- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Argos: Szeretem az ecetfát
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Murdock1981
tag
válasz
JohnDoe_Hun #32208 üzenetére
Én még nagyon kezdő vagyok a témában, csak karácsony óta van rpi-m. Csak a raspbiant próbáltam. 500gigás vinyón van a rendszer, felraktam a teamviewert amivel a nekem szükséges fájlmegosztás is meg van, egy transmission-t, amihez ma állítottam be a ddns-t, így a kényelmes távoli vezérlés meg van hozzá. És felraktam a plex servert-t. Nekem nem volt bonyolult.
-
válasz
JohnDoe_Hun #32198 üzenetére
Azért tegyen fel egy feladatidegen médialejátszót, hogy ne keljen parancssorba beírni pár sor? Tegye fel a desktop verziót, és kattintgasson. Ott sem kell a parancssorban kolbászolni. Elindítja a grafikus programot, és megkapja (majdnem) ugyanazt. Nem mellesleg libreelec alatt sem evidencia felkattintgatni a torrentklienst.
-
Murdock1981
tag
válasz
JohnDoe_Hun #32200 üzenetére
Hűha...telekomos modemem van Sagemcom.
-
Murdock1981
tag
válasz
JohnDoe_Hun #32198 üzenetére
A ddns-t hogy/mit kell beállítani?
-
Cold5
senior tag
válasz
JohnDoe_Hun #32193 üzenetére
Semmi megosztás, semmi. Csak torrent letöltés egy 2,5" merevlemezre.