Az a baj, hogy egyelőre a készítők nem mentek ennyire részletesen bele a szabályrendszer taglalásába, tudjuk, hogy lesz ez a minősítő szisztéma, és nagyjából ennyi. De hogy a működése hogyan valósul meg a gyakorlatban... A negatív hatás az lesz (ha jól tudom), hogy csökkennek a pontjaid, és ezzel távolabb kerülsz a következő szinttől, vagyis a későbbiekben többet és jobban kell melóznod ahhoz, hogy a magasabb jogosultságot megszerezd.
Boostolás, multiacc: Ezekkel szerintem nem nagyon lehet mit csinálni. Az utóbbinak nem lesz sok értelme szerintem, hiszen maga a Steam profilod adja a játékban az ottani profilodat is, tehát ha új profilt akarsz, akkor új Steam fiókra és egy újabb CARS 2-re lesz szükséged.
Hivatalos szerók eddig sem voltak, a host vagy futtatja azt a saját gépén, vagy (ahogy mi is csináljuk a csoportunk esetében) bérel egyet egy szolgáltatótól és akkor az mehet 24 órában. Elvileg lehetne ping-limit, és van Steam userhez köthető blacklist (tehát nem elég, ha az illető simán csak becenevet vált), így szűrhetők a dolgok.
Annak meg nem látom sok értelmét, hogy valaki felboostolja magát x szintre, aztán felmegy trollkodni egy pro szerverre, mert kb azonnal szállnak el a pontjai és vélhetően tiltják is ki a fenébe, szóval nem éri meg, hogy x órán át azon legyen, hogy bejusson, aztán percek alatt kivágják és még a szintje is csökken.
Az első hetekben biztos, hogy lesz kavarodás, hiszen mindenki a legaljáról indul, ebből a káoszból kell majd valahogy kiemelkedni.
De mindez, mivel még nincs külön CARS 2-re írt ismertető ezekkel a kérdésekkel kapcsolatban, még csak elmélet. Tényleg jó lenne egy bővebb ismertető a fejlesztőktől.