Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz nyogo83 #19843 üzenetére

    Elbizonytalanodtam amúgy a korábban megismert EngineGraph-os görbékben...:D

    Tudniillik Malagutiék saját bevallása szerint ez a blokk valóban ~30 LE, viszont ezt
    a tengelyen mérve értik. A hajtáslánc veszteségeivel a keréken ebből ~27 marad...
    Hasonlóképpen a nyomaték maximális 34 Nm értéke is a főtengelyen értendő! Ám
    akkor ilyen értéket nem szabadna, hogy mérjünk vagy (Burt kedvéért tévesen) erre
    következtessünk a keréken, mivel ott elméletileg csak 30 Nm marad... Erre mi volt
    az elvileg padon mért, kerékre értett ábrán? Bingo: 30 LE és 34 Nm csúcs! Vicces.

    Abban viszont egyre biztosabb vagyok, hogy a teljesítményvesztésem* egyszerűen
    abból adódik, hogy nem forog ki annyira. Csak azt igazán nem értem miért, de már
    írtátok korábban, hogy járatni kell, hiszen újak a gyűrűk, be kell kopnia... Meglehet!

    *: merthogy lényegében erről van szó. Amúgy, ha a motort nem tuningolom, hiszen
    ahhoz sose nyúltam (kivéve, amikor a karbi kicsit elállítódott!:D), akkor kizárólag a
    varióváltóval játszik az ember, így azt botorság lenne kiiktatni a mérésekből. Éppen
    az a lényeg, hogy ideális fordulatszámot kéne belőni... Persze ahhoz ismerni kéne
    a valós nyomatékgörbéjét a motornak, de azt meg így a keréken mérve pont a váltó
    miatt nehézkes megismerni: van értelme a kihézagolt variós tesztnek. Csak más...

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés