Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
Gondoltam beteszem ide mintegy aposztrofálandó A pech fogalmát, valamint információ gyanánt az AQUA szerviz szakértelmének és hozzáállásának megítéléséhez.
Szóval július elején vásároltam az AQUA-ban egy ASUS Maximus VIII RANGER alaplapot. Nyilván ez volt az első, egyúttal legnagyobb hiba amit elkövettem, persze akkor ezt még nem tudtam.
A következő "hiba" az volt, hogy ~1 hónap telt el a beüzemeléséig, mert hát addigra tudtam megvenni a több komponenseket normális áron. A lap a beüzemelés után nem működött (egyáltalán nem indult el, ventik fel sem pörögtek - a táp sem - hibajelző Q-Code is halott volt), csupán az AUDIO szekciót elválasztó piros LED-vonal világított a SupremeFX felirattal és ennyi.
Sok mindent kipróbáltam, mert nem akartam elhinni valamint magamat kitenni egy esetleg fölösleges gariztatásnak és az azzal járó tortúrának. Miután számomra egyértelmű lett, hogy a lap gyári hibás így végül visszaküldtem (részletes hibaleírással, a mit/mivel/hogyan próbáltam-teszteltem leírással együtt). Bő 2 két szarakodás, több email váltás és fenyegetés után (!) elismerték, hogy a lap gyári hibás és javíthatatlan, ezért végül újra cserélték.
Időközben vettem másik alaplapot, hiszen már az első mailjükből tisztán látszott a hozzáállásuk, így borítékolható volt - a hiba egyértelműségének ellenére, de a 72 óra utáni hibamegállapításra tekintettel - ez nem lesz rövid idő alatt elintézve (zárójelben jegyzem meg: elsőként nem küldték a garanciafutár aznap, amikorra ígérték pedig vártam illetve a továbbiakban semmiről sem kaptam tájékoztatást csak ha konkrétan mailben érdeklődtem, míg telefonon nem is tudtam elérni a őket).
Az új, csere lapra már nem volt szükségem ezért azt eladtam a HA-n. Aznap amikor megérkezett a bontatlan, AQUA csomagolást bontatlanul hagyva de arra rácsomagolva azonnal (tehát még aznap, csütörtökön du.) el is küldtem a DPD futárral ami rendben meg is érkezett másnap (ez ugye péntek volt) a győri sráchoz. Ő a hétvégén be is üzemelte... volna, de az új lap sem működött!
Hívott, hogy ő már mindent megpróbált de nem működik sehogy. Mondta, hogy több konfigot épített és üzemelt be, ő ilyennel még nem találkozott valamint a leírt hibajelenség szinte pontosan ugyanaz mint az előző lap esetében nálam is volt (ez egyébként le is lett írva az AQUA szervnek elküldött mailben)..
Mivel éppen arra ment, ezért nem garanciafutárral küldte hanem 19-én hétfőn személyesen adta le az AQUA szervizben, ahonnan pénteken telefonon felhívták, hogy mehet a lapért.
A srác szombaton az AQUA-ban személyesen átvette a RANGER lapot azzal, hogy kifogástalanul működik mert sikerült visszaállítaniuk a CPU foglalatban az 1 db elhajlott lábat. Kérdezte, hogy a beüzemelésére, kipróbálására van-e lehetőség amire az volt a válasz, hogy szombaton nincs szerviz csak az üzlet van nyitva ezért nincs, de nyugodtan vigye el mert - ahogy rá is lett írva a szerviz által - az alaplap tesztelt, működőképes.
Vasárnap megtörtént a beüzemelés, ééés a lap nem működik... a hibajelenség pontosan ua. mint amivel bekerült a szervizbe. Mit lehet erre mondani? Másodszor...
Az biztos, hogy én soha többet nem veszek semmit tőlük, és senkinek nem is fogom javasolni ezt! Persze kérdés, hogyan alakulnak a továbbiak mivel laphoz garancia futár lett rendelve és nyilván megy a szervizbe. Újra.
És végül még egy mondat az ASUS Magyarország - mert őket, mint gyártót is megkerestem a problémával mailben - tekintetében: sajnos Mo-n nincs ASUS RMA szerviz ezért nem tudnak segíteni, forduljak az eladóhoz. Ez frankó... de akkor minek léteznek egyáltalán?
Vajon van még eu ország ahol ez mind ilyen sz@r, minősíthetetlen módon folyik mint nálunk?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest