- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
Gondoltam beteszem ide mintegy aposztrofálandó A pech fogalmát, valamint információ gyanánt az AQUA szerviz szakértelmének és hozzáállásának megítéléséhez.
Szóval július elején vásároltam az AQUA-ban egy ASUS Maximus VIII RANGER alaplapot. Nyilván ez volt az első, egyúttal legnagyobb hiba amit elkövettem, persze akkor ezt még nem tudtam.
A következő "hiba" az volt, hogy ~1 hónap telt el a beüzemeléséig, mert hát addigra tudtam megvenni a több komponenseket normális áron. A lap a beüzemelés után nem működött (egyáltalán nem indult el, ventik fel sem pörögtek - a táp sem - hibajelző Q-Code is halott volt), csupán az AUDIO szekciót elválasztó piros LED-vonal világított a SupremeFX felirattal és ennyi.
Sok mindent kipróbáltam, mert nem akartam elhinni valamint magamat kitenni egy esetleg fölösleges gariztatásnak és az azzal járó tortúrának. Miután számomra egyértelmű lett, hogy a lap gyári hibás így végül visszaküldtem (részletes hibaleírással, a mit/mivel/hogyan próbáltam-teszteltem leírással együtt). Bő 2 két szarakodás, több email váltás és fenyegetés után (!) elismerték, hogy a lap gyári hibás és javíthatatlan, ezért végül újra cserélték.
Időközben vettem másik alaplapot, hiszen már az első mailjükből tisztán látszott a hozzáállásuk, így borítékolható volt - a hiba egyértelműségének ellenére, de a 72 óra utáni hibamegállapításra tekintettel - ez nem lesz rövid idő alatt elintézve (zárójelben jegyzem meg: elsőként nem küldték a garanciafutár aznap, amikorra ígérték pedig vártam illetve a továbbiakban semmiről sem kaptam tájékoztatást csak ha konkrétan mailben érdeklődtem, míg telefonon nem is tudtam elérni a őket).
Az új, csere lapra már nem volt szükségem ezért azt eladtam a HA-n. Aznap amikor megérkezett a bontatlan, AQUA csomagolást bontatlanul hagyva de arra rácsomagolva azonnal (tehát még aznap, csütörtökön du.) el is küldtem a DPD futárral ami rendben meg is érkezett másnap (ez ugye péntek volt) a győri sráchoz. Ő a hétvégén be is üzemelte... volna, de az új lap sem működött!
Hívott, hogy ő már mindent megpróbált de nem működik sehogy. Mondta, hogy több konfigot épített és üzemelt be, ő ilyennel még nem találkozott valamint a leírt hibajelenség szinte pontosan ugyanaz mint az előző lap esetében nálam is volt (ez egyébként le is lett írva az AQUA szervnek elküldött mailben)..
Mivel éppen arra ment, ezért nem garanciafutárral küldte hanem 19-én hétfőn személyesen adta le az AQUA szervizben, ahonnan pénteken telefonon felhívták, hogy mehet a lapért.
A srác szombaton az AQUA-ban személyesen átvette a RANGER lapot azzal, hogy kifogástalanul működik mert sikerült visszaállítaniuk a CPU foglalatban az 1 db elhajlott lábat. Kérdezte, hogy a beüzemelésére, kipróbálására van-e lehetőség amire az volt a válasz, hogy szombaton nincs szerviz csak az üzlet van nyitva ezért nincs, de nyugodtan vigye el mert - ahogy rá is lett írva a szerviz által - az alaplap tesztelt, működőképes.
Vasárnap megtörtént a beüzemelés, ééés a lap nem működik... a hibajelenség pontosan ua. mint amivel bekerült a szervizbe. Mit lehet erre mondani? Másodszor...
Az biztos, hogy én soha többet nem veszek semmit tőlük, és senkinek nem is fogom javasolni ezt! Persze kérdés, hogyan alakulnak a továbbiak mivel laphoz garancia futár lett rendelve és nyilván megy a szervizbe. Újra.
És végül még egy mondat az ASUS Magyarország - mert őket, mint gyártót is megkerestem a problémával mailben - tekintetében: sajnos Mo-n nincs ASUS RMA szerviz ezért nem tudnak segíteni, forduljak az eladóhoz. Ez frankó... de akkor minek léteznek egyáltalán?
Vajon van még eu ország ahol ez mind ilyen sz@r, minősíthetetlen módon folyik mint nálunk?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- HDD probléma (nem adatmentés)
- OLED monitor topic
- PlayStation 5
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 14C 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti VISION OC 8G - újrapadozva és pasztázva
- Eladó 4 hónapos Samsung Galaxy S24 Ultra (12/256Gb, titán fekete), garanciális, ajándékokkal
- Asus TUF RTX 4090 24GB GDDR6X Gaming Videokártya! BeszámítOK!
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy A35 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest