Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Garry84: Sumák aprós?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
crucified
tag
válasz
byte-by #6497 üzenetére
"véleményem szerint a "hajnali kettőkor is , gari alatt " elv teljesen életszerűtlen, már beüzemelt, használatba vett gép eseten.
senki sem ül arra várva hátha felhívják a megrendelőtől , hogy valami problémájuk van.
24-48-72 órás beavatkozás létezik,akár szerződés szerint, de hajnali kettőkor hívogathat, felesleges."Anno beüzemeltek egy palettázó rendszert az olaszok. Kezdetben tök jól ment minden, azután kb. egy hónap múlva egy csomó összefüggéstelen hibával leállt a rendszer. Néztük balról-jobbról, senki nem értette mi történt, senki nem konfigurált vagy állított el semmit. Olaszországból nehézkes volt a szervíz, és lévén 0-24-es üzemű a cég, elég nagy bajt okozott. Jó lett volna monitorozni, mivel összefüggéstelen hibákat generált, de jelszóval volt védve. Teljesen véletlenül jöttünk rá, hogy az olasz gyártású relék okozták a bajt, amik kb, egy hónapot bírtak. Kidobáltuk, Siemens reléket tettünk be, azóta úgy ketyeg mint az atomóra.
Szóval az Élet hidd el produkálhat ilyeneket is, hogy garanciás gép megy egy darabig, azután elképesztő hibákkal összefüggéstelenül leáll, viszont a szervíz nehézkes mivel külföldi.
Mint említettem - valószínűleg szerencsés vagyok - olyan cégekkel dolgoztam eddig sok-sok éven át, akiket bármikor hívhattam volna, akár szombaton hajnal kettőkor is, mivel Nekik is az volt az érdekük, hogy a gép menjen és hosszú távú korrekt kapcsolatot alakítsanak ki velünk.
Húsz év alatt egyszer kellett csak telefonálnom egy cégnek - sok céggel dolgoztam - hétköznap éjfél körül, mert tényleg nagy volt a baj. Budapestről 3 óra múlva Szegeden voltak szó nélkül. Egy milliárdos árbevételű 0-24-es cég esetén nem mindegy, hogy 3 óra vagy 24 óra a kiszállás probléma esetén. Mi pedig szintén szó nélkül adtunk a cégnek még pár százast a hozzáállásukért. Igaz ekkor már nem volt garanciális a gép, de ha az lett volna sem csinálnak belőle problémát. Tehát soha nem éltem vissza ezzel az opcióval, jó érzés olyan cégekkel dolgozni, ahol Nekik is fontos a gép minél előbbi üzemelése és picivel tovább látnak az orruknál.
De mondom, ez csak az én szubjektív véleményem és tapasztalatom, nem állítom, hogy én gondolkodok jól és nekem van igazam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A21s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 95% Akkumulátor,MS2148
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest