Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem. Egy konvertált kódot kapsz, amibe értékelhető humánerőforrást nem ölnek. Egyszerűen írnak rá egy programot, ami source-to-source alapon átnyomja és kész. Ezért van az, hogy sok fejlesztő akár külön kódot is ad ki Radeonra, mert az AMD ezt megcsinálja nekik. Ennyi még belefér, mert max két IR-t szállítasz.
A Wolf2 esetében volt róla szó régebben, hogy csak a gyors kódok miatt például a Vega ~20% pluszt kap a teljes frame-re. Effektíve ez azt jelenti, hogy nagyjából ennyivel, jó mondjuk az RPM előnyét leszámítva, de legalább ~10-15%-kal gyorsabb lehetne minden nem Radeon hardver, ha nem csak egy szimpla konvertálás lenne a munka konzolról PC-re. Szóval abszolút nem kevés teljesítményt lehet ebből nyerni.
A közhiedelemmel ellentétben iszonyatosan nincs optimalizálás. Az AMD csak odaküldi a saját embereit, hogy csinálják meg nekik, mert a munka nagy része a konzolból, ezen belül is a PS4-ből származik, erre felépítettek egy külön rendszert PC-be is, amivel a konzolos PSSL kódot igen kis befektetés árán tudják portolni HLSL extre, tehát végeredményben megéri, ha a játék DX11, DX12 vagy Vulkan API-t használ. Például az Intel és az NV nem küld erre a munkára senkit, mert náluk nincs hozott anyag a konzolból, de nagyobb gond, hogy ehhez kialakított rendszerük sincs, arról nem is beszélve, hogy nincs egy HLSL exthez hasonló modern shader nyelvük sem, amibe dolgozhatnának. Nekik egyértelműen csak a shader model 6 a kiút.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AKCIÓ! ZOTAC Trinity RTX 3070 Ti OC 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASUS ROG STRIX Geforce RTX 3080 Ti OC 12GB GDDR6X 384bit
- EVGA Nvidia GTX 1080 Ti FTW3 ICX 11Gb
- AKCIÓ! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit Videokártya
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest