- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat 1 Gbit felett?
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
- AMD RX6300 kisteszt
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz SPeti1984 #73066 üzenetére
Vezetett szervízkönyv, remek, mi volt eddig csináltatva rajta?
Próbáld ki, hogy indítás előtt a kézi pumpicskuval rápumpálsz párat, ha úgy indul könnyen akkor csak fellevegősödik a rendszer ami az üzemanyag szűrő csatlakozóinak hibája is lehet akár. Kikeményedik, mert nem kenik be szilikonzsírral.Szóval a filléres hibától a sokszázezresig bármi lehet.
De amikor vettétek akkor könnyen indult?
Vagy meleg motorral vettétek?Renault power
-
shifty!
senior tag
válasz SPeti1984 #73066 üzenetére
Vásárlás után üzemanyag szűrő (a kötelező olaj+vezérlés csere mellett) szerintem, főleg a 106 lovasnál, kötelező! (ugyanezzel a 106 lovassal rendelkezőm van nekem is, csak M2) Jó minőségű szűrőre! (Hengst / Purflux) És ha valóban a 106 lovas, nem 110, akkor egy hajtókarcsapágy csere ellenőrzést is ajánlok olajcserével egybekötötten. Jobb félni, mint besz4rni...
Izzítógyertyák, akkufeszültség, indítómotor ki lettek mérve, ellenőrizve vannak? Mielőtt belefogtok egy nagyságrenddel drágább műveletbe.
[ Szerkesztve ]
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
Új hozzászólás Aktív témák
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Assassin's Creed Shadows - Íme a gépigény
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- Google Chrome
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest