- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
Erre is van egy topic linkem: Ez a mondat angolul?
Írd le mit szeretnél írni nekik, aztán lefordítja neked valaki.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ha már nyitott Case van, akkor igen azon belül kell Claim-é eszkalálni.
Viszont szerintem ezt megszívtad. 20 napon belül lehet Claim-é eszkalálni egy ügyet, te pedig már 21 körül jársz.Bár itt meg azt írja 20 nap után automatikusan lezáródik a Case:
If the seller doesn't respond within 7 days or you're unable to reach an agreement with the seller, you can escalate your case into a claim. Be sure you do this no later than 20 calendar days after you opened your case. (After 20 days, the claim will close automatically and you won't be eligible for buyer protection.)
Másik bekezdésben pedig ez van:
How long do I have to open a case?
You need to open a case within 45 calendar days of your PayPal payment. If you and the seller can't resolve the case on your own, you have 20 calendar days from the time you open your case to escalate the case into a claim.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!