Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #46226 üzenetére
Lehet,hogy a víz lefolyik,de azt megnézted e,hogy a lefolyó vízből nem jut e az alvázszámhoz is.
Korábban nyomtál fel képet az alvázszám állapotáról,A különbejáratú véleményem most is az,hogy a lerakódott kékes színeződést,csak a téli szélvédőmosóban lévő szinezék okozhatta.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #46241 üzenetére
Akkor ezt benéztem.Ótója válogatja.Nem opelt szedtünk már szét,azon másképp volt a rögzítés.Az alvázszám gyógyításra csak egy óvatos tipp,hátha: homokfúvásos tisztítással foglalkozó cégtől kellene megkérdezni,hogy tisztítható e a felület,vagy se. (elvileg:rozsda megy,fémes felület,anyag megmarad)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Egyhapsi #46371 üzenetére
Pontosan.Csak hát neki olyan gondja van,hogy járó motornál csepeg a víz a vízlevezető csövön,a kiegyenlítő tartályból pedig fogy a hűtővíz.A tízmillás kérdés az, hogy a p'csába tud a hűtővíz oda feljutni,a pollenszűrőig,hogy utána lecsepeghessen Hol nyitott a zárt rendszer?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Még ha csak az önindítót venné fokozottabban igénybe,de ugyanilyen mértékben kopik a fogaskoszorú,nő az igénybevétele a vezérműszijnak,(amúgy is gyenge láncszem a rendszerben) a hosszbordás szíjnak se tesz jót,nincs rögtön megfelelő olajkenés,a turbónak se jó,meg még ez is: ..... "A sok leállítás miatt a katalizátor elkezd túlmelegedni, miközben a blokk már hűl. Erre a motorvezérlő elektronikák klasszikus reakciója a fejlesztések ellenére még mindig az, hogy ilyen-olyan mértékben, de dúsítják a keveréket, ami fogyasztásnövekedést okoz."
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #46451 üzenetére
Azt kívánom minden opel tulajnak, hogy az legyen a gépsárkánnyal a legnagyobb gondja,hogy 200 ezer km-ként szénkefét kelljen cserélni az önindítóba.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #46630 üzenetére
Nemrég te írtad,hogy nem találod,én alámásztam,kutakodtam,és csak meglett. Azt hittem olvastad,
de ezek szerint nem,pedig az oldalt látogattad.
klíma kondenzvíz cső b veki[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #46641 üzenetére
Annyi mindenképp,hogy a kifolyó kondenzvizet elvezeti,és nem a tűzfal szigetelő anyagára folyik a víz,no meg védi a rendszert az elkoszolódástól.(egerektől,darazsaktól) Már az is jobb, ha kb:1/2colos sima vizeslocsolós csövet rányomsz,másik végét megmelegíted,laposfogóval összenyomod,hogy csak vékony rés maradjon,és oda vezeted,ahová neked szimpi.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Diabo6 #46627 üzenetére
.. "Itt konkrétan b.sznak segíteni "...
Ha tudunk segítünk.Választ valszeg azért nem kaptál,mert a fórumtársaknak nincs F astrába való dönthető 1 pár első ülésük.Ez viszont nem azonos azzal,amit fentebb írtál.Válaszként jobb lett volna ha hasonlót olvasnál?:
" nekünk nincs,de el lehet húzni a bontókba,lehet kutakodni,aki keres,előbb,utóbb talál."A fórumtárs,akinek a segítőkész fórumot belinkelted,ott is jelen van.(IIwynog) Itt is,ott is lehetetlen problémát felvet,kap rá válaszokat,igér,aztán marad a mély sötét csönd.Ezt egy idő után aztán a fórumtársak megúnják,és nincs válasz.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diegho #46818 üzenetére
Az olajnyomás normál esetben min 1.7 bar,magasabb fordulaton még több.A műszerfali, olajnyomás meglétét visszajelző lámpa akkor izzik fel a motor járása közben, ha az olajnyomás 0,33-0,5 bar alá esik.
Szerintem az olajnyomásszabályozó szelep kezd rakoncátlankodni,beszorulni.Érdemes odafigyelni.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diegho #46837 üzenetére
Nem ugyanaz,bocs.A B vekim nem urizál, Neki csak piros van,ez jelez,ha bármi gond van.Elég ebből egy is.Mi a francnak a sok visszajelző,ha közbe meg hazudik. Én nem öntöttem volna bele azt az 1 decit.Ha a max fölött van,nem egészséges a mocinak.(az olaj könnyebben habosodik,az pedig nem jó)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #46844 üzenetére
Az a jó,ha ilyen 2-3m a hatótáv.A gyártó tudatosan csinálja ilyen rövidre,ezzel védi az autót.Régebben sok gennyláda szakosodott az autók kirámolására,és bevetették a modern technikát is.A korábbi autókban a távirányító 20-30m ről is működött.A tulaj megállt a parkolóban,ajtót távirányítóval bezár,boltba be,boltból ki,autó sehol,jobb esetben csak mindent kirámoltak belőle.Az volt a trükk,hogy a dolgozni nemakaró,de jól élni szeretők egy autóval beálltak egy parkolóba,kocsijuk körül matattak,volt náluk valamilyen modern spéci elektromos kütyü,melynek vételi képessége nagyobb volt,mint 30méter.Ráirányították a 20-30m-re lévő autóra, amit éppen akkor zártak be.Vették a távirányító jelét,ezzel meglett az ajtóhoz a kulcs.A csodamasinával az autó közeléből lejátszották a lopott jelet,és az autó zárszerkezete kinyílt.(roncsolásmentes ajtónyitás) Minden mozgathatót vittek.Tettenérés szinte lehetetlen,lebukás valószínűsége minimális.Ez a módszer valóságos iparággá fejlődött,a rengeteg károsult meg nyaggatta a biztosítót, az meg a gyártókat...stb.A gyártóknak lépni kellett,és a hatótáv lényeges csökkentésével drasztikusan csökkent a gépjárművek feltörése
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sergiooo #46941 üzenetére
„..Neha mikor meleg a motor rangat..”
Mikor? Hirtelen gázadásra,motorfékre,összevissza mindegy neki?
Amit leírok,csak annak mondanak valamit,aki saját maga bütykölgeti a gépet.Egy hibára választ várni úgy,hogy kérdezel,de a hibát úgyis a szerelő fogja kijavítani,nem sok értelme van.Ez esetben keresse meg,,javítsa ki,azért fizetsz,oszt jóvan.Kezdésnek néhány tipp,ha sk.bütykölés fennforgásos esete áll elő:-Ha az oxigénszonda (lambdaszonda) úgy romlik el,hogy több oxigént mutat, mint amennyi a valóság, akkor az elektronika csökkenti a motorba jutó friss levegőt, így hirtelen gázadáskor a motor megtorpan,az alapjárat is ingadozik.Ha kevesebb oxigént mutat, gyengébbnek érzed az autót. Akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása. (nem minden esetben van sárga lámpácska)
-Hasonló tünetek vannak,ha rossz a vízhőmérséklet jeladó.Ha bemelegszik akkor elkezd rángatni, illetve nehezen is indul be melegen.A meleg motor a sok benzinnel nem tud mit kezdeni, rángat tőle,illetve nehezen,csak gázzal indul,mert lenyomott gázpedálnál sokkal több levegőt tud beszívni a motor.
-MAP szenzor (légmennyiség mérő) Ha hibás, a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel.
-Az AGR egy idő után elkoszolódik, a szelep megragad. Jönnek a rángatások.(tisztítás sose árt)
Kezdésként talán ennyi. (röviden,pár szóban leírva)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sasa58 #46977 üzenetére
Átbogarásztam a „tudástáram”… ebből röviden:
-A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő gondoskodik arról, hogy a motorban a sűrítés alkalmazkodjon a levegő hőmérsékletéhez.
A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő hiba következménye a nem hatékony motorüzemelés, szélsőséges esetben az alapjárat összeomlása, a motor leállása lehet. Ha mindez nem igaz,majd megcáfolnak.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #47035 üzenetére
"...a töltés ugrál, hol tölt 14,4-et hol meg csak 13,7-et. Na ez mitől lehet?.."
"…a generátor teljesítménye viszont szabályozott: …a gerjesztőáram változtatásával, a fordulatszámtól függetlenül, állandó szinten tartja a kimenő feszültséget a feszültségszabályozó."
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Findzs #47346 üzenetére
"enyémben nincs gyárilag, z12xe"
Akkor most ezmegmi?
egr szelep z12xe
Mihez jó?
Motor: 1.2
Motorkód: z12xe
Astra G, Corsa C, Agila A. ....[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Egyhapsi #47378 üzenetére
Az a baj,hogy már a gyári eredeti cuccban se lehet megbízni.Én egy éve a legolcsóbb utángyártottat tettem bele.(cromaxnál 3800Ft, unixnál 8700Ft )Eddig még jó.Neked valszeg nyitott állapotban beragadt.
(elengedte a viaszt,másnéven gyertyafaggyút,ami működteti a termosztátot)Nekem se százas a rendszer,mert a hűtőventillátor kapcsoló hamar,már 90 foknál bekapcsol.Esett az eső,mást nem tudtam csinálni,hát szétszedtem a vekim elejét.Estére tiszta ideg lettem,de csakazért is folytatom...[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Ha a hidrotőke beragad,az akár hideg,akár meleg,be van ragadva,ütemesen csörög,csattog,kattog. A fordulatszám emeléssel sűrűsödik a kattogás is.A lánc pedig csak ütemtelenül zajong,zörög ha már annyira meg van nyúlva,hogy a feszítők tehetetlenek(vagy azok nem működnek) Meg kell nézni.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Most,hogy szóba került ez a beragadt hidrotőke téma,kérdezem:használt már valaki ilyen hidrotőke tisztító cuccost,érdemes esetleg olajcserekor beválalni? Van valakinek személyes tapasztalata?Akár megelőzésként is.
LIQUI MOLY-Hidrotőke tisztító adalék (hamár annyira hiper-szuper ez a LIQUI MOLY mint olajmárka )[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz realmadrid #47495 üzenetére
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Mikuland #47537 üzenetére
"..Mondta is a villamosságis hogy ilyen tákolásokért elkérnek legalább 5000 forintot azok akik megcsinálják.."
Szerintem nem a tulaj spórolt,mivel nem értett hozzá,ezért elvitte a szerelőhöz.A gányolással meg jól lehúzták a tudatlan tulajt. (Sajnos az esetek túlnyomó részében az elkért munkadíj köszönő viszonyba sincs a valós muka értékével,azaz,90%-ban vastag lehúzás)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #47558 üzenetére
Olyan felsorolást fogsz kapni,hogy a gatyád is rámegy,a végösszeg akár 6 számjegyű is lehet.Dörzsöltek ezek a lehúzósak.Nem kell neki elmondani mit,hol keressen.Azt viszont ránézésre tudni fogja,hogy Te nem értesz hozzá,palimadár vagy,akit meg tud kopasztani vastagon.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #47561 üzenetére
A megbízható szerelő kb így kezdi: most nem érek rá,de holnapután 2órára gyere,szétkapom,megnézzük mi a gond,mi kell bele,ha helyben javítható megcsinálom,és kész.
A lehúzós meg: most rengeteg a melóm,hagyd itt,oszt 2-3 nap múlva érdeklődj.Átvételkor meg "minden olyan alkatrészt kicserélt" ezért felszámolt + anyagköltség + munkadíj ami gépsárkányhoz való kopott alkatrészt csak talált a portáján,így bizonyítva,hogy kiszerelte mert rossz,és jót épített be.Ha nem előtted szedik szét,és látod,hogy mi a rossz, vastagon lehúznak.Ezért csinálom én amit csak lehet magamnak. Most is,hogy egyfolytában esett az eső,nekiálltam a vekinek,volt egy-két nekem nemteccő dolog elkezdtem szétszedni,megmégjobban a garázsban már alig maradt hely,mert a trabit se akartam az esőre kitenni. Volt pár dolog amit még nem láttam,(tankszellőztető rendszer, rezonátor.hűtőrész...stb) no meg még egy két apró változtatás is belefért.Azt nem tudom,hogy melyik apróbb módosítás tetszett meg neki,de még fürgébb lett,gyorsabban szedi a lábát.Amiért alapból szétszedtem(hűtőventilátor kapcsoló) valszeg nem gyógyult meg,de legalább tudom milyen kell bele.Az egész 3 napos szerelgetős,no meg igegölő kalandtúra volt
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz csabyka666 #47671 üzenetére
Szerintem az anyósoldali bekarikázott rész rendben van.Ezek a müanyagok elsődlegesen "csak" takaróelemek,vízterelők,de nem szigetelők.Nézd meg pl: ezt a Corsa C-t.Az akksit csak úgy tudod kivenni,ha minden müanyag takarót kicimbászolsz.Csak takar,de nem szigetel.
Ami nekem gyanús,és megnézném,meglocsolnám,hogy bemegy e a víz,és hová,azaz anyós oldali résznél alul,ott nincs perem,ott bemehet a víz.A műanyagon vannak víznyomok rendesen.
Nem biztos,hogy ez lesz a baj,ez csak egy észrevétel.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #47679 üzenetére
Ezt akartam még javasolni,de megelőztél. Az ablaktörlő tengelyénél kellene még szétnézni,jó e a szigetelés,ép e a burkolat. Ami biztos:Mi csak tippelni tudunk,viszont a gazdinak ki kellene kapni a burkolatot tokkal vonóval együtt és alaposan keresgélni.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Findzs #47675 üzenetére
Sajnos nem valószínű.Itt van a bizti tábla egyik fele.Rajta a 32-es bizti megnevezése.
Azért gondolom,hogy nem oké,mert itt van az én bizti táblám,és jól látszik,hogy 32-es tartó tök üres,és mégis vinnyog.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Relére,de melyikre?Egy egy reléje van: első,hátsó ködlámpa,reflektor,és index-nek.(ezért a relét kizárnám)
Lehet hogy csak kontakthiba,vagy kábelsaru vezeték kapcs laza.A világítás kapcsolót,és a szellőzőrácsot kipattintod,két kicsi tartócsavart kitekered,és utána az egész konzol kihúzható.
és már is lehet kutakodni.Rosszabb nem lesz.Hátha...(még az is lehet,hogy fény is gyúl,és lőn világosság )[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #47693 üzenetére
Utólag akarja féláron megvenni az autót ez a genya.Utólag ne rinyáljon,ha tisztességes lett volna a szándéka,kb így indít:Az autó tetszik,vásárlási szándékom komoly,ezt azzal igazolom,hogy hajlandó vagyok előleget adni,DE!! A vétel előtt az általam megbízhatónak tartott szakszervízbe elviszem állapotfelmérésre,átvizsgálásra.Ennek költségét kifizetem Amennyiben minden ok,megveszem,ha nem,a vételtől elállok,és az előleget Ön köteles visszafizetni.Ennyi!!
Amúgy ezek a mostani csodamasinák MIL lámpával nem jeleznek,ha nem jó az EGR? Hibakód? Rossz légtömegmérő-hibakód?..stb. Átvizsgáláskor simán kiderült volna.(tárolt hibakód)Ha törölték is,és valóban hibás,újra lesz hibakód.Amúgy meg a sebváltóra aszongya a gyártó,hogy még olajat se kell benne cserélni,mert az örökéletű.Az ingadozó alapjárat pedig nem biztos,hogy EGR gond.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
"...más oldalakon miért a 10W40 illetve az ettől még vastagabb 15W40 -t ajánlják ? tényleg jó lenne azt kideríteni"
...."Tüneti kezelés ugyan, de esetleg némi eredményt hozhat egy magasabb viszkozitás osztályba sorolt,azaz: sűrűbb olaj használata, pl: 30 helyett 40, vagy 40 helyett 50. Hangsúlyozottan a melegoldali viszkozitás számít ebből a szempontból..."
Mikor fogyasztja a motor az olajat? Ha túl alacsony a viszkozitása. Mikor alacsony a viszkozitása? Magas hőmérsékleten! Van köze az10W-nek vagy a 15W-nek a magas hőmérsékleten mért viszkozitáshoz?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Zsolt!! #47752 üzenetére
Normális. Amíg az olajzási rendszer járatai nem teltek meg motorolajjal, addig nincs a szükséges alkatrészeknek normális kenése. Ezért akár több mp-ig csöröghet,különösen több napos állás után.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #47755 üzenetére
Szerintem nincs ezzel semmi baj,feltételezve azt,hogy a gépnek van gazdája.(az előírt időközönkénti szervizek) Az indításkor szükséges olajmennyiség a kenendő helyeken meg ott van,ha akarna se tudna kifolyni. Pl: vezérműtengely csúszócsapágyainál,szelepszáraknál a szimeringeknél,főtengelyen a hajtókar csúszócsapágyainál,..stb.Egyedül egy,két hidrotőke szelepe tudja magából kiengedni,a vez tengely nyomása miatt.A csörgés is szerintem azért van mert jelez a "szerencsétlen" hogy kezdek koszolódni,illene kitakarítani amíg nem késő,mert előbb utóbb bekrepálok
Nézd meg ezt a képet.Feltételezem,hogy a motor több napja állt,hideg,ami olaj csak tudott eltünt,és még se száraz.
Túllihegjük ezt az olajtémát, és szerintem olyan drága,és nagytudású modern olajat locsolunk bele,amit a motorunk nem tud hasznosítani,nem kell neki,kiköhögi,oszt kész.A másik olajos részt,a sebváltót meg mindenki lesz@rja.(eddig még én is )Pl: olajszint még jó? Kituggya!Én még nem Pedig ott is van hő, akkor meg van pára is,akkor meg csak fogyik,a hő miatt van nyomáskülönbség,a sebváltón azért van ott a szuszogó.Már ha nagyot nem tévedek.Mo meg még a hidraulika olajszint,csere,fékolajcsere,stb.Ui: nem a motor szerencsétlen,csak a gazdája túl laza.
Bocs,hogy olyan „hosszú”lettem,mint egy kígyó[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #47725 üzenetére
"...Szerződésben sincs semmi olyan, ami leírná, hogy lett volna bármi hibája,.."
Itt van a lényeg.! Nem tud róla,ezért nincs leírva.Te pedig tudomásul vetted,mivel aláírtad.A szerződésedben biztos van kettő ilyen,vagy hasonló mondat:
- Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról (esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta,aki ezt tudomásul vette.
- Az eladó kijelenti,hogy a gépkocsi per- és tehermentes,……Továbbá kijelenti,hogy a jövőben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL."..ergó az én fogalmam szerint ez rejtett hiba,.."
A rejtett hiba azért rejtett,hogy netuddki
Amúgy mi probléma lett a hengerfejnek?Repedt?Esetleg azzal próbálják emelni az 50 ezres tétet,hogy síkolni kell? Közben síkolás nuku,csak az ára,összeszerelve úgyse látod.Emelik a tétet.(szerintem)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47763 üzenetére
Átmeneti megoldásként simán falazd le,nem lesz rosszabb,helyreáll a motor működése.Annyi lesz a változás, hogy pl:hosszabb motorfék esetén kijelez,és folyamatosan világít a "sárga lámpcska",de semmi egyéb.Én is most falaztam le kíváncsiságból.Nekem nincs sárga lámpácska,mert vákumvezérelt,nem az ECU vezérli.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #47761 üzenetére
Ő ezt beleírta,Te pedig mindezt tudomásul vetted,(aláírásoddal igazoltad). Pont.
Mondjuk 1/2-év múlva eladod az autót.3hónap múlva felhív a tulaj,hogy egy kanyarban elszállt a fék,nekiment egy fának,jelentős anyagi kára lett,és fizesd ki,ugyanis eldurrant egy fékcső,ebből lett a baj.Ez egy rejtett hiba,amiről nem tudtál mivel rejtett,de a törvény szerint 6-hó gari van az eladó terhére ez esetben is,és a törvény akkor is törvény!
Légyszi áruld már el végre,mi baja annak a nyüves hengerfejnek,amivel úgy mentél 3e km-t,hogy nem is tudtad,hogy rossz.!!Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47777 üzenetére
Ha mellé nem űtöttem az adatokat,akkor elektromos vezérlésű, az EGR-ed
Valszeg megoldja,mindenesetre rosszabb nem lesz.Egyébként most,hogy rossz az elektromos rész,mi a tünet? Laza próbaként ha lehúzod az elektromos csatit,változik valami,?És még valami:Ha a csatit széthúzod,ill lefalazod,az akkut kb egy óráig szedd le. Ennyi idő alatt az ECU elfelejti amit eddig tudott,ujraindításnál ujra tanulja.Lehet,hogy az új állapotot veszi alapnak,jónak.Ha volt EGR-es hibakód,azt elfelejti.Legrosszabb esetben se lesz semmi rosszabb,mint jelenleg.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz betyar1974 #47787 üzenetére
Szinte kizárt.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #47781 üzenetére
"..Szerelő azt mondta, hogy most, hogy rossz akar az úton is maradhatok vele...ez hogy lehet, amikor végig nyitva marad...vagy hogy?.."
".... Ha az EGR-szelep folyamatosan nyitva marad:
-A motor hidegindítás után leáll.
-A motor lassításkor alapjáraton leáll.
-A motor egyenletes sebességnél megugrik.
- Egyenetlen alapjárat. "
A lényeg,hogy az EGR kizárólag környezetvédelmi szempontból érdekes, a motornak nincs szüksége rá. Ha nincs a motornak EGR-szelepe vagy ki van iktatva az nem okoz semmilyen motorkárosodást! Nem minden opelnek van EGR szelepe,mégsincs semmi gond.Lefalazod,neked se lesz,de attól simán menni fog.A gond akkor kezdődik,ha 2db csavar ki-be csavarásáért is szerelőhöz megy a tulaj.Ez esetben nincs miről beszélni,a szerelő majd megmondja a tutit.Tudja ő,hogy le lehet falazni,de hivatalosan csak a rossz alkatrész cseréjét javasolhatja.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest