Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz CharlieDrop #7676 üzenetére

    Először egy első generációs octavia-m volt, abban a kormány alatt találtam helyet egy egész ATX-es alaplapnak, csak a proci hűtőbordáját kellett kicsit átformálnom és már el is fért a kormányoszlop alatt [link]

    A második autóm egy H astra volt, abban is elől találtam helyet egy ITX-es D201GLY lapnak mindennel együtt - erről most képet nem találok...

    Ezekkel igazából utólag belegondolva az volt a gond, hogy egy balesetben lehet beleállt volna a combomba az alaplap :U és bárhová máshová került volna a műszerfalban, szintén elég balesetveszélyes az éles sarkaival és merevségével... Most itt nem kezdek képeket megosztani arról hogy hogy néz ki egy olyan autó ahol az A oszlopban állt meg a kamion platójának az éle, de elég rendesen átrendezte a műszerfalat is a lefelé feszítő erő. Ha picit is kisebb az autó orra, akkor nem az A oszlopban áll meg hanem ki tudja hol... A nagy autóban mivel eléggé hátratolt pozícióban ültem és be volt kötve az övem ezért csak attól sérültem ami repült - üveg és műanyagszilánkok, és hatalmas szerencsével elkerülték a szememet, bár volt ami fél-1 centire mellé fúródott be. A kolléga aki mint kiderült nem kötötte be magát az anyósülésen sokkal rosszabbul járt, kész csoda hogy túlélte egyáltalán, teljes testsúlyával az arcával belevágódott abba ami szembejött. De ha ott a kesztyűtartóban/mögötte lett volna még valami akkor még a lábai is sérültek volna...

    A régi monitor még VGA-s volt, ott problémás tétel volt a kábel hosszabbítása mert nagyon szedte a zajokat, interferenciákat de a HDMI bemenetesnél ez a probléma már megszűnt, tökéletes képet adott az 5 méteres olcsó kábel végén is. Az USB hosszabbítása szintén nem volt túl nagy feladat, előre került egy HUB aminek egy kapcsolóüzemű tápmodullal adtam kraftot amit a hátulról jövő gyenge 5V kapcsolt be. Az analóg hang átkötésre viszont így nem kellett hosszú kábel és így zajproblémával sem küzdöttem, előre pedig már az erősítőből jövő hangszórókábelek mentek amelyek szintén nem érzékenyek annyira a zajra mint a kisáramú analóg szekció...

    A hideg igazából csak a vinyó mozgó alkatrészeinek árthat - nyilván jobban kopik a csapágy a dermedt kenésen, de a samu ezt is jól bírta, nem lett 4-5 év alatt zajos. Azért száműztem a kocsiba mert az első pár 10 giga badsector-osodott. Ezért a dolgozós asztali gépembe azonnal tettem egy új vinyót, az nem játék, de miután kitapasztaltam hogy az első pár 10 gigát kipartícionálva stabil ezért végül kikerült az autóba és nem szaporodtak tovább a hibák az évek során - talán egy fizikai behatás okozta azokat a hibákat, de utána az autóban is kapta az ívet rendesen a jó magyarisztáni utakon és nem okozott újabb hibákat. A baleset után viszont már csak kattog és szenved a fej, néha belapozza a meghajtóit és picit olvasható de utána megint csak kattog és olvasási hibákat dobál, szóval valami rondán megsérülhetett a belsejében...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés