Hirdetés
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
válasz
szigmat
üzenetére
Szia!
Általában a memóriabővítést követően nem szükséges semmilyen beállítás a biosban, legalábbis eddig nem találkoztam ilyen esettel.
A memóriacsere menetéről (és általában, minden a felhasználó által elvégezhető műveletről) pontos leírást találsz a samsung oldalán a modelledet kikeresve a terméktámogatás menüpont alatt a Letöltések/Kézikönyvek/Felhasználói kézikönyvet letöltve röviden:N210-hez itt.
127. oldal alapján kiveszed az akkumulátort
125-126 alapján kicseréled a memóriamodult (ha a két fém rögzítőkarmocskát egyszerre oldalra húzod kibillen a ram)
128.alapján visszateszed az akkut.N145-höz itt
85 (N és sorozatú NF gépek akku ki-behelyezése közti eltérés)
91 akku kivétel
83-84 memóriamodul cseréje
91 akku vissza tétele(idegesítő ez a flashes manual)
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad Universal USB-C (40AY) dokkoló
- TÖBB DARAB ELÉRHETŐ!!! HP USB-C Dock G2 univerzális üzleti dokkoló
- Lenovo ThinkPad 40AF dokkoló - hibátlan, komplett szett
- Laptop kijelző FullHD IPS 15,6" eladó 6db
- Logitech Laser egér - Multi Device K380 Bluetooth Billentyűzet- Logitech Bluetooth Audio Adapter
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3766, 100% Akksi
- Eladó Samsung Galaxy A32 5G 4/128GB / 12 hó jótállás