyúr)

Ja, az ilyen kis "féltető", mi így hívtuk :) Ott egy Aprilia robogó (150ccm?) ácsorgott éppen, legalábbis azt hiszem. Azt váltotta az MZ, mert ahhoz drága volt minden, MZ-hez meg olcsó.

Lauda:

Jogsi nélkül nehezen sajnos, pedig hívogatott :D . Akkor már a szemműtétemre gyűjtöttem majdnem (legalábbis ekörül kezdtem el szépen, lassan gyűjtögetni).

[ Szerkesztve ]

"The best things in life aren't things"

(#20) Lauda válasza Ed3r_X_ (#19) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Nekem sincs ra jogsim azota sem es eleg sokat nyomattam vele. :DD Persze legtobbet ott a kornyeken, a varosban ritkabban jartam vele. :D

(#21) Ed3r_X_ válasza Lauda (#20) üzenetére


Ed3r_X_
(nagyúr)

Azért az apai szigor is közrejátszott, nem tudom mit kaptam volna, ha véletlen lesz valami vele :D

"The best things in life aren't things"

(#22) Francia91 válasza Ed3r_X_ (#12) üzenetére


Francia91
(veterán)

Szép!
Bár én eddig abban a hitben éltem, hogy az összes 125-ös/150-es ETZ tárcsafékes volt :)

Amúgy örök élet az MZ, ha az ember ért hozzá, és normálisan karbantartja. Ezért vettem én is ETZ-t, ismerem a típust, fater 250-esében (szintén ETZ) 111.054 km van, és nem volt még fúrva :D. És ez komoly!

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#23) Lauda válasza Francia91 (#22) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Ez az! Ez volt nekem akkor fura, nem jottem ra mi nem stimmel. :DD A blokkot eszrevettem, hogy nem feketek a deknik, de mondom biztos le lett polirozva. Viszont a fek nem esett le.

(#24) Francia91 válasza Lauda (#23) üzenetére


Francia91
(veterán)

Jah, a dekni a legkevesebb, azt sokan lepolírozzák :)
Viszont dobfékes 125-öst/150-est most látok először :D

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#25) Ed3r_X_ válasza Francia91 (#24) üzenetére


Ed3r_X_
(nagyúr)

Kevesebb volt a macera vele, mint a tárcsával, úgy tudom ezért lett végül dobfék. :R

[ Szerkesztve ]

"The best things in life aren't things"

(#26) Francia91


Francia91
(veterán)

Frissítve a bejegyzés képekkel, a motor 90%-ban kész van már :)
Utolsó fejlesztésként egy Bing 84-es karburátor, és tejesen kész lesz :D

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.