Meg oldódott csak át telepítettem ahova a win is van és már minden faja
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
(#201) h_benjamin válasza h_benjamin (#182) üzenetére
Meg oldódott csak át telepítettem ahova a win is van és már minden faja
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
Köszönöm ....
Steam: Marcinko1976, PUBG: Woodyka...........Már pedig itt rend lesz ! Mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá !
Játékon belül átkapcsoltad az FFB-t custom-ra. Mert csak úgy működik.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
A FOV csökkentésével vagy növelésével is nő vagy csökken a sebességérzet.
Én egyelőre szinte mindent defaulton használok, majd a patchek után érdemes személyre szabni, mert úgyis lesz még egy csomó lenullázás. Addig is érdemes persze tesztelgetni, ismerkedni vele, mert szinte mindent előlről kell kezdeni a PC1-hez képest.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Mondjuk az, hogy az edzés meg a kvali alatt nincs időgyorsítás, ha pedig skip to endet nyomsz, akkor mindegyik gépi ellenfél gyorsul vagy 8-10 sec-et, az instant tarkólövés nálam. Remélem ezt mihamarabb javítják, mert nincs kedvem negyedórákat üldögélni, csak hogy ne legyek utolsó.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Na akkor nem vagyok egyedül ezzel, olyat gyorsulnak, hogy csak na.
Pixel 7 | FR955
De robbant. Megint kirakott a Steames csoportból
?
Pixel 7 | FR955
Hát az kimaradt
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
Elég specifikus információ, de talán néhány embernek jól jöhet, akik a játék megvételén gondolkodnak:
A játék irányítható billentyűzettel szórakoztató módon, nem kell vért izzadni vele. Nem szükséges minden vezetési segédlet bekapcsolása sem és szerencsére az autók karaktere sem esett áldozatul a billentyűzetes irányításnak (GTE/GT3/Group C/LMP1-2-3 autókkal tesztelve, a többiről egyelőre nem nyilatkoznék).
Ez az információ természetesen az éppen aktuális build-re vonatkozik, valamint nyilván nem okozok meglepetést azzal, ha azt mondom, kormánnyal még mindig sokkal jobb ez a játék (is).
[ Szerkesztve ]
Van Prohardveres Steames csoport aminek Nano az adminja. És szeret folyamatosan kidobni a csoportból.
(#214) unrealnoise válasza PR0JECTNR56 (#211) üzenetére
Azért kontroller beállításnak ezt simán lehet ajánlani. [link] Aki gamepaddal tolja, ezeket állítsa át feltétlen, nézze meg, aztán szabja testre, ha úgy óhajtja, de szvsz ezzel teljesen korrekt, segítségek nélkül is.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
Egyre jobban tetszik ez a játék ahogy teszem a kocsikba a kilométereket
Már felmentem 90-ről 95%-os ellenfelekre és tudom tartani a lépést velük (na jó nem minden körülmények között )
Egyszerűen csak gyakorolni kell az új irányítást (nekem leginkább a fékezést). Ahol viszont rém gyenge voltam egyelőre az az old kategória... a modern versenyautók viszont nagyon élvezetesek.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
Valószínűleg irreális amit az AI gyorsul ha elskippeled a session-t, de azt vedd figyelembe, hogy a livetrack miatt a session végén valószínűleg sokkal jobbak a körülmények, mint amikor te futottad a körödet. Ha jól látom ez kb. 20 autó, kocsinként mondjuk 3-5 környi gumi a pályára. Lehet a végén te is mentél volna ezt közelítőt (bár szerintem nincs jól belőve, szóval meglepne), szóval az igazán bosszantó az, hogy nem lehet csak gyorsítani az időt sessionön belül.
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
Tegnap két perccel a vége előtt nyomtam rá a skip session-ra, 1,5mp előnyből lett 7-8mp hátrány.
Azért 5-10 secet nem hiszem, hogy gyorsulnak 9 perc alatt.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Egyértelmű hogy arra megy ki a dolog hogy ne skippeld. Majd javítják. Engem az első kanyaros AI megállások jobban bosszantanak mint az időmérős dolog. Inkább ki is kapcsoltam egyelőre a szabályokat a versenyen mert már hülyét kaptam attól hogy egy valamiért megáll az első kanyarba, aztán megáll mögötte még 3 másik én meg vagy megállok és nézem ahogy a mezőny eleje távolodik vagy kikerülöm őket akkor meg azonnal jön a felugró infó hogy tizen másodpercem van visszaengedni a versenyzőt mert különben bünti van...
Nem minden autónál csinálja de pl Hockenheim LaFerrari párosításnál 10-ből 10x ez van az elő kanyarba. Más kocsiknál kicsit jobb a helyzet.
Ja és végül még hogy a BAC Mono valami félelmetesen jó lett a játékba
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
Úgy beszéltek róla, mintha ez lenne az egyetlen hiba a játékkal, és meg kéne lepődni ezen.
(Egyébként az F1 2017 is bugos volt ilyen téren azt hiszem azt már javították.)
Bétateszterek vagyunk srácok, az 1-nél már rájöhetettek volna.
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
Hol a fenébe van az a setup ahol a kocsik végsebességét fel tudod húzni mint az egynél? Asszem valami olyasmi volt az egyben hogy gyursulás vagy végsebesség. Es egy csúszka volt. De itt nem találok ilyet.
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
Számomra ez az eddigi egyetlen komolyabb hiba, ami eléggé zavar. A bétateszttől pedig azért sokkal jobb a helyzet, az első rész rosszabb állapotban nyitott.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Való igaz ezek nem gameplay bugok hanem UI átgondolatlanságok főleg de rettentő idegörlőek tudnak lenni:
-Ha összeraktad lobby-t soha többé nem változtathatod meg a verseny szabályait nem lehet on the fly AI-t hozzáadni vagy elvenni, illetve úgy indult a lobby hogy identical cars akkor az is marad életed végéig)
-Bárhol jobbklikkelsz a UI-on belül egy szinttel feljebb dob. Különösen örömteli egy online lobby-ban ahol kivág a szerverkeresőhöz (vagy néha a főmenübe)
-Ha elállítgatod a controller beállításait nincs reset to defaults gomb, hogy előről kezdhesd (lehet ha control scheme-t váltasz visszaáll alapra nem probáltam)
-Keybindoknál nem lehet egy keybindot törölni. Nincs rá lehetőség ha belépsz valami gombot nyomnod kell. (ha berakod a joy button 1-et aztán máshova átrakod akkor nyilván üres lesz, de könyörgöm 2017)
-Ha egy online lobby-ban retire to pit-et nyomsz, majd elkezded a monitor gombbal nézni a versenyt, ha vége a sessionnek, neked nem return to lobby hanem exit game gombod lesz, ami kivág a főmenübe. (ha a lobby time lejár vagy a leader visszamegy a lobby-ba téged is ránt magával, de baromi zavaró, hogy ha te ott gombot nyomsz buktad is a lobby-t)
Volt még pár amin fennakadtam, de hirtelen ezek jutottak eszembe.
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
Egyenlőre én is csak "bérlem" a pCars 2-t. Az első rész után valahogy egyáltalán nem mertem instant vásárolni.... Számomra az egy vicc kategória volt, de ne menjünk bele inkább...
- Ez viszont, nagyon meglepett. Szinte köze nincs az első részhez, jelentősen javult fizikában, UI-ban, kezelhetőségben, és grafikában is. Az első rész sem volt csúnya, de ez nagyon állat... Pedig nem sűrűn mondok ilyet egy játékra. Pláne a pCars-ra ami az első részével majdnem a sírba vitt. 2 napja tesztelem kb., de már most tudom hogy megveszem dobozosan. Ilyet illett volna produkálni az első részben is, így visszatekintve pláne gaggyer az első rész a másodikhoz képest. Végre autót vezetek, van FFB visszajelzés, csúszik-mászik ha kell, és nem egy lesúlyozott billegő kartondobozt vezetek, mindenféle FFB visszajelzés nélkül. - Hangok is sokat javultak, bár ott még mindig van mit fejlődni, (jó lenne egy Assetto szintet elérni). Sokkal jobb mint az első részben, egyáltalán nem rossz, néhány autó hangja eszméletlen élethű, de van ami még mindig elég gyenge... De ettől már eltekintek, grafikailag, effektek szempontjából nagyon állat, amikor indítottam egy kora reggeli őszi, ködös Nordschleife-t:
Összességében nagyon-nagyon tetszik, és ez számomra tuti best buy lesz. Vannak hibái, de a mostani állapota feledteti ezeket, pedig Assetto fan vagyok, de nem gondoltam volna hogy meg tud lepni a pCars 2. De sikerült neki...
Szerintem meg csak egy pCars 1 copy paste lett az egész, persze javult szinte mindenhol meg kaptunk pár új autót pályát az előző részhez képest de ez így még mindig kevés, pár hónap és senki nem fog emlékezni erre a játékra.
Ő, ez egy autós játék. Miben kellett volna teljesen másnak lennie? A Forza 7 is ugyanaz, mint a 6 vagy 5, vagy akár az 1, mégis imádják.
A ralikrossz meg az évszakok már önmagában 2 kiváló ötlet szerintem.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Az 1-el is játszanak a mai napig, plusz a 2 irányítása és fizikája szerintem legalábbis ahogy én érzem, kösző viszonyban sincs az első résszel. Sokkal inkább az Asetto Corsa izgága kocsijai jutottak róla eszembe,mint az első rész konzervdobozai. Már itt bukik az elméleted, de ha képes vagy érvekkel alátámasztani az észrevételeidet, nem csak lózungokkal dobálózni, örömmel beszélgethetünk tovább. Ez így amit ide sikerült művelned, azt kell mondjam kevés lesz.
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
Nem tudom mennyit játszottál az első résszel, de köze nincs a kettőnek az első részhez. Semmilyen téren, fizika, kezelhetőség, FFB összehasonlíthatatlan.... Ahogy én is írtam, és utánam is írták, itt már nem egy konzervdobozt vezetsz hanem autót... Nem mondtam hogy über-állat tökéletes, van mit javulnia még mindig, de az első rész árkád low end kezelhetőségéhez képest, ez egy szimulátorrá nőtte ki magát, kár erről vitázni, mert szerintem akárkit megkérdezel, aki nem 25 percet játszott az első résszel, és már játszott a 2 -vel, az mind ezt fogja mondani amit én itt, vagy amit a többiek is. Ezek tőlem nagy szavak, mert mondom, az első rész egy trágya lett, meg is mondom nyíltan, és nagyon nagyot csalódtam benne. Ennek ellenére a második lenyűgözött, és KIFEJEZETTEN tetszik.
Nem tudom hogy mennyit játszottál az Assetto corsával de hogy többet fejlődött megjelenés óta mint a pCars 1, 2 összesen az biztos, ezért írtam hogy ez még mindig kevés, persze ettől még nem rossz játék a pCars 2 csak nem érzem azt hogy ez egy teljesen új játék lenne.
Rendszeresen játszom az Assettoval, kb. 700 órám van benne már. - Alapjaiban véve nem kell összehasonlítani a két programot. A pCars alapból nem egy vérremenő szimulátor (szimulátor irányt vett az első részhez képest, hátrahagyva azt a rém árkád vonalat...), mint pl. az Assetto. Ott bizony minden setupolásnak komoly hatása van az autóra, itt már kevésbé. De a pCars amúgy sem azt a szimulátoros réteget akarta megfogni elsősorban, akik 5 ezer eurós kormány-pedál szettel nyomják 0-24 ben. - Persze pCars -ban ugyanúgy lehet ilyen embert találni, de ez inkább a "csak vezess és élvezd" kategóriát célozza meg. Míg az AC inkább a setupolós, agyalós, technikásabb kategóriát lőtte be magának. Az AC nagyon sokat fejlődött, ez tény, tudom is. De a pCars 2 is nagyon sokat az első rész óta, és ezen van a hangsúly. Összehasonlítgatás teljesen felesleges, ez az egyik, a másik dolog pedig nem kell egy teljesen új játékot várni, ez egy előző résznek a gatyába rázása, nem pedig egy új játék. Ha jön egy AC 2 az sem egy új játék lesz, hanem az AC plusz tartalmakkal, stb.-vel való kiegészítése.
Ez olyan mint az NFS, az is minden részben ua. Ott sem vár az ember újat, ahogy itt sem kell. Ez egy sorozat folytatása. Amiben kellett, a 2. rész ott szinte 90%-ban fejlődött. Jelentősen.
[ Szerkesztve ]
Nem az a bajom a játékkal hogy nem egy pro szimulátor hanem hogy a legtöbb autó és pálya ugyanaz mint az előző részben és kevés az új tartalom mondjuk ami új az egész minőségi csak hát ez szerintem kevés ahoz hogy egy teljesen új játéknak nevezzük.
Teljesen egyet értek veled. SzvSz pcars 1-nek és a 2-nek annyi köze van egymáshoz, hogy a pályák és a kocsik megmaradtak/kibővültek. Fizikát UI-t és minden mást teljesen átalakítottak ami szerintem nagyon jó lett.
Na mindegy is nem akarok én senkit meggyőzni hogy ez egy új pCars 2 vagy csak az előző rész kibővitett változata, az biztos hogy egy darabig még elleszek vele legalábbis addig biztos ameddig nem jön egy új Assetto corsa DLC
Na mert az aztán sokat ad hozzá pár autó és max 1 pálya képében.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
A játék első részével elég sokat játszottam, talán mondhatom, hogy jól is ment. De ez az új rész, egyszerűen nem akar velem összecsiszolódni. Ezzel együtt elkezdtem az Assettóval is játszani, de az sokkal inkább fekszik, mint a Cars 2. Sokkal kezelhetőbbnek, élvezetesebbnek érzem az autókat. Egyszerűen nem adja a Cars második része, számomra csalódás.
Lehet hogy csak egy új pálya lesz és csak pár autó de nem is csinálnak ezért egy második részt az előző játék töltelék autóival
Használ a jatekhoz vki fanatec v1 pedalt? Mert nekem ps4 en nem mukodik a pedal.
Elsore en is igy voltam vele de aztan elkezdtem varialni a kormanybeallitasokat a jatekba es most mar ott tartok hogy a kettonek az iranyitasa jobban bejon. A komolyabb kocsikkal kicsit tobbet kell kuzdeni de nekem ez ellen nincs semmi problemam. Tehat mar nagyon elvezem a masodik reszt
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
Esetleg megosztanád a kormánybeállításokat?
Persze csak most melozom de ha hazaerek akar kepet is csinalok de diohejba addig.
Deadzone mindenhol 0.
A Steering sensitivity 40
A fek es a gaz meg 60.
Damper es spring 0.
A kormany meg ertelemszeruen 900fokra van allitva (G27).
Igy nekem nagyon bejon. Probalgattam mas beallitasokat is de vegul ez lett a nyero.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
2 Dolog videóval. Az ember szeretne ratinget húzni de azért az online lobby az online lobby marad.
Videjó
Szerintem ezt az állóvizet picit el*aszták. Az amikor nem tudsz körbetalálni a pályán mert folyamatosan megúszik a kocsi azt nem nevezném időjárásnak. Másik videjó
Engem állandóan kidobál a multiból (Xbox One). Másnak nincs ilyen problémája? Kb két versenyen tudtam eddig végigmenni és emellett kidobott legalább hússzor, így nekem jelenleg játszhatatlan a játék. A besorolásomat is lerontotta a sok "kilépés", úgyhogy frissítésig nem erőltetem már. Max megyek pár kört gyakorlásképp, de az AI ellen fix, h nem fogok versenyezni (nem az én világom).
A kormányt legalább 5-6 órán át próbáltam beállítani, de még mindig messze van a tökéletestől. Ezeket a mínuszokat leszámítva bejön a játék, nagy potenciált látok benne. Remélem, h mire megjelenik az X, játszható formába hozzák és sokat csapathatok majd vele.
Nagyon tetszik, h ennyi stílus és pálya van benne. Minden téren fejlődött a játék, szebb lett, jobb a fizikája, sokkal barátságosabb a menürendszere, illetve nagyon jó ötletnek tartom az új rangrendszert is. Szerintem később még nagy kedvencem lehet...
Viszont az előbb visszamentem Assettozni egy órát (tesztelni a netemet) és megint rá kellett jönnöm, h a PC sajnos még mindig elég távol áll tőle mind kormánykezelésben, mind fizikában. Nem tudom, h a közeljövőben megközelíti-e azt a szintet, de én nagyon imádnám!
Ez inkább a te bénázásod Padlógázon akarsz átmenni a vízfolton? Kanyarban már kigyorsítanál, amikor ott a víz? Nem csoda, hogy megúszik a kocsi, onnan meg már fal (ha eléred ).
Az utóbbival semmi gond nincs, ez szimplán Aquaplaning.
Próbáld csökkenteni, vagy elvenni a gázt ha ilyen kritikus helyre érsz, ahol "megállhat" a víz.
Na igen, még a simcade Forza 6-ban is megpörög az ember, ha nyélgázon megy át a tócsán.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Elfelejtettem, már nem volt időm szerkeszteni... Annyit még leírhatsz hogy milyen autó volt, milyen időjárási beállításokkal/időpontban mentél. A pályát azt látom. Aztán letesztelem én is azt a részt ott.
Akinek sikerul jo ffb beallitast csinalni a jatekban mar ha lehetseges az sztem megoszthatna itt mert sokunknak problema van ezzel. Nekem ps4en a fanatecet nem sikerult meg beallitani. Vagy razoko nincs vagy azt nem erezni ha elindul az auto hatulja vagy a kormanyt rangatja egyenesben is. Stb
Nem volt még időm megnézni, de ezt nagyon dícsérték redditen: Youtube video
Ja hogy ps4 Akkor nem tudom neked specifikusan segít e. (custom fileok vannak ugyanis a pakkban)
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
Mondjuk a feluszas nem ilyen, i kabb egynesen megy tovabb, vagy ivrol kifele, nem berantja az auto elejet mintha falnak menne Talan a mely viz hasonlo, de versenypalyan azert nincs 15 cm mely pocsolya. Franc tudja mi ez, mindenestre eleg script szaga van.....