Hirdetés
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
-
LOGOUT
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
válasz
tamikomac #83043 üzenetére
Ha most kérdezed, de szeptemberben mennél akkor csak akkor lenne létjogosultsága a kérdésnek ha szeptemberben vennéd (addig meg ahány hónap annyi aszf változás esély),
ha most megveszed (ingyen webről), beregeled miegymás, akkor bőven benne vagy.Ha maxolnád (esetleges bónuszok miatt) akkor vissza matek: Ha X napra mész akkor, kezdés előt Y nappal (Y>X+1) kell beaktiválnod a kártyát, hogy a (tök mindegy mekkora gördülős blah blah) Z (Z>>(Y+X)) időtartamban benne légy jól.
Az ASZF-et értsd úgy, hogy a kártyád legyen többet aktív előtte itthon, mint kint, és max 2 hónap (-1 nap) ot lehet kint.
#83042 csaszi75 Ha 24 órás kártyával kint eltölti a 25 órát is akkor az itthoni használatot túllépte a kinti! Legalábbis nekem inkább ez a logikus, mint hogy reptéren beaktiválok egy tuti-t, kimegyek 59 napra, és ha ithhon megvan a 60 (itthon töltött). akkor vagyok okés/ akkor okés vagyok.
#83041 tamikomac Ha nagyon kíváncsi vagy rendelsz 2 kártyát, egyiket beaktiválod biztosan előtte, másikat "kb reptéren", és megnézed melyik lesz tilva, mikor
-
tamikomac
aktív tag
Sziasztok,
Lenne egy olyan kérdésem, amire a Voda ügyfélszolgálata nem tudott választ adni, pontosabban az ÁSZF bizonyos részeit másolta be nekem, amit én is nekik.
A Vodánál Törökország kivételesen EU Roaming, gond nélkül kivihető és használható a SIM, nincsenek horror díjak. De mi van akkor, ha ez a SIM csak pár napos, így nem értelmezhető a:"A roaming használata négy hónap gördített átlagában ne haladja meg a hazai használatot (tehát 50 százaléknál kevesebbet szükséges roamingolni a teljes, négyhavi forgalmát tekintve)."
"Amennyiben a méltányos használat feltételei nem teljesülnek, erről az Előfizetőt tájékoztatjuk, és figyelmeztetjük a méltányos használat feltételeire."Más szóval, egy teljesen friss, akár az utazás napján vásárolt TUTI100+ feltöltőkártyás tarifacsomag és abba vásárolt 5 vagy 20 GB adatcsomag most akkor használható lesz Törökországban, vagy nem?
-
dredjudge84
őstag
válasz
stingy2 #82999 üzenetére
"Persze, majd azzal töltök egy 2 napos utazás előtt egy hetet, hogy átnézem minden szolgáltató honlapját, jááj..."
Mi az a minden? A vizet, áramot és gázt is roamingolni akarod? 🤣
"miért is kellene a cég honlapját bogarásznom, ha a saját felhasználói fiókomban a szolgáltatás díjmentesként van hirdetve."
A hangposta is az, de ha lehallgatod az már pénzbe kerül.
Egyébként azt a mondatot ismered, hogy a tájékoztatás nem teljeskörű, részletekért látogass xy helyre?
-
Marcsello31
őstag
Szia! Semmi gond, köszi! Ha így működik neked akkor okès, igazából ugyan az mint a progi,
Talán egyszerűbb. Gondolom így jobb sebességet èrsz el vele mint amúgy. -
Wolfram
aktív tag
válasz
Marcsello31 #83034 üzenetére
Ezt a videót nézd: javascriptel hozzáadnak a fejléchez egy band állító menüt. (működik)
-
donjohnson
addikt
-
Marcsello31
őstag
válasz
Wolfram #83032 üzenetére
Szia egy tipp: Ki kellene választanod a 4g módot, majd az elérhető csatornát, és Apply.
Már ha sikerült belépned a routerbe a progin keresztül, de lehet egyszerűbb ez az egész egy telefonnal, már ha van androidos telefonod.
Egy tipp: próbálj 4gre váltani majd utána csatornát, ami él, és úgy alkalmazni, apply.
ha utána is ugrál akkor nemtom mi baja. -
Wolfram
aktív tag
válasz
donjohnson #83031 üzenetére
Jogos, bezavarodtam mert a régi cat4 állandóan a b20-on lógott. Viszont itt nem értem miért van csak 1 bandon, mi van a hiper-szuper aggregálási funkcióval.
-
Wolfram
aktív tag
válasz
Marcsello31 #83030 üzenetére
LTE H-Monitornál hogyan tovább?
13 letöltési band van kijelölve, ezek között ugrál? 🤔
-
donjohnson
addikt
válasz
Wolfram #83029 üzenetére
hogyne lenne? ezt hívják az 1800-as B3 LTE sávnak: [link]
beleesel a tartományba. kijelöltem félkövéren.
Identifier 1800
Uplink (MHz) 1710 - 1785
Downlink (MHz) 1805 -1880
a telekomnál meg a yettelnél is van b3, nem lehet kereken 1800 mind a háromnak egyszerre. hanem ezen a tartományon osztoznak bizonyos frekvenciától bizonyos frekvenciáig. -
Marcsello31
őstag
válasz
Wolfram #83029 üzenetére
Szia! Én egy huawei app managerrel szoktam állítgatni a bandot, a csatornákat esetemben megy b525ről is, hogy jó e A b818hoz nemtom, elvileg jónak kéne lennie, letöltő link androidra:
[link]
Az LTE H-Monitorral be kel jelentkezni a routerbe annak a címével nevével és jelszavával, és utána jónak kel lennie. -
Wolfram
aktív tag
B818-on mivel nézitek vagy állítjátok a band-okat?
Letöltöttem az LTE H-Monitort, de nem tűnik használhatónak.
Azt írja például a dashboard-on hogy "DL: 1815MHhz (band 3)", de tudtommal nincs is ilyen band.😑 -
4Grider
nagyúr
válasz
stingy2 #83026 üzenetére
Ez még nem mentség arra, hogy olyan szolgáltatás kiszámlázását reklamálod, amit elkezdtél használni és amivel kapcsolatban ott voltak az orrod előtt az információk. Ha ugyanis minden ebben szenvedőnek el kellene engedni a szolgáltatási díjakat, a többieknek minden jóval drágább lenne. Ennyire azért nem akarunk szociálisak lenni veletek...
-
válasz
stingy2 #83026 üzenetére
Nyugodtan írhatod, csak éppen nem lesz igazad. Először talán meg kellene érteni a személyeskedés fogalmát, mivel ez a megjegyzés szintén az: én elfogadom, hogy szövegértési problémáid vannak.
Az nem személyeskedés, ha azt írom, hogy nem értetted meg/nem fogtad fel amit írtunk, mert ezzel nem a személyt minősítem. Ha például azt írod, hogy érthetetlen vagy, képtelen vagy felfogni dolgokat, az már személyeskedés.
Nem szeretnék a marhaságaiddal többet foglalkozni. A vodafone válaszát majd bemásolhatnád nekünk, ahogy korábban is kérték.
-
nagyfejü
őstag
Sziasztok!
Még most ismerkedek a vodával , digi től jöttünk át.
Azt kérdezném hogy meg tudom nézni valahol hogy hogy alakul az adott számhoz tartozó mobilnet?? 22. én kaptam a számlát gondolom e körül van a forduló is!
Az a probléma hogy nagyon hamar lemegy a 15 GB mobilnet! Most jött a figyelmeztető sms!!!! A diginél nem volt ilyen baj!
Azért lenne jó megnézni valahogy!
üdv -
libus
őstag
válasz
4Grider #83021 üzenetére
Xiaomi 9T a kollégám telefonja. Ebben próbáltuk..
De egy másik kollégámnak van samsungja, abba kipróbálom hamarosan..
De tudod mi a vicc? Ha már ennyire be van határolva, hogy melyik készülékeken működik csak a VoWifi?
Az, hogy minden alkalommal megkérdezte az ügyfélszolgálat, hogy milyen készüléken próbálom.. -
4Grider
nagyúr
Teljesen más a VoLTE/VoWiFi támogatás ezeken a kínai hálózatokon (Huawei/voda, ZTE/yeti), mint az Ericsson maggal rendelkező Telekom hálózaton. Értsd: Ericssonnál minden hulladék készülék támogatott, kínai hálózatokon azok, amelyiket feltanítják rá készülék és hálózat oldalán is.
Alapból ezért a kínai hálózatainkon a gyakoribb készülékmodellek támogatása a tuti, először Samsung és Iphone támogatást gyógyítják rájuk. Gondolom a másik készülék, amiben próbálkoztatok, sem mostani Samsung vagy Iphone volt... -
libus
őstag
Sziasztok!
Valaki tud a problémámban segíteni?
Mert az ügyfélszolgálat tanácstalan.Poco X4 Pro 5G telefonom van, amin HyperOS fut.
Van egy Vodafone-os és egy Telekomos Sim kártya benne!
Vodafone-os kártyámon múlt héten az ügyfélszolgálattal bekapcsoltattam a VoLTE szolgáltatást, mert a határ közelében lakom és szükségem lenne a VoWifi szolgáltatásra, mert nagyon rossz a térerő nálunk.
Volt telefon újraindítás, plusz egy órára ki is volt kapcsolva, de nem működik a VoWifi.
A telefonon mindkét szolgáltatóra, be van kapcsolva a Wifi hang, és a wifi van előnybe részesítve.
A Telekomos számommal tökéletesen működik a VoWifi!
Megpróbáltam azt is, hogy kivettem a telekomos kártyát, és áttettem a vodafone-os sim kártyát a telekom helyére, de akkor sem működött a Vodafone VoWifi!
Sőt, ma azt is megpróbáltam, hogy a kollégám telefonjába beletettük a vodafone-os sim kártyám de az övében sem működött a VoWifi!
Ilyenkor mi van?
Mi okozza a problémát??
Az ügyfélszolgálat azt állítja, hogy be van kapcsolva a szolgáltatás.
Sim kártyát is cseréltettem a héten..
Help! -
viktorhu
veterán
-
-
stingy2
senior tag
"De nem voltál körültekintő, nem jártál utána a roaming költségeknek."
Mivel kikapcsoltam az adatroamingot, így fel sem merült, hogy bármilyen költségem felmerül ezzel kapcsolatban. Ez eddig tökéletesen működő problémamegelőzés volt.Egyedül abban hibáztam, hogy az átverős sms-üket nem olvastam végig figyelmesen, dehát azt meg nem véletlenül küldik azzal a szöveggel.
Mindegy, nálam voda = inkorrekt lehúzó cég, ha nem lenne még 11 hó hűség már holnap lépnék T-hez. Inkább egy digitális jólét csomag 2500-ért, vagy vmi küf csomag. Ha a voda így folytatja, még az is olcsóbb lesz.#83010yanna persze, igazad van. De mint írtam, 1negatív véleményt 8x annyian olvasnak, mint egy pozitívot, ennyit nekem megér, ha ezért 1-2 ember elgondolkodik, és nem ezekkel szerződik
. Nyilván nem az én esetem fog dönteni, ekkora arcom azért nincs, de ha már egy kis koporsószeg lesz, már megérte.
-
válasz
gabor9991 #82953 üzenetére
Az online felületükön írtam ma a cégnek és ez a válasz jött:
Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozva a 2024. április 26-án érkezett elektronikus megkeresésére, ezúton küldjük válaszunkat.Tájékoztatjuk, hogy ha a https://www.vodafone.hu/probald-ki oldalunkon keresztül rendelt díjmentes SIM-kártyát, melyet feltöltőkártyás díjcsomaggal aktiválhat, annak kiszállítását a posta végzi.A kártya postázása a rendeléstől számított 2-4 munkanapon belül várható, viszont rajtunk kívül álló okok miatt előfordulhat, hogy nem érkezik meg időben. Őszintén sajnáljuk az ezzel kapcsolatos kellemetlenséget!
Javasoljuk, hogy amennyiben 2 héten belül nem kapja meg a SIM-kártyát, az említett linken legyen kedves újra leadni rendelését, vagy üzleteink egyikét is felkeresheti feltöltőkártyás előfizetői szerződés megkötése céljából! Képviseleteink listáját a https://www.vodafone.hu/kapcsolat/uzletek oldalon részletezzük. Az átvételt követően a SIM-kártya aktiválását kérheti a kártya készülékbe helyezését követően a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy a https://www.vodafone.hu/shop/sim-aktivalas felületünkön keresztül.
Megértését és együttműködését köszönjük!
Kíváncsi leszek küldenek-e kártyát. -
válasz
dchard #82997 üzenetére
Itt még linkelte is másnak a cikket a témában, ahol szintén leírják a 3. oldalon, hogy napidíjas a szolgáltatás és ez a díj az adria esetében (ahova szerbia is tartozik) 2990 ft.
Nyilván akkor ebből következik, hogy ez nála díjmentes.
Persze ezt is minek elolvasni, utólag sokkal jobb és figyelemfelkeltőbb reklamálni, mint megelőzni a problémákat.
-
-
stingy2
senior tag
"A szolgáltatás aktiválása díjmentes" -írod te. A voda meg azt, hogy "Világ napijegy- Díjmentes" nem az aktiválás, a napijegy. Érzed a különbséget. Egy szavam sem lenne, ha ott van, hogy V.napijegy aktiválás díjmentes, de napi díj 2990 ft pl. De nem.
"szerintem sincs értelme többet írnom a témában. "
Na végre, sok értelmeset nem írtál, így végre befejezhetjük, Kíváncsian várom immár negyedszerre.
-
stingy2
senior tag
Akkor neked is: miért is kellene a cég honlapját bogarásznom, ha a saját felhasználói fiókomban a szolgáltatás díjmentesként van hirdetve. Miért kellene máshol körülnéznem?
Értem, amit írsz, de azért remélem neked sem kell a "Napi jegy- Díjmentes" szókapcsolat jelentését ecsetelnem.
A másik képen meg ott van mi történik, ha rákattintok a részletekre: ott sincs 2990FT. A minimum az lett volna, ha ott feltüntetik a konkrét díjat, de nem. Szóval ez szimpla átverés, lehúzzuk az ügyfelet oszt pont.
Az előbb már kaptam a számra az "ügynöközésért", de megmondom őszintén, nekem nagyon gyanús, hogy hirtelen idesereglett egy csomó vodavédő. Mindegy ti tudjátok.
Csak hogy ne legyen személyeskedő: sztem a fenti képen lévő szöveget csak diszlexiások képtelenek értelmezni, de még lehet, ők is.
-
válasz
stingy2 #82999 üzenetére
A szolgáltatás aktiválása díjmentes, de ezt is bemásoltam és linkeltem már neked, azonban ezek az infók nem érdekelnek úgy látszik.
Elhiheted, nekem tökmindegy, te jöttél ide panaszkodni, aztán meg nem érted miért nem azt olvasod másoktól, amit vártál (gondolom).
Mivel sokadjára futsz bele önellentmondásba (nem tájékozódsz, utólag reklamálsz, de téged nem kell megvédeni magadtól) és nem akarod valamiért megérteni amit írnak neked, szerintem sincs értelme többet írnom a témában.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest