Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Itt az új LOGOUT!
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20218 üzenetére
Valóban sok a 6L! De nem Kymco-hoz kell hasonlítani, főleg nem vmi országúti
adathoz. Korábban 5.5 körül volt a városi fogyim, ahhoz kell nézni... Itt sokszor
piros a lámpa, addig meg csak alapjáraton pocsékolok, utána meg lenyelezem,
ahogy kell... Biztos tudnék most is spórolni valamennyit, ha kevésbé ugrabugra
mód közlekednék, de hát ezt szeretem benne, hogy ha "kell", akkor ugrik.
A benzinszint még sanszos, hogy picit magas: enyhén dús a keverék "érzésre".Most ugye elég könnyű súlyok vannak a J.Costa-ban, ezért is megy vele jobban.
Mármint annál jobban, mint amilyen a J.Costa gyárilag volt, amit nagypappernek
neveztem: iszonyat lusta volt, 5500-on váltott. Keveset eszik, viszont nem megy.
Ezt csak azért írom, mert önmagában a tuning varió rá tud dobni simán fél litert!Teszem hozzá, hogy volt már nekem tuning varióm korábban is... Viszont jártam
a "pappervarióval" is valami fél évig. De volt durván "félrekarburálva" is a motorka,
5 éve 7-8L városi fogyival, meg ilyenek. Habár országúton úgy is 4.7 jött ki, mert
csak az alapjárati csavar volt "picit" eltekergetve. Teljes átlagom 5.722 L/100 kmhttps://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen