Keresés

Aktív témák

  • Hacked_3876

    csendes tag

    Nekem sokkal szimpatikusabb az OpenGL, néhány okból:
    1. No Micro$oft és Open.
    2. Rugalmas és f*sza: ha a kártyádon vmi új feature van, akkor azt berakják a fejlesztők egy GL extensionbe, amit majd a programból mint függvényt lehet hívogatni és kész. Ha persze valami gyökeresen újítás, akkor ez nem mindig működik, de az esetek többségében igen. Ellenpélda: DX-ben ugyanez úgy megy, hogy ha a MS beleimplementálja, akkor lesz benne, ellenkezőleg b*szhatod a nagyon király kártyádat a szuper feature-jével együtt, ha a DX nem ismeri azt a feature-t.
    3. Elfelejtettem. (sorry:)
    4. Quake-ek: mind opengl. :) Persze ez már az előzőeknek a következménye, főleg az openség (portolhatóság) miatt.

Aktív témák

Hirdetés