Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- MasterDeeJay: MSI H110M PRO és i3-8350K (coffeetime mod)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sh4d0w: Én és a számítógép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazzzs
senior tag
Azt tapasztaltam teszt módban, hogy a Panama sokkal stabilabb, meg kanyarokban se nagyon dobja el a seggét, de "cserébe" nem veszít időt? Mármint a Corvette nem veszi sokkal szűkebben a kanyarokat? Az tény, hogy csúszkál a segge, de jó kezekben nem fordulékonyabb/gyorsabb az íveken? Még ennyire alaposan nem mértem időket vele
A Stallionban ugyanis épp az tetszik, hogy nagy sebessséggel lehet beesni a kanyarokba, és ha jön a fal, akkor enyhe csúsztatással (gázfröccs) rögtön irányba áll, és nem kell fékezni. Sőt folyamatosan lehet enyhén csúsztatni kanyar közben. A handling upgrade meg nekem ezáltal pont nem javított, hanem rontott az összképen
Vagy ez a tulajdonsága sem részesíti előnyben a Corvette-t? Amúgy szinte csak SimVs-t játszok (Downtown, Circuit, Tokyo pályákon). Viszont, ha a Panama jobb, akkor veszek az ötös szinten AP-s kocsit, de azokról majd egy másik hsz-ben elmélkedek
Új hozzászólás Aktív témák
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3389, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R7 3800X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN N4 Cooler Master 650W
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest