Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kowi84

    aktív tag

    válasz BullKoxa #58536 üzenetére

    Kingstone nagyon korrekt a garanciával kapcsolatban. Egy rövid stori: memória kifingta magát. számla megvan, kisker felkeres. "Küldjem be postán, és intézik!" 1 hét (!!!) múlva jön a válasz, hogy nem tudnak foglalkozni vele garanciában, mert én eltávolítottam róla az egyedi azonosítókat. WTF??? Mondom nem vagyok debil, rajta van minden (még jó hogy lefényképeztem mielőtt elküldtem). Erre kiderült, hogy a bolt pluszban ráragasztott egy saját egyedi azonosítót (ami gondolom 2 év alatt leszáradt) és emiatt utasították el a garanciális igényem. Ja, és ha kifizetem a postaköltséget akkor a szívesen visszaküldték volna a halott modult. Vicc. (amúgy neves, régóta prosperáló kisker)
    Gondoltam akkor legyetek vele boldogabbak. Mivel nagyon felbasztam az agyam, csalódottságomban írtam egy levelet a kingatone-nak és megreklamáltam a hibás modult ami elvileg garanciás. És ami eztán következett, na valahogy így kéne működjön a garanciás ügyintézés. A levelemre pár óra (!!!) múlva jött a válasz, hogy nagyon sajnálják, hogy ennyire pórul jártam a kiskerrel, és egyértelmű, hogy azonnal cserélik a meghibásodott terméket, lévén élettartam garanciás. Természetesen nem kell elküldenem nekik se a hibás darabot, se a vásárlást igazoló számlát, ha esetleg tudok a sorozatszámról fényképet küldeni azt megköszönik, de ha a "sérelmeim" miatt nem tudok, attól is eltekintenek. Persze elküldtem a fotót, és még aznap délután jött a csomagértesítő a UPS-től, hogy a kingstone csomagot adott fel nekem.
    Na az utóbbi az európai módszer, az előbbi az meg a magyar valóság.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés