Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Dr. Mózes #29518 üzenetére
Az a probléma, hogy túl sok információt adtál meg a PayPal dispute-hoz, olyat amit most igazolnod kellene mert leírtad.
Ez lett volna a célszerű:
Nem jön meg a kifizetett dolog az eladó által vállalt szállítási időn belül. Jelzed az eladónak. Az nem foglalkozik veled.
PayPal dispute, hogy nem érkezett meg, nem kézbesítették számodra, amit te a nyomkövetési információval igazolsz.
Ennyi.Az eladónak kell igazolni azt, hogy te megkaptad, mivel nem tudja csak a feladást, így a PayPal egyértelműen a javadra dönt.
Az eladó és a szállító meg lerendezi egymás közt ha elveszett. Nem a te problémád, ezzel már nem foglalkozol.
Ugyanezt írtam volna, ha a dispute indítása előtt kérsz tanácsot.
Sajnos vannak olyan webshopok, ahol ha nem fizetsz biztosítást akkor rád mint vevőre teszik az elvesztés kockázatát.
Itt a topikban már voltak ilyen jellegű problémákkal kapcsolatos kérdések, mindig azt javaslom, hogy ilyen webshoptól ne vásároljon senki. Ha mégis, akkor kifizetni a biztosítást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dr. Mózes #29516 üzenetére
Ha nem kapod meg a terméket akkor nekik vissza kell adni a pénzed, írják is:
1.Missing Item
Items missed completely or partially from an order
Nem egészen értem a dolgot. Nincs olyan hogy csak sajnálkoznak. Ha nem kapod meg jelzed és van valami kötelezettségük.
Fizettél szállítási biztosítási díjat? Insurance: +$6.60 egy 55$-os telefonnál.
Mert csak akkor jár az elvesztésre valami.
Shipping insurance offers premium protection and safety for your valuable items during international shipping. We’ll reship your parcel at no extra charge if it’s confirmed lost or damaged.
Sajnos a szerződési feltételek szerint ez náluk is így működik.De egyébként téves a helyzetmegítélésed. Kifizettél valami, nem kaptad meg. Neked azt kell a PayPal felé igazolni. Itt lényegtelen, hogy miért nem kaptad meg.
Nem a te dolgod keresni, igazolást kérni az elveszettségről, nem a tied a dolog, senki nem fog igazolást adni neked.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dr. Mózes #29514 üzenetére
Zozzant írta, hogy mire számíthatsz.
Bármit kérsz a Postától 30 napos határidővel igazol le, de az hogy kézbesítés közben elveszett, csak a feladó jogosult kérni igazolást és nem a Magyar Postától, hanem akinél feladta. Amíg nen kerül kézbesítésre a feladó tulajdona.
Kitől vásároltad és ők mit reagáltak arra, hogy a kifizetett telefont nem kaptad meg? Itt nem a PayPal probléma rendezés a gondod.
Az eladóval kellett volna rendezni és ha az nem megy azután a PayPal-hez fordulni, mert akkor lenne az eladó részéről valami bizonyíték az elvesztéssel kapcsolatban és az eladó hozzáállásáról a ehhez a témához.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest