Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Calogero

    addikt

    válasz dragonfx #7166 üzenetére

    Ha betekintünk a meglehetősen rövid motorháztető alá, a szokványos 1.4 és 1.6 l-es Opel 16 szelepes Ecotecjét találjuk. Számszerűsítve ez 90, illetve 106 lovacskát jelent, ami a 980 kg önsúlyú autót 10mp körüli idő alatt juttatja el a 100km/h-ás tempóra. Ez a lájfsztájlhoz valószínűleg elég, de ha sportos autót szeretnénk, hamar eljön az a pillanat, amikor rá kell beszélni a házisárkányt, hogy kerüljön a családi kasszából néhány forint a gépjármű izmosítására is.

    Vezethetőségét tekintve a nagyobb tempóban vett kanyarokban hajlamos vadabb dülöngéléseket bemutatni, de paraküszöbünk jóval a tényleges megcsúszás fölött helyezkedik el. Ki tudja miért, de hátulra csak a kisdobosok férkőzhettek be,így komolyabb fékezés esetén tetszőleges irányba tolja a farát.

    Bővebben

  • glutamin

    őstag

    válasz dragonfx #7166 üzenetére

    Anyáméknak van egy abból a generációból való Corsajuk 1.2-es 16 szelepes motorral. Arról tudok pár dolgot leírni. Légtömegmérő megadta magát, cserélni kellett (ez olyan 100e Ft-os nagyságrend). Az 1.2-es 65LE-s motorral egész használható a Corsa, de pörgetni kell a kis motort (kevés nyomaték). A Tigra viszont hasonló súlyú kasztnival már nagyon jól megy. (1.2-es motorral nincs is)

    Fogyasztása óvatosan hajtva 6 liter küröl mégvan még városban is.

    A Corsa felfüggesztése nagyon lágy, Tigráé gondolom feszesebb, de nem sportfutómű az sem. Ugyanaz, csak feszesebbre hangolva.

    A fékek a Corsában nem túl erősek ,130-140 fölött már óvatosnak kell lennie vele, ez alatti tempónál megfelelő. Tigrában is dobfék van hátul, úgyhogy ott sem lehet sokkal többre számítani.

    Az 1.6-os motor már így saccra túlméretezett a fékekhez és a felfüggesztéshez képest. De normális tempóhoz bizonyára nagyon élvezetes.

Új hozzászólás Aktív témák