Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19442) Elmör válasza Cyberpunk (#19441) üzenetére


Elmör
senior tag

Elérhetőbb? Nálunk hivatalosan ha jól tudom nem volt turbós, csak a szívó 2 literes 156 lovas. Asszem 2.0GTi volt az elnevezés. Nekem kicsi, kevés a pakoló hely és középmotoros, azaz nagyon stabil, de driftre "alkalmatlan", mert nagyon nehéz vele driftelni, nehéz az egyensúlyából kizökkenteni úgy, hogy utána vissza is tud hozni. Ha elindítod akkor megpördül, legalábbis kezdő driftesnél, tehát nekem nem lenne jó választás. :DDD

Nálam amik szóba jöttek: Honda S2000 (drága és kevés a hely, valamint a legkirabolhatóbb), Toyota Supra (drága a TT, a sima szívó meg nem akkora biznisz), Toyota Celica 4X4 (korához képest drága és nem igazi driftes, de zsír kocsi),Bubu Impreza WRX (sajna nem coupe és nem driftes, de azért elfogadnám ja és drága), Mitsu EVO valamelyik (ugyanaz mint az Impreza csak még drágább ha egyáltalán tudsz venni), Mitsu Eclipse 4x4 turbó (nagyon bejön, de irreális áron adják még külföldön is) Nissan 300zx (ebből is TT kellene, de alig találni jó állapotút) és végül a 200sx S14 (na ez a tuti). Néztem még Mazda RX-eket, de a Wankel motorhoz meg tudnám számolni egy kezemen hányan értenek kis hazánkban, illetve drága az alkatrész és a legtöbb odafigyelést igényli, tehát abszolúte kilőve.
Ez van. Az NSX dettó mint az MR2, az MX5 szintén. Nekem coupe kellene turbóval és hátsó vagy 4 kerék hajtással.

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.