Hirdetés
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hcl: Huawei Mate 10 kókányolás
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- SzDavid99: Van 20 perced? Akkor tanulj meg koreait olvasni!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Őskoczka
Új hozzászólás Aktív témák
-
byte-by
tag
válasz
crucified #6498 üzenetére
ezért írtam, hogy szerződés szerinti a support egyrészt.
másrészt ezért írtam, hogy pl. kiemelt távol-keleti partnerünknél a kai-zen is belenézhet bármikor
a programba.máshol is van ügyelet (gondolom pl. tetra pack) ahol éjjel is felveszik a telefont és 3 óra múlva ott lehetnek, de
ebbe a szerencse is belejátszik mert ha pl. épp a sió-nál van az ügyeletes, akkor pl. a mizo-hoz nem ér oda
3 órán belül. egyszerre nem az összes szerviz mérnök tart ügyeletet.
de ez az ügyelet.de én nem erről beszéltem, ezek a gépeknek nem program baja volt , és szerintem Te sem arról beszéltél.
az, hogy egy gép nem működik helyesen amikor már egyébként rendszeresen használják, az általában nem
program hiba. ha speciális rendszergép, (pl. csomagológép, töltőgép, stb.) akkor pláne , mivel ezekből
sok van, és ugyanazt a programot használják. ilyen esetben tartanak akár ügyeletet is, mert a gépük sok helyen , sok példányban működik.egyedi fejlesztésű célgépeknél előfordulhat, de ha már rendszeresen használják , mint jeleztem akkor
nem a plc lesz a hunyó valószínűleg. akár relék is amit említettél. ez a karbantartás kompetenciájától is függ.karbantartási szerződésünk nekünk is van 48 órás.
a hibaelhárítás az más.
a partnerség nevében magam is segítek amikor tudok a megrendelőnek, de nem ígérem , hogy 3 óra múlva akárhol ott vagyok, mivel más munkám is van adott esetben.
már módosítottam programot pl. teamviewer-en keresztül is , a cégnek volt PG-je de nem volt aki értett volna a plc-hez. rádugták és én 200 kilométerrel odébb oldottam meg a problémát, ami egyébként apróság volt, nem ciklushiba.azért vannak a karbantartók, hogy megismerjék, kiismerjék, megtanulják az adott gép vagy gépsor jellegzetességeit, esetleges hibafaktorait, működési elveit, folyamatait.
többek között ezért várja el a már említett partnerünk a minősített karbantartóktól , hogy képesek legyenek monitorozni a programot, és akár beavatkozni a program ciklusba.sőt megjegyzem voltam alkalmazott plc-s és tartottam ügyeletet is. akkor valóban én is 3 órán belül ott voltam a cégnél éjjel is.
de jelenleg ilyesmire nincs szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nyomtató topik
- Kuponkunyeráló
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- ASUS routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lexus, Toyota topik
- Arc Raiders
- Apple iPhone 17 - alap
- További aktív témák...
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Új Asus 16 ProArt 4K+ OLED Touch Ryzen AI 9 HX370 32GB 2TB Nvidia RTX 4060 8GB Studio Win11 Garancia
- Xiaomi Redmi 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL Docking Station WD19, WD19S + 130W töltő
- AMD AM4-es HP OMEN 25L GT12 alaplapok - B550 chipset
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest