Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
biga
senior tag
A kis dci-kkel csak a problémások. És legtöbbször nem is kifejezetten a motor a hibás. Állandó hibaforrás pl az üzemanyagszűrő. Sz@r, f0s. Tudja ezt a gyár is, mégis mindig ugyan olyanra cserélgeti. Ha nem figyelsz rá, könnyen szennyeződik a motor, kukatétel lesz a befecskendezőfúvóka ilyesmi. Aztán trafó gyenge pont. Ismerek olyan dci-st, akinél kötelező tartozék az ízzókészlet mellé egy pót trafó (mondjuk ezt néhány , főleg a 16v verziónál is hallottám már). Felsőholtpontjelző vacak. Ha elmegy, egyenetlen lesz a járása, kihagyogat a motor vagy leáll. Nálunk egy ritkább dolog, a turbo okoz folyamatos meglepetést a Kangoo-n. Érdekes dolog, mikor mondjuk előzés közben leáll a turbó (illetve nem tudom mit csinál igazából, de hirtelen mintha ott sem lenne) és onnantól egy sima 1,5 dízelmotor minden erőtlensége hajt tovább téged. Aztán néha fogja magát és minden előzmény nélkül újra bekapcsol és seggberúg a többlet lóerő Aztán persze lehet, hogy pár perc múlva megint "belomhul". Hát így ennyi, amit az ismeretségemben, meg a szakirodalomban gyakran hallok a kis ccm-es dci-kröl. (Érdekes, hogy pl a Traffic-ban 1,9 van és azzal semmi baj, és mástól sem hallok a nagyobbról rosszat. Szóval nem a motor-konstrukció a hunyó. Egyszerűen sz@r a körítés)
A Scenicc-el és a mostani Megane-okkal csak az a baj, hogy a statisztikák szerint nem valami megbízhatóak (bár ebbe gondolom belejátszhat a kis-dci probléma is). Érdekes, hogy pl a Megane Classic vagy 10 hellyel volt előrébb, mint a mostani. Nem nagyon fogynak e miatt. Az új Laguna sem akar bejönni. A régi hírneve adja el szinte csak. Épp ideje lenne a Renault-nál egy teljes palettaváltásnak.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD