Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: ASUS TUF Gaming VG27AQ - finomhangolása
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovbandi82
őstag
Lejárt a hűségem, és mivel nekem semmi gondom nincs a szolgáltatóval, hosszabbítottam.
Idáig 9k volt a 120/10-es net Cisco modemmel, most 4k (telefonnal, amit nem használok, csak költségcsökkentő). Ennyiért a Telekom is max 30-as netet ad erre, az a max sajna. -
-
Üdv.
Rég jártam erre...
Eszközt cseréltek és persze hogy osszefosta magát minden..
Tv van, net nincs.
Azt mondja az ügyfélszolgálat, hogy túl sok IP keres volt.
Cisco eszközt, modemet kaptam.
Külön akarnék rakotni egy Asus Wifi routert.
De direktbe kötve se ad netet, vagyis egyszer adott.. pcre kötöttem.
Informatikuskent is galibát tud okozni.
Van vmi beállítási malőr ? Mert összedugtam de a router nem kap netet
-
Nhorbee
aktív tag
válasz
Nhorbee #2493 üzenetére
Most olvasom a pr telecom oldalán az elérhető utcákat.
Elvileg ezekben van optika:András utca: 1, 2/A, 2/B, 3, 4, 5, 6, 7, 8/A, 8/B, 9, 10/A, 10/B, 11/A, 12
Árpád utca: 5, 7, 9, 11/A, 11/B, 13, 15, 17, 19, 21
Attila köz: 2, 4, 6
Bíró László utca: 2/A*, 3/A*, 4/A, 5/A*, 6/A, 8/A, 10/A, 12/A - *előzetes felmérés szükséges
Bolyai János utca: 2/A, 2/B, 3, 4/A, 4/B, 5, 6/A, 6/B, 7, 8/A, 8/B, 9, 10/A, 10/B, 11/A, 11/B, 12/A, 12/B, 13/A 13/B, 14/A, 14/B, 15/A, 15/B, 16/A, 16/B, 17/A, 17/B, 18/A, 18/B, 19/A, 19/B, 20/A, 20/B, 21/A, 21/B, 22/A, 22/B, 23/A, 23/B, 24/A, 24/B, 25/A, 25/B, 26, 28
Csaba utca: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7/A, 7/B, 8
Eötvös Loránd utca: 1, 2, 3, 4, 5/A, 5/B, 6, 7/A, 7/B, 8/A, 8/B, 9/A, 9/B, 10/A, 10/B, 11/A, 11/B, 12/A, 12/B, 13/A, 13/B, 14/A, 14/B, 15/A, 15/B, 16/A, 16/B, 17/A, 17/B, 18/A, 18/B, 19/A, 19/B, 20/A, 20/B, 21/A, 21/B, 22, 23, 24/A, 24/B, 26/A, 26/B, 28/A, 28/B, 30/A, 30/B
Gábor Dénes utca: 1/A, 1/B, 2, 3, 4, 5/A, 5/B, 6, 7/A, 7/B, 8, 9/A, 9/B, 10, 11/A, 11/B, 12/A, 12/B, 13/A, 13/B, 17/A, 17/B, 18/A, 18/B, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 45
Géza utca: 1, 2, 3, 4/A, 4/B, 5, 6/A, 6/B, 7, 8/A, 8/B, 9, 10, 11, 12/A, 12/B, 13, 14/A, 14/B, 15, 16, 17, 18, 19, 20/A, 20/B
Ilona utca: 21/B, 23/A, 23/B, 25, 27/A, 27/B, 29/A, 29/B, 31/A, 31/B, 33/A, 33/B, 35/A, 35/B, 37/A, 37/B, 49/A, 49/B, 51/A, 51/B, 65, 67, 71, 77/A, 77/B, 79/A, 79/B, 83/B, 85/A, 102, 106, 108, 116, 136, 138
István utca: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9
Kálmán utca: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Kandó Kálmán utca: 1, 2, 3/A, 3/B, 4/A, 4/B, 5, 6/A, 6/B, 7, 8/A, 8/B, 9, 10/A, 10/B
Katalin utca: 18, 20, 22, 24, 26, 28
László utca: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15
Mátyás utca: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12
Megyedűlő út: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 21, 23, 25
Neumann János utca: 2/A, 2/B, 4/A, 4/B, 6/A, 6/B, 8/A, 8/B, 10/A, 10/B, 12/A, 12/B, 14/A, 14/B, 16/A, 16/B, 18, 20, 22
Szentgyörgyi Albert utca: 3/A, 3/B, 5/A, 5/B, 6/A, 6/B, 7/A, 7/B, 8, 9/A, 9/B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20/A, 20/B, 21, 22, 23, 24, 25, 26/A, 26/B, 27, 28/A, 28/B, 29, 30/A, 30/B, 32, 34, 35, 37, 39, 41
Szilárd Leó utca: 1/A, 1/B, 2/A, 2/B, 3/A, 3/B, 4/A, 4/B, 5, 6/A, 6/B, 7/A, 7/B, 8/A, 8/B ,9/A, 9/B, 10/A, 10/B, 11/A, 11/B, 12/A, 12/B, 13/A, 13/B, 14/A, 14/B, 15/A, 15/B, 16, 17/A, 17/B, 19/A, 19/B, 22, 24, 26
Vásárhelyi Pál utca: 1, 2 -
Nhorbee
aktív tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy Halásztelken az újonnan épülő részen (Spar mögött, Megyedűlő utca és környéke) szolgáltat -e a PR Telecom? Ha igen, optikán vagy koaxon?
Előre is köszi a válaszokat!Üdv.:
Nhorbee -
viktorhu
veterán
Milyen lan kábelt hoznának be optika esetén? Ott nem lan kábel van, hanem optikai kábel, ahhoz pedig kell egy optikai terminál. Nem tudom, hogy a PR mit ad, nyilván router is egyben, de kérdezd meg inkább őket, hogy lehet-e bridge módban használni, hogy a saját routered építse fel a kapcsolatot.
-
McSico
senior tag
válasz
MrChris #2489 üzenetére
Ha a TV-dben van DVB-C tuner akkor minden további nélkül jönnek a digitális csatornák. A kódolt adásokat is tudod fogni beltéri nélkül ha a tv-d alkalmas a CI kártya kezelésére. Ha nem akkor külön beltérit kell kérned.
Ha több tv-d van akkor ugye annyi kártya kell a kódolt adásokhoz. Egy tv esetén ingyenes kártya a többi tv-hez plusz költség havonta. Talán pár száz Ft. Legalábbis még múltkor így volt, azóta nem tudom volt e változás.
-
MrChris
nagyúr
Úgy néz ki hogy muszáj lesz a prtelecommal szerződnöm, mert más szolgáltató erre nincs. Lenne egy olyan gyors kérdésem, hogy 2 TV-t szeretnénk vele használni, nem ismerem ennek a mikéntjét. Mindenképp két médiaeszköz kell hozzá? Magára a digitális tv-re nem lehet közvetlen rákapcsolni? Eddig egy modem volt és arra annyi analóg tv-t lehetett rátenni amennyit elbírt.
-
McSico
senior tag
Hali!
Úgy láttam a listán hogy lakhelyemen elérhető az optikai net.
Akinek esetleg ilyen van, mik a tapasztalatok, illetve milyen eszközt adnak hozzá?
Tehát az lenne a lényeg, hogy a pr ad egy routert és azt kell használnom, vagy betesz egy modemet vagy simán a lan kábelt mint a diginél és azt kötök rá amit akarok? Az lenne a legjobb, mert akkor olyan routert használok amit akarok, és nem kell az adott fossal kínlódni. Sajnos ezekkel az otthoni és szolgáltatói routerekkel csak negatív tapasztalataim vannak. -
tildy
nagyúr
Mostanaban hiszizett a webmail, hogy valtsak jelszot., mert tul sok bejelentkezes volt kulonbozo helyyekrol (gmail szedi le a leveleim)
Valtottam,de most meg nem enged be. Jol remlik ket nagybetu ket kisbetu es szamok is kellenek bele? Mert amit beirtam, es 100% , hogy az az uj jelszom, azzal nem enged be. -
Alteran-IT
őstag
válasz
PunkZoli #2481 üzenetére
Az aki sajnos rászorul ezekre az idiótákra, mert nincsenek más szolgáltatók, akik versenyképes csomagokkal és árakkal szolgálnának.
A telekom is csak a DSLAM közelében tud versenyképes szolgáltatást nyújtani, máshol nem, ezeknél meg úgy semmi olyan választási lehetőség nincs.Másik:
Internet is csak két lehetőség van, mármint választható csomag, a 60-as és a 120-as, persze mindez úgy, hogy a garantáltra hajaznak, vagyis 20 és 40-es csomagok válaszhatók ... azt ha valakinek nem kell ilyen net? Miért nem tudnak normális csomagajánlatot összeállítani, mint pl. a 30, 60, 90, 120, 150, a 30-ast azért, mert ha valakinek nem kell nagyobb, akkor a faszér fizessen elő nagyobbra drágábban, a 90 megás net meg azért lenne jó, mert mi van ha az illető nem akarja lecserélni a 100 megás routerét több tízezer forintért, mert beelégszik a 100 megáig adható legnagyobb csomaggal, a 150-es csomagot meg azért, mert többet úgy se nagyon tudnak adni stabilan, főleg nem ilyen szar túlterhelt hálózaton 8/4-es modemeken, Halásztelken is adnak 240-es netet 12 megás feltöltéssel, röhej ... értelmesebb szolgáltatók 20 megát adnak legalább ehhez a csomaghoz.
Kicsit vicces, hogy ilyen dolgokra egyáltalán nincs esze ennek a szolgáltatónak, meg úgy igazából semmire se, amit csinálnak az meg már kimeríti a pofátlanság és az idiótaság fogalmát. -
PunkZoli
aktív tag
Most válaszoltak a november 14-én feltett kérdésemre
Hogy elnézést, hogy eddig várattak...és a kötbér 5Xezervalamennyi lenne, ha azt választanám.
Én lehet azt választom és a fogyasztóvédelmet, mert az ászfnek én azzal eleget teszek, hogy folyton fizetem a számlát, de ők nem.
Ki akar ilyen bagázzsal szerződésben lenni? -
netreg
tag
válasz
Alteran-IT #2474 üzenetére
Halihó és BUÉK!
Jó lett végül. Visszaraktam DHCP-re és mindent újraindítottam. A modem osztott a routernek IP-t és beindult a WiFi megosztás! Végül is már az elején ezt a konfigot választottam, csak az újraindítás maradt el.
Köszönöm a segítséget!
-
Directors
senior tag
válasz
Alteran-IT #2478 üzenetére
Rendben, akkor először a bejövő kábel jelszintjét ellenőrzöm. Jelentkezem majd.
Köszi addig is a segítséget. -
Alteran-IT
őstag
válasz
Directors #2477 üzenetére
Pedig ezzel kellett volna foglalkozni hamarabb is, én azon csodálkozom, hogy az internettel nincs különösebb problémád, mert enyhén szólva is a jelszint nagyon szar, legalább is a kép alapján, a Power Level és az SNR is igen alacsony, szóval valószínűleg ugyan így rossz a jelszint a TV-nél is, viszont ha a másik TV-nél nincs ilyen gond, akkor érdekes, vagy az osztásnál van valami és a modemes, illetve a Sony TV-s ág fele ilyen gyenge valamiért a jel, vagy alapból ilyen szar, csak a Samsung nem annyira érzékeny rá, illetve ott lehet, hogy kicsit jobb a jelszint, bár ahhoz hogy nagyjából megtudjam, hogy hol a probléma, szükség lenne egy vázlatra, amin rajta vannak az osztók, illetve az eszközök is a fontosabb paraméterekkel (pl. osztó típusa, illetve szűrők is fontosak, már ha vannak).
Amúgy az is érdekes, hogy a feltöltési csatornák jelszintje rendben van, sőt a helyzethez képest egész jó, bár lehet az SNR szar, de ugye az csak szolgáltatói oldalról látszik, lényeg a lényeg, hogy érdemes lenne kicsit foglalkozni a dologgal, mert így egyáltalán nincs rendben, vagy házon belül van valami az osztással és azért ennyire szar, vagy már eleve gyenge a jelszint, viszont akkor konzultálni kell a szolgáltatóval, hogy csináljanak valamit, mert ez így nincs rendben és ha azzal jönnének, hogy hozzád tesznek ki erősítőt, akkor azt vissza kell utasítani, az erősítést oldják meg az oszlopokon, ne neked kelljen fizetni az erősítőért, illetve még annak ugye a tápellátását is folyamatosan kell biztosítani és akkor még lehet hogy nem is oldódik meg a probléma, szarból ugye nem lehet várat építeni, csak normális bejövő jelszint mellett ér az is valamit, a semmin nem tud erősíteni semmit se, persze mindenekelőtt érdemesebb pár dolgot megpróbálni, mint az osztások, kábelek átnézése, esetleges cseréje és így tovább, mondjuk a bejövő jelet a modemmel lehetne a legjobban tesztelni a padláson, ha a modemet az utcáról bejövő kábelre kötöd úgy, hogy más akkor nincs rajta a hálózaton, mármint a házban, tehát a többi rész le van választva, akkor ha úgy is rossz a jelszint, akkor nem érdemes az osztásokkal és egyebekkel foglalkozni, a szolgáltatót kell csesztetni a továbbiakban a jelszint problémával. -
Directors
senior tag
válasz
Alteran-IT #2476 üzenetére
Nem Január 2. óta van. Kb 1 éve ilyen, csak eddig nem igazán foglalkoztam vele mert az esetek többségében csak akkor TV-ztem ha a gép ki volt kapcsolva.
-Csak magát a számítógépet kapcsolom ki. A modem marad bekapcsolva.
-Van egy evolve media pleyer-em is. Ha bekapcsolom ezt, akkor is ugyan úgy megszűnik a jel stb. Bár ugye ez nem lenne probléma mert akkor a media playeren nézném az adattárolón lévő filmet stb, nem a kábel csatornát.
2 Felé van osztva a TV + ugye egy ami a modemé. A másik TV-egy 8 éves Samsung LCD TV. Azzal nincs ilyen gond.
Arra is gondoltam hogy a Sony TV-t átviszem a Samsung helyére és megnézem hogy ott csinálja e ugyan ezt a hibát.Felugrok a padlásra majd és megnézem a kábeleket, meg az elosztókról csinálok majd képet.
Itt egy kép a jelszintről. Ez jó ? [kép] -
Alteran-IT
őstag
válasz
Directors #2475 üzenetére
Ez most így kicsit eléggé fura, sőt nem is kicsit.
Mióta van ez a probléma, csak nem a január 2. változások óta? Csak mert akkor mentek az áthelyezések és nem is kevés dolgot elbasztak, jó szokásukhoz híven.
A másik meg, hogy csak a számítógépet kapcsolod ki ilyenkor, vagy a modemet is? Mert ha a modem bekapcsolt állapotban marad, akkor a számítógépnek végképp nem kellene semmit se befolyásolnia, max. ha tölt le/fel valamit és akkor megnő a modem által használt csatorna terhelése, na de az is teljesen más csatornát használ, mint ami a TV esetében van, tehát megint érdekes egy összefüggős.
Ami a rossz jelszintet illeti, sok mindentől függ, pl. amit csináltak január 2.-n, valamint ugye a rossz minőségű, vagy éppen már eloxidálódott kábeleken, illetve csatlakozókon és függ attól, hogy milyen a bejövő jelszint, valamint hogy házon belül hány felé osztódik és milyen csillapítású osztókkal, persze ha már a bejövő jel gyenge, akkor édes mindegy hogy utána mi van, ugyan úgy szar lesz, előfordulhat hogy a szolgáltatónak kell újraszintezni a hálózatot ahhoz, hogy normális legyen, de mindez attól függ, hogy milyen a jelenlegi állapot, amit leginkább nekik kellene megvizsgálni egy hibabejelentés után, hacsak nincs kedved magad csinálni, bár ahhoz kellenének műszerek, meg egyéb cuccok, bár némi alapnak az is jó, ha mondjuk megnézed a kábelmodem webes felületét és azon a csatornák jelszintjét, ha az internetes csatornák jelszintje szar, akkor abból lehet következtetni arra, hogy ugye a TV is szar és hogy valami a szolgáltató hálózatán van, hacsak nem történt némi változás a belső hálón, mint pl. egy plusz osztás és TV, vagy kábelcsere stb., mert ezek is mind befolyással lehetnek rá, mármint a jelszintre. -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Van egy Sony Bravia KDL-42W655A típusú TV-m.
PR-Telecom szolgáltató. Digitális adásánál az a hiba hogy gyenge a jel. Akadozik a hang és a kép is megszűnik. Érdekes hogy nem minden csatornánál.
Van egy olyan menüpont a TV-n hogy Rendszerinformáció. Itt mondjuk a jelminőség az RTL Klubnál 14, a Jelerősség 66. A csavar itt jön a történetbe. Ha kikapcsolom a számítógépemet akkor a jelminőség felugrik 61-re, a jelerősség marad 66.
A spektrumnál a jelminőség 100, a jelerősség 30. Ha kikapcsolom a számítógépet akkor is maradnak ezek az értékek. Itt nincs semmi gond.Ez mitől lehet ? Hogyan lehetne megoldani a problémát ? Rossz minőségű kábel esetleg ?
-
Alteran-IT
őstag
Hát jó lett volna, ha az IP címek végét kitakarod, de végül is már mindegy, utólag megkérek majd egy moderátort rá, ha sikerül találnom.
Egyébként semmit nem rontottál el, szóval mennie kellene a dolognak, esetleg az MTU mehetne manuálisan 1500-on, de nem hiszem hogy az lenne a probléma.
Egyébként ha cmd-be, azaz parancssorba beírod, hogy "ping 8.8.8.8" akkor nem történik semmi, mármint nem megy le a ping?
Mert esetleg DNS hibára gondolok és hogy csak web nincs, de mivel a 3. DNS kiszolgálónak mindenféleképpen jónak kell lennie és azt is meg kell kérdeznie, ha az első 2. nem válaszol, így valószínűleg nem csak az lesz a probléma.
MAC cím klónozási lehetőség nincs véletlenül? Bár nem kellene ragaszkodnia ahhoz, hogy ahhoz az IP-hez ugyan az a MAC cím társuljon, mert nekem is sikerült már eljátszanom ezt a statikus IP dolgot, bár nem éppen azzal a modemmel.DHCP-n egyébként nem kap a router semmilyen IP címet sem? Mert esetleg megpróbálhatnád azt, hogy DHCP-re beállítod, ha nem kap IP-t a router, akkor újraindítod a modemet, vagy csinálsz rajta egy reset-et a hátulján lévő gomb hosszan tartó benyomásával, ami vagy 10-15 másodperc, aztán újraindul, talán akkor a DHCP szerver kioszt rajta egy másik IP címet is, bár ennek igazából automatikusan meg kellene történnie eszközcserekor, főleg ha előtte hosszú időn át nem történt, mert talán van valamilyen limit, hogy milyen időközönként kaphatsz új IP-t, na de ha még nem volt ilyen, akkor ugye kellene hogy kapjál másikat, legalább is tapasztalat szerint.
-
Alteran-IT
őstag
Hát ha a LAN port beállítása alatt az IPv4 beállításokat érted, vagyis hogy milyen IP címet, alhálózati maszkot átjárót stb.-t kap a gép portja akkor igen, azokat kell megadni a router WAN portján statikusan, egyedül a DNS beállításokat érdemes módosítani, ugyanis ott bármilyen más alternatív DNS sokat dob a webes böngészés gyorsaságán, pl. Google (8.8.8.8; 8.8.4.4), vagy OpenDNS.
Egyéb:
Sajnos előző hozzászólásaimban a szolgáltató "dicsérése" kimaradt, ugyanis így ünnepek alatt a szokásos fénysebességgel száguld az internet (120/10).Ami érdekes, hogy a ping jó, viszont a sebesség ennek ellenére gyatra, a feltöltés néha felmegy 8-9 Mbit/s-ra, de a letöltés 60 felé semmiképpen sem megy és ez nem csak ma, tegnap és tegnapelőtt is így volt, kivéve néhány időszakot.
-
netreg
tag
válasz
Alteran-IT #2470 üzenetére
Kösz! Nincs gond a nettel, csak a kábeles gép egy szűk keresztmetszet. Megpróbálom. Ha nem megy másolás nélkül, akkor a mostani gép LAN port beállításait mutassa a modemre dugott router WAN portja, igaz?
-
Alteran-IT
őstag
Elméletileg csak annyi, hogy megfogod és összekötöd a routert a modemmel a WAN portján keresztül és kész és hogy ha csak nem váltogattál mostanában IP címet, akkor elméletileg rögtön meg is kapja az új címet és net is lesz, ha nem akkor érdemes újraindítani a modemet, ha ezután se kap címet, akkor klónozni a MAC címet, vagy a mostani IP címet maszkkal és átjáróval együtt beállítani fix IP-nek a WAN oldalon és nincs gond, legalább is egy darabig.
Egyébként meg nem tudom hogy mostanában nincs-e gond a neteddel, de azt a kőkori ED 2.0 modemet érdemes lenne lecseréltetni egy korszerűbb ED 3.0 (pl. EPC3208(G)) modemre, persze ha nincs sávszélesség vagy egyéb gond, akkor nem szóltam. -
netreg
tag
PR Telekom internet Motorola SBV5121E kábel modemmel. Hogyan lehet megosztani? Gondolom kell hozzá egy WiFi router, van is egy Linksys a polcon. Összekötöm, kell-e valamit állítgatni, MAC címet másolni bármi trükk van-e? Kösz!
-
Alteran-IT
őstag
válasz
PunkZoli #2467 üzenetére
Volt pofája még ezután egy 61 ezer forintos kötbért kiszámolni? Az igen, csak azt tudnám, hogy mi a fasz alapján számolt ki ennyit, főleg úgy, hogy a szolgáltatásuk egy kalap szart nem ér, hacsak esetleg nem úgy számolta ki, hogy ők fizetnek annyit, mert abban az esetben rendben lenne, persze sajnos ez nem így van és ugye nem elég, hogy eléggé el van baszva ez a kötbér számolás, még a levélre se válaszoltak időben, szóval bőven átlépték a szabály és a törvénysértés határát és erre nincs mentség, egyébként meg nem tudom mi a faszt dumálnak karácsonyról, ezeknek az idiótáknak tavasszal, nyáron és ősszel is karácsony van ezek szerint, mert akkor is általában túllépik a 30 napos válaszidőt, szóval nem tudom mi a faszról pofáznak, a másik meg hogy nincs olyan kurva nagy ügyfélbázisuk és talán ha 100 ember veszi a fáradtságot és ír nekik, hogy egy lószar amit adnak, akkor szerintem sokat mondok és ezt a 100 levelet is 10-15 nap alatt fel lehet dolgozni max. 2-3 ügyintézővel, ha jól van leszervezve a dolog és van elég ügyintéző, ha meg nem így van az nem az ügyfél, hanem a kapzsi és idióta vezetés hibája, vagyis megint ott tartunk, hogy náluk van a baj.
Mellesleg ha olyan jó a szolgáltatásuk mint ahogy mondják, akkor megint nem kellene olyan nagy levélmennyiséget megválaszolni, de ezek szerint ők is igazolják, hogy a szolgáltatásuk gyakorlatilag egyenlő a nullával, amiért elég sokan írnak is nekik, hacsak nem olyan elégedettek az előfizetők, hogy karácsonyi köszöntőt írnak nekik, bár az elég durva lenne, mindenesetre ha tényleg leváltod őket, akkor muszáj a fogyasztóvédelmet, vagy az nmhh-t basztatni ezzel kapcsolatban, bár először a helyedben kiharcolnám azt a hatóságoknál, hogy ingyen és zokszó nélkül hozzák rendbe helyileg a hálózatot (végezzenek jelszint mérést, illetve szintezést, nézzék át az erősítőket, illetve a csatlakozásokat és szükség esetén a cseréket is végezzék el) és egy normális Cisco-s kábelmodemet vigyenek ki és teljesen ingyen cseréljék le, aztán ha ezután is problémák lennének, akkor hozzá kellene tenni, hogy kötbér nélkül le tudd mondani és váltani T-re, persze ez az én elképzelésem az alapján, miszerint a másik szolgáltató háza táján se mennek túl jól a dolgok (mármint a csak 15 megás max. net és akkor már csak 30-as csomagra tudsz előfizetni 1 Mbit/s garantálttal, ami pofátlanság és mi a faszért fizetnél 30-ért ha csak 15, vagy még annyi se jön, persze ez is a hozzá nem értésük miatt), persze ha ott is tudsz hadakozni a rózsaszín hülyékkel, akkor ki lehet harcolni egy normális szolgáltatást, csak ahhoz az szükséges, hogy központilag és helyileg is ne egy hülyét fogj ki, aki nincs tisztában a VDSL, a bonding, meg hasonló szavak fogalmával, mert abban az esetben náluk se jársz jobban, viszont ha ezekkel a fogalmakkal tisztában vannak az illetők, akkor már simán menne egy 30-as VDSL, vagy bondinggal egy 50-es is, bár ha rábasszák neked az IPTV-t, akkor vagy 5-8 Mbit/s-t tévénként leszámolhatsz róla SD esetében, hacsak nem sikerül kiharcolni a SAT TV-t, lényeg hogy nem lesz könnyű a dolog, sok sikert hozzá. -
PunkZoli
aktív tag
válasz
Alteran-IT #2466 üzenetére
Írtam nekik még egyet, de azért fel is hívtam másnap őket. Munkaidőben, mert nekem akkor van mikor ők elérhetőek, mert nincs 24 órásuk. A kezelő megerősítette, hogy nem érkezett rá válasz 35 napja és átcsoportosítja másoknak a kérdést.
Mondtam azért ha már beszélgetünk számoljon nekem egy kötbért legyen kedves. Ez 61 ezer lenne.
Kértem számoljon egy újat - el fogom kérni a beszélgetést, amit most rögzítettek - és azt a kérdést ami alapján 61-et számolt én több mint egy hónapja is feltettem.
Azt mondta arra válaszolni fognak és a hanganyagot is az ugyfélszolgálati emailen tudom.
Mellesleg nmhh rendelet szerint 30 napjuk van rá...
Mondtam, hogy én ebben nem hiszek és elköszöntünk.Írtam egy mailt azért, hogy kérem a hanganyagot, mert ez egyértelműen fogyasztóvédelmi eset.
Azzal is érvelt, hogy most karácsony környékén sok a levél, de őszintén szólva, hogy ha sok ember munkáját kevés végzi, az a multi kapzsisága és nem az én problémám. Ráadásul november 1x messze nem karácsonyi hajtás.
A pr telecom így intézi.
-
Alteran-IT
őstag
válasz
PunkZoli #2465 üzenetére
Pedig bírja az, csak eszük nem volt hozzá, hogy átrakjanak VDSL-re (ami már azért pár éve van), amivel vagy 30 kihozható lenne jó vonali adatok mellett, bondinggal pedig akár az 50 Mbit/s is meg lehetne, csak néha lusták azzal foglalkozni, hogy egy előfizetőhöz két vonalat kihúzzanak.
Sajnos ha csak PR és Telekom van egy helyen, akkor mindkettő elég nagy szívás, mert mindkettő egy eléggé dilettáns bagázs így két szar közül az épp hogy jobbat kell választani, ami pedig az idő elteltével változik, mert hol egyik hagyja szétrohadni a hálózatát, hol másik, illetve hol egyik fejleszt, hol másik, de ettől függetlenül mindkettő egy ótvar cég, de a T-be azt utálom, hogy mekkora egy cég azt ahhoz képest milyen idióta is, ilyet nem engedhetne meg magának egy nagy német telekommunikációs cég leányvállalata. -
PunkZoli
aktív tag
válasz
Alteran-IT #2464 üzenetére
Adsl volt, és egyszer hűségidő hosszabbításnál vissza is vették, igaz kevesebbet fizettem, mondván, hogy nem bírja a hálózat.
-
Alteran-IT
őstag
válasz
PunkZoli #2463 üzenetére
Na igen, vannak kivételek, itt is vagy két normális van, akik előtt le a kalappal, de a többi ... amúgy látod, legalább tudták mi a baj, mert ha TC-s modemed van, akkor az a probléma az internettel, valószínűleg ha le lenne cserélve Cisco modemre, akkor nem lenne annyi probléma, de ugye tényleg mi az már, hogy azért hogy normálisan működjön a szar szolgáltatásuk még külön plusz díjat kelljen fizetni, szóval az ilyeneket nyugodtna fel lehet jegyezni és panaszként megírni nekik is, meg az illetékes hatóságnak is.
Itt meg max. 30-at bír rendesen a vonal úgy, hogy bondingban, vagyis két vonal teljesítményét adják össze, azt akkor még erre akarnak nekem rásózni 2 IPTV-t, szóval én a Telekomot elküldtem melegebb éghajlatra, 2017-ben ne ilyen szarral szúrják már ki a szemem, főleg hogy ahol meg optikájuk van, ott már szarrá fejlesztik hálózatot a 2 gigás meg egyéb csomag miatt, itt meg rendesen nem tudnak 30 megát adni, azt akkor azt is olyan áron adják már mint a gigás netet, tiszta idióták.
Egyébként ADSL, vagy VDSL volt neked? Mert ha 15 megás ADSL volt, akkor olyan 25-30 megát bír a vonal VDSL-n, bondinggal, vagyis két vonallal meg akár 50-et is ki lehet hozni belőle, persze ezt csak úgy mondom, ha mindenféleképpen váltanál vissza Telekomra, hogy azért van megoldás a normális internetre, kérdés hogy ők meg akarják-e oldani, hogy neked normális neted legyen.
-
PunkZoli
aktív tag
válasz
Alteran-IT #2462 üzenetére
A szerelők mind a két esetben normálisak voltak, második alkalommal látszott neki volt kellemetlen, hogy nem hagyhat kint egy másik fajta modemet, ami ciscos, mert nekem kellett volna még fizetni 2500 regisztrációs, vagymi költséget. Én erre nem voltam hajlandó, mert ahhoz, hogy működjön a szolgáltatásuk ne nekem kelljen még és még fizetni. Elvek.
Ja és a telekomos net fejlesztés meg 10 éve nem volt kb. 15 megát alig bírta, és akartak ajánlani 30at
Mondom kösznem. -
Alteran-IT
őstag
válasz
PunkZoli #2461 üzenetére
Végül is ha vársz és nem válaszolnak, akkor panaszt tehetsz az NMHH-nál, illetve a fogyasztóvédelemnél is és akkor akár kötbér meg minden díjfizetési kötelezettség nélkül fel tudsz mondani.
Egyébként ahol van normális VDSL, ott a Telekom a jobb, bár azért őket se kell dícsérni, mert az ügyfélszolgálat egyszerűen hasznavehetetlen, a szar IPTV pedig minősíthetetlen, plusz eszi a sávszélt is.
A másik meg, hogy ahogy a többi szolgáltatónál is, úgy a PR-nél is elég sok a hozzá nem értés, a szerelő is kimegy és gyakorlatilag azt se tudja, hogy mit kell csinálni, mindent csatlakozó meg kábelcserével akarnak megoldani, pár napig jó, aztán megint egy kalap szar az egész és jöhetnek ki megint, sajnos ha normális szolgáltatást akarsz ebben az idióta országban, akkor neked is értened kell hozzá egy kicsit és irányítani őket, hogy mit hogy kéne csinálni, meg mi is a probléma, bár nem akarom őket bántani, de némelyik szerelőnek a cég vezetésével együtt sincs annyi esze, mint egy marék szárított lepkének, persze ugye a hülye kormányunk preferálja, sőt díjazza is a hülyeséget az országban, így nem kell csodálkozni az eredményen. -
PunkZoli
aktív tag
válasz
Alteran-IT #2460 üzenetére
Szerintem megvárom a hónap leteltét és panaszt teszek, ott ahol tudok...
Pont arról szólt a kérdésem, hogy mennyit kéne kötbért fizetni, ha megszüntetném a szolgáltatást.
Ez az időhúzás gáz nagyon.
Anno két évet írtam alá, mondván, hogy a telekomnál csak jobb lehet, de pár hónap után kiderült, hogy nem, ez még rosszabb.
Nekem kell telefonálgatni, meg otthon lenni, hogy kijöjjenek javítani, hogy az alap szintű szolgáltatásuk működjön.
Na nem. -
Alteran-IT
őstag
válasz
PunkZoli #2459 üzenetére
Nem normális, persze náluk a nem normális a normális, mert tudnának gyorsabban is válaszolni, ha akarnának, de ugye nagy kényelmesen ráérnek. Nekem és ismerősömnek is volt amikor több hónap után válaszoltak, holott 30 nap a válaszadási idő, szóval ennyit erről a "korrekt" cégről és az ügyfelekhez való hozzáállásukról, a saját szabályukat nem tudják betartani, csak akkor azt tudnám, hogy minek hoznak ilyen szabályokat.
Egyébként mindent az ügyfélszolgálati címre írj, onnan majd ők intézik házon belül, illetve hetente rájuk írhatsz ugyan abban a levélben, hogy jó lenne ha már válaszolnának rá, persze kifogásuk mindig lesz, hogy hol ezért, hol azért nem válaszoltak időben.
Ha meg szar a szolgáltatás is, akkor jelentsd telefonon is az e-mail mellett, az a biztos, de telefonon mindenféleképpen jelezd és kérj kivizsgálást is, mert az e-mailre meg ki tudja hogy mikor válaszolnak, azt ha akkor már jó mikor ők utólag kivizsgálják és akkor küldenek ki valakit ellenőrizni, akkor ki kell perkálni ilyen meg olyan díjat, szóval vigyázni kell velük. -
PunkZoli
aktív tag
hello
Az szerintetek normális, hogy három hete nem válaszolnak egy emailemre, amit az ügyfélszolgálatra írtam, és egyszer már kaptam rá választ, csak volt még egy kérdésem?
Ja, a legjobb, hogy van egy info@ mailcímük is, arra azért írtam, mert akadozott a szolgáltatás...
az meg visszajött, hogy tele van a fiókjuk(pár hete)
Azt írja az oldal, hogy egy hónap a válaszadási idő...
Mekkora szar szolgáltató már?
Na bocs, csak dühöngök, mert átbaszásnak érzem ezt az egészet.
-
Alteran-IT
őstag
Ötletnek nem rossz és talán így olcsóbb, de nem biztos hogy hosszabb távon jobb, illetve stabilabb megoldás, főleg mert valakinél nem a Wifi funkcióval van (csak) baj, hanem azzal is, hogy a modem képes letöltési csatornákat elveszíteni és csak egy csatornával fenntartani a kapcsolatot, ilyenkor pedig könnyen be tud esni a sebesség 30 Mbit/s alá és a 120-as előfizetésnek meg a másik gigabites router kihasználtságának lőttek, persze ha sikerül kifogni egy normálisat, ami nem annyira instabil (egyébként érdekes, hogy ugyan az a hardver és szoftver van mindegyiken, de szinte mindegyik más hibát produkál), akkor olcsón megúszod, viszont ha esetleg a használt router sem gond, akkor néha látni hardverapro-n 1043 ND V2, vagy afeletti routert ilyen 6-10 ezer forint között, szerintem az se lenne rossz megoldás, persze kinek hogy.
Cserére meg nem nagyon lesz akciójuk, mert már megint majmok lettek. Úgy szól ez a csere szerződés, hogy ha hibás az eszköz, akkor ugyan olyanra ingyen kicserélik (ugye ez a garancia amit vállalnak a saját eszközre), viszont ha másikra akarsz cseréltetni úgy hogy nincs nagyobb probléma, úgy egyszeri 2500 Ft-ot mindenféleképpen ki kell pengetni, max. ha új előfizetést akarnál kötni ugyan arra a névre csak éppen Wifi router opcióval, akkor ingyenesen meg lehetne oldani, persze 120 fele már hova váltasz náluk, max. ha esetleg telefon, vagy valamilyen más előfizetést hozzá nem raksz pluszba, ami nincs és semmi szükség sincs rá, de ugye ez az üzlet politika, bár anno lehet csak jól szájba kellett volna vágni azt aki kitalálta és az is inkább elmegy dolgozni, mint sem hülyeségeket kitalálni.
Szóval a lényeg a lényeg, hogy ilyen jellegű cserekor kell fizetni így is úgy is, bár én még mindig nem látom az ÁSZF-ben ezt a részt, úgy hogy fel lehetne őket jelenti az NMHH-nál és akkor talán kicsit visszavennének az arcukból, főleg hogy sehol nem írják, hogy ennyit ki kell pengetni, pedig a TV és Internet ÁSZF-et is megnéztem a díjak résznél és ilyen nincs. -
Pecc
őstag
válasz
Alteran-IT #2456 üzenetére
Azért akarom, mert akkor két kör wifim lenne, amit adnak bentre pár méterre akadályok nélkül. Plusz az a router amit adnak gigabites így rendesen mehetne a 120 mega kábelen 2500ft ráfordítással akár, nem pedig 18ezer, mintegy valamire való gigabites router ami a melóhelyre lett (asus N18U)
De egyenlőre várok, hátha lesz valami akciójuk a cserére
-
Alteran-IT
őstag
Igen, ez így van, az esetek 90%-ban egy hulladék és nem éri meg átcseréltetni, főleg nem ha még rá is kell fizetni érte (egyre gyakrabban hallok erről az eszközcsere díjról, bár ÁSZF-ben nem találkoztam vele, úgy hogy remélem valaki aki ilyet intéz bejelenti az illetékes hatóságnak és rábasznak a szolgáltató körmére egy jó nagyot), ennyi erővel azt a 2500 forintot már bele lehet forgatni egy normálisabb olcsó Wifi router megvásárlásába (pl. 1043 ND, vagy ac esetén Archer C2, vagy inkább 1200, de mindegyikből az legújabb verzió, mert ezek az olcsóbbik AC-s routerek amiből az első 1-2 verzió egy rakás szar, bár az 1043 ND-nél is szar a v1) és akkor már jobban jár az ember, mint ha egy szart bérelne a szolgáltatótól plusz ráfizetéssel.
-
Pecc
őstag
Már csak egy év hűség van tudtommal.
Másik érdekesség.
Otthon is felemeltettem a netet 120-ra új csomag stb.
Cisco modem, mondom felhívom őket mi a lehetőség ha én wifisre szeretném cseréltetni.
Kedvesen mondta az ügyintéző, hogy a legközelebbi irodájukba (25km) bekoccanok hónom alatt a modememmel és ott a kezembe nyomnak egy wifiset ennek fejében, ha kifizetek 2500FT ügyintézési díjat a helyszínen. Kérdeztem esetleg más lehetőség? Persze van. A munkatársaik kiérkeznek otthonra, kicserélik, helyszínen 2500+kiszállási díj. -
Alteran-IT
őstag
Mint ahogy előttem is írták, sajnos csak úgy tudsz 120-asra váltani, hogy vagy ugyan annyit (ha így kijön valami plusz kiegészítővel), vagy többet fizetsz, sajnos ilyen trágya ez a cég. Vagy esetleg ha már a hűség idő lejárt, akkor talán lehet úgy, hogy kevesebbet fizetni többért, de ez sajnos nem opció, ha áprilisban írtad alá a két éves hűséget.
Amúgy igen, engem is már kurva rég bosszant (bár ennek mindig hangot is adok), hogy más szolgáltatónál sokkal többet kap az ember sokkal olcsóbban és sokkal jobb minőségben, bár az sokkal jobban bosszant, hogy már lassan 20 éve ezeknél az idiótáknál vagyunk (nincs más megfelelő alternatíva) és 20 év alatt nem tudott erre jönni egy normálisabb szolgáltató sem, a rózsaszín hányinger (Telekom) hülyeségeiről meg nem is beszélek inkább, kész röhej ez az ország.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest