Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VladimirR

    nagyúr

    válasz sghc_toma #3763 üzenetére

    nagyon szepen koszonom a segitseget., jobb, mint volt (a getpixel kilovesevel megszunt egy masik problema is)

    volna meg egy kerdesem ezzel kapcsolatban, ha nem tul nagy pofatlansag
    arrol lenne szo, hogy kuldenek a programnak mindenfeleket, de elsosorban billentyuleuteseket es egermozgast, kattintasokat
    mindkettohoz a SendMessage funkciot hasznalom, elobbi meg egesz jol, miota nem WM_KEY{DOWN,UP} es WM_SYSKEY{DOWN,UP} uzeneteket kuldok, hanem helyettuk WM_IME_KEY{DOWN,UP}, viszont az egermozgas es kattintasok kuldese nem akart menni
    az lenne a kerdes tehat, hogy van-e alternativ mod egermozgas es kattintas kuldesere, esetleg mas uzenettel (jelenleg a WM_MOUSEMOVE, WM_LBUTTON{DOWN,UP} es WM_RBUTTON{DOWN,UP} uzeneteket hasznalom)

    vegulis nem egeto problema, valahol neten talaltam egy tippet, hogy tegyem a user32.dll-t a progi konyvtaraba es a DllImport-nal "./user32.dll"-kent hivatkozzak ra, akkor nem hat ra a gameguard hook-ja, s valoban, mukodik is, mint az alom, de szebb lenne, ha erre sem lenne szukseg

    barminemu otletet szivesen veszek ^^

  • VladimirR

    nagyúr

    válasz sghc_toma #3763 üzenetére

    "ok, azt hittem, valahogy CreateDC-vel csinaltad CreateCompatibleDC helyett."
    ez azert lehet, mert fentebbi post-omban baromsagot irtam

    tobbet is, mert rajottem idokozben, hogy nalam sem mukodik rendesen, csak mivel 1920*1440-es az asztal - raadasul ketto is van belole - az ablak meg 1024*768-as, nem tunt fel elsore, meg akkor sem, mikor kimondottan ezt neztem
    a miert amugy szerintem abban keresendo, hogy a gameguard probalja megakadalyozni, hogy en ki tudjam olvasni a pixel-eket, csak azt nem ertem, hogy xp-n akkor miert mukodik

    es pont most kezdtem el en is azon filozni, hogy a bitmap-rol olvasom ki az ertekeket, bar en a GetBitmapBits-et hasznalom, de tokeletesen mukodik (meg a sebessegen kell csavarni egyet, mert jelenleg minden pixelkiolvasas elott masolok buffer-be es az nem tul gazdasagos, mert kepenkent lehet 1-2 ezer pixel is)

    [off]par eve megprobaltak implementalni is, csodas eredmeny szuletett:

    ping -i 900 10.0.3.1
    PING 10.0.3.1 (10.0.3.1): 56 data bytes
    64 bytes from 10.0.3.1: icmp_seq=0 ttl=255 time=6165731.1 ms
    64 bytes from 10.0.3.1: icmp_seq=4 ttl=255 time=3211900.8 ms
    64 bytes from 10.0.3.1: icmp_seq=2 ttl=255 time=5124922.8 ms
    64 bytes from 10.0.3.1: icmp_seq=1 ttl=255 time=6388671.9 ms

    --- 10.0.3.1 ping statistics ---
    9 packets transmitted, 4 packets received, 55% packet loss
    round-trip min/avg/max = 3211900.8/5222806.6/6388671.9 ms

    [/off]

Új hozzászólás Aktív témák