Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dexar007

    veterán

    válasz Heffi #37786 üzenetére

    Csak nálad tartott ilyen sokáig? Mert ha mindenkinél ilyen hosszú idő,akkor nem tudom,hogy lehet jó supportról beszélni.
    Én amikor a Samsungnak cseréltettem a kijelzőjét,akkor péntek délután 3-kor hívtam fel a központot,ott annyit mondtak,hogy jelentik a legközelebbi szervizpontnak és majd keresnek. Rá fél óra felhívott a gyöngyösi szervizes,hogy eljönne megnézni.Megvizsgálta,még itt nálam telefonon megrendelte az új kijelzőt, (ha van belső raktáron akkor 3 nap ha nincs akkor 1 hét múlva jön ). Természetesen nem volt náluk,ezért külföldről rendelték meg,ha jól emlékszem Hollandiát mondott,de így is szerdán már itt szerelték össze a nappalimban a tv-t. Vagyis hétvégét nem számítva 3-4 nap alatt lezajlott az egész.

    Give me your cum,bull!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés