Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
MadMancs
veterán
válasz spect80 #65074 üzenetére
Miért?
Ezzel spec egyet értek a többiekkel.
Kb tudod mennyi lenne a számlád, félreteszed, én is így teszek.
Július 25 zárás sehol még, ma lesz a következő. Nekem átlag 70.000Ft a havi számla részletekkel együtt. Így 150.000Ft félrerakva, nem szalad az a pénz sehova, mindegy hogy egyszerre vagy havonta fizeted be ugyanazt. Nem váratlan kiadás, lehet, és kell is vele kalkulálni.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
baloghgabor
aktív tag
válasz spect80 #65223 üzenetére
Röhej, de van digis kártyám, mert jogosult vagyok rá. Igaz kb. 200 M hiányzik konkrétan hozzá, sajnos otthon már fehér folt van éppen. A kert leghátsó sarkában azonban van, de az meg 80m séta, és kb. 1/1 Mbs, amit itt tud. Sajnos hiába nézegettem itthon sehol sincsen normálisan, pedig nem rossz megoldás lehetne. De így ők is kilőve. Nyilván őket hiába zaklatom, nem fognak annyit rajta változtatni a kedvemért. Szemben a Vodafone, akinek tud a hálózata egészen jó is lenni alkalmanként.
bégé
-
#33802016
törölt tag
válasz spect80 #65440 üzenetére
Tegnap 3 telefonnal játszottam ezt el, 1 ebből saját néven, kettő családon belüli. 1-nél volt my voda app regg, másik kettőnél nem.
Én beírtam, a telefonszámokat (70xxxxxxx) simán a számot, majd "nem tudsz bejelentkezni, ott a másodikat választottam ki (2 esetben) egy esetben az elsőt. néhány másodpercen belül jött is az sms. A megadott számokat beírtam, új jelszót kellett megadni, ami megfelelt az új szabályoknak. És már be is engedett. (ez a my voda fiók regg procedúrája).
Adat egyeztetést csak egyet csináltam ott is szimplán a számot adtam meg, és simán ment. Viszont a felület más, teljesen átalakították, már ahová az sms-t kell megadni, az egy iframe-ben nyílik meg, ránézésre...
91.0.2 (64 bites) firefox-al megy, ment -ja és pc. Próbálj meg egy voda fiókot regisztrálni, akkor jön-e sms.
Ha nem akkro szerintem jelezd a vodának ügyfélszolgálaton hogy nézzék meg mi a probléma... (vagy ha sürgős, akkor üzletben is tudtok adatot egyeztetni, akkor sms sem kell, viszont csak személyesen lehet aszsem + telefon sim kártya is kell...)
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
válasz spect80 #65566 üzenetére
"És se az adateyeztetés nem müködik,."
DE müködik, múlt héten csinálta meg. Az viszont igaz, hogy vmit elírhattam, és baromság hiba üzenetet írt "Ez nem ezé a személyé el szeretném idegeníteni a kártyát?" - miközben a voda fiókból egyértelműen kiderült, hogy pedig azé a személyé... onnan bemásolva már működött is - de valszeg, ha nem írom el, akkor anélkül is működött volna.
Nekem a fiók(ok) regisztrációja, összekapcsolása, is ment. Viszont most a napokban, ha kijelentkeztem egyből, akkor után kellett kis idő, mire el tudtam érni a voda oldalát... hogy ez a hiba nálam van-e, vagy nem egyedi azt nem tudom... de votl olyan is amikor ez is flottul ment.
-
#33802016
törölt tag
válasz spect80 #65581 üzenetére
Hát ha ez segit én a vodafone.hu / ügyintézés/ Szerződéses ügyintézés/Feltöltőkártyás adategyeztetés menüpontokból választottam ki. Beírtam a számom, és vártam sms-t, majd beírtam és így tovább...
Nem tudom van-e különbség. Esetleg még a sütik előzmények törlése privát mód... ha gondolod azt is próbálhatod... bár szerintem simában csináltam.
B terv esetén még eltudsz menni üzletbe, vagy telefonon is lehet talán (jelezni, mindenképpen).
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
válasz spect80 #65593 üzenetére
Telefonos ügyintézés esetén a biztonsági kódot biztos kérik majd... Üzletben, ilyesmit, meghatalmazással, nem tudom lehet-e intézni.
De ha nem jön sehogy sem sms, akkor szerintem ügyfélszolgálaton jelezd, hibabejelentés, vagy hasonló menüpont alatt... mert az technikai hiba. Az sms-nek normál esetben meg kellene jönnie.
Én múlt héten 3 számmal játszottam végig, mindre jött sms. (igaz nem mind adat volt), hanem fiók jelszó némelyik...
65594) MadMancs
"Na most az simán elképzelhető hogy a jelenlegi káoszban csúszott ez a dolog és még nem él. "Vagy csak technikai hiba, mint amikor vkinek hibrid kártyája lett... lehet nála nem frissült le a rendszer, vagy vmi, és akkor "haszonélvezője", hogy a régi csomagban maradt...
De lehet csak az app mutatja pontatlanul... ahogy írjátok...
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz spect80 #68109 üzenetére
Csak simán Red Max a neve. És valóban hosszabbítással érhető csak el. Nekem is az van. Annyi pluszt ad a Free hez képest hogy valóban nincs sávszél limit, a készülék biztosítás felét tartalmazza a havidíj.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz spect80 #69931 üzenetére
Huawei-nél előfordulhat hogy hiányzik a Telekom 5G profil. Samsung esetében még nem találkoztam ilyennel. VDH szoftveres S20+ megy mindhárom 5G hálón. Ráadásul S21 óta nincs VDH, Voda XEH szoftverest ad ami ugye a gyári független. S21 Ultrám is megy mindhárom 5G hálón.
Valószínűleg tarofacsomag probléma lesz nálad. Telekomnál csak Giagaerős és Gigaerős+ 5G képes.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
4Grider
nagyúr
válasz spect80 #72777 üzenetére
Az angolok nem véletlenül próbálnak megszabadulni tőle. Persze a saját dilettáns munkavállalókon kívül több oka is lehet a kihátrálásnak, de tény, hogy Magyarországon az elmúlt 1-2 évben jól lejáratták a brandet, miközben a három nagy közül a legkevesebb bázisállomással egészen használható és jól menedzselt (letöltögetőknek túlságosan is jól menedzselt) hálózatot tartanak fenn.
-
endrúdí
csendes tag
válasz spect80 #72777 üzenetére
Az semmi Én akartam telefont részletre, beraktam a kosárba, megvettem, pár nap múlva sms jött, hogy nincs raktáron bocsi, válassz mást. Visszamentem a weblapra, most ott tartunk, hogy "Önnek már van készüléke", megnőtt a havidíjam a nincs raktáron készüléktörlesztőjével és ráhúztak 2 év hűséget az előfizetésre. 3 alkalommal telefonáltam az elmúlt egy hétben, nem igazán tudják visszaállítani a hűséget, a havidíj "valószínűleg" nem fog megemelkedni a nem létező készülék törlesztőjével, várjam meg a számlazárást. Addig marad a hűségidő és az önnek már van készüléke
-
MadMancs
veterán
válasz spect80 #72894 üzenetére
Az nem olyan biztos.
Céges mailre jött értesítő. De a magán előfizetés esetén nem.
2 teljesen különálló előfizetésről van szó.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- BestBuy topik
- Amatőr csillagászat
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Havi limitet kap a GeForce Now
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Hibátlan - GIGABYTE Z370 HD3 LGA1151v2 alaplap + Windows 11 Pro digitális licensz
- Hibátlan - INTEL Core i7-8700 LGA1151v2 dobozos CPU processzor
- Szép Tervező Vágó Dell Precision 5530 Laptop -80% 15,6" i9-8950HK 32/512 QUADRO P2000 4GB FHD IPS
- Apple Iphone 13 Pro - 256 GB (Space Grey)
- Komplett fénytechnika (Robotlámpa, stroboszkóp, vezérlő, állvány)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest