Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz vampire17 #46163 üzenetére

    Nincs más megoldás csak telefon hiszen azonosítani kell hogy tényleg a fiók tulajdonos az aki reklamál. De tolmácsolással is működhet, talán van olyan ismerőse aki jobban beszél angolul. Ha te beszélnél akkor fizikailag együtt kell lennetek mert a felmerülő kérdésekre azonnal kell válaszolni és legyen Internetes hozzáférés is.

    Az esetek 90%-ban azért kiderül hogy nem feltörésről van szó, hanem egy kicsit hanyag volt a felhasználó.
    Védett a PayPal rendszere, ők sem szeretnék hogy átjáróház legyen náluk.
    Viszont egyáltalán nem értem hogy miért nem teszik kötelezővé a kétlépcsős azonosítást minden fióknál.
    Gondolom neki sem volt kétlépcsős azonosítás vagy nem sms, hanem a Google hitelesítő alkalmazás. Mostanában is volt a Google-nak szivárgása.
    Volt olyan is hogy a "jó" barát szórakozott az illető számítógépén és vásárolgatott a nevében.
    És van akinek egyszerűbb azt mondani hogy feltörték a fiókját és nem ő vásárolt, igaz ezt már a kijózanodása után találta ki amikor rájött hogy semmi szüksége az éjszaka megrendelt dologra. Vagy egy csaló oldalnak bedőlt, ha úgy szerzik meg az azonosítókat azért az sem fiók feltörés..
    Mindenkinek azért érdemes átgondolni hogy nem adott -e véletlenül illetékteleneknek hozzáférést.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák