Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ispy

    nagyúr

    válasz pmonitor #17910 üzenetére

    Ma már minden mobil 2 simes...de a feleségemnek 2 telefonja van, ha kell a cégest kikapcsolja, kész, ez nem egy nagy valami.

    De az egyenes beszéddel egyet értek, én is rühellem, ha valakit nem érek el, igaz munkaidőn kívül nem is várom el.

    Ha meg valaki 0-24 supportot akar, arra is van megoldás, volt idő, amikor moziba is laptoppal mentem, de ez havonta egy zsíros összegbe került, akkor is ha 0 percet dolgoztam érte, ez egyfajta biztosítás. Igaz ma már semmi pénzért nem csinálnám ezt.

    Nekünk is vannak ügyfeleink jelenleg, akik 2 műszakban dolgoznak, de nem fizetnek extra supportot, így ha beüt a gebasz este 9-kor a programozóra van bízva mit csinál. Persze én felveszem, ha tudom, mert akkor tényleg szar van, ha hívnak, azért nem árt jóban lenni az ügyfelekkel, akkor könnyebben jönnek az új megbízások is, de ezek nem ilyenek, mint a korábban emlegetett szarrágó vállalkozók, nálunk azért ez a mentalitás már kikopott, inkább 15 éve volt ez jellemző.

    Főnököm szokta mondani: az ügyfél az, aki használni akarja a programod és fizetni is hajlandó érte. Mindenki más csak túrista.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés