Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • novi68

    tag

    Sziasztok,korábban írtam,hogy mit tettem meggondolatlanságom okán,nevezetesen,hogy utaltam a Paypal fiókomhoz megadott számlaszámra egy összeget,mert szerettem volna vásárolni. Aztán miközben vártam,hogy jóváírják az összeget,véletlenül bezártam a fiókomat. Írtam a Paypal-nak,hogy szeretném visszakapni a pénzem,de ezt írták,nem tudom,mit lépjek a továbbiakban: " Üdvözöljük a PayPal-on! A nevem Ionela, és itt vagyok, hogy segítsek. Először is szeretném megköszönni, hogy a rendszerünket választotta a fizetések teljesítésére, nagyra értékeljük. Az e-mailje alapján megértettem, hogy átutalt pénzt bankszámlájáról a PayPal számlájára, majd bezárta a PayPal számláját Sajnálom, hogy hallottam, hogy szembesül ezzel a problémával, és megérzem az ügy fontosságát az Ön számára. Kérem, engedje meg, hogy ezt tisztázzam Önnek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a feltöltés sikeres legyen, bankszámlával kell rendelkeznie a PayPal számlánkon, és ha számlájához van kapcsolva bankszámla, nem tudja bezárni a fiókját, mivel belső rendszerünk leáll Ön. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot bankjával, és kérje meg őket, hogy nyissák meg az alapjait, mivel az Ön pénzét nem vitték át zárt számlára. Azért is, mert a számlája zárva van, nem tudok nyomot nyitni a rendszerünkben lévő pénzeszközein. Ezúton szeretném megköszönni türelmét és továbblépését, remélve, hogy problémája a lehető leghamarabb megoldódik." Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák