Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • dkovizoli

    addikt

    válasz Viktor0610 #66825 üzenetére

    Egyszer mérjetek meg egy régi, normál sim-et és egy új, nano sim-et tolómérővel. Meglesz a vastagságbeli különbség. Ha pedig egy régi vágott bekerül egy mai, modern nano simes készülékbe, az bizony simán probléma ha beszorul. Kifele törhet a sim tálca, rongálódhat az olvasó. Az is lehet, hogy csak szervíz tudja eltávolítani. De ha ki is jön és eltört a tálca, adtok egy új tálcát az ügyfélnek? Nem éri meg a rizikót.

  • Somatom

    veterán

    válasz Viktor0610 #66825 üzenetére

    1.: A kártya meghibásodik, az ügyfél visszaviszi, az átvevő meg azt látja, hogy vágott. Kinek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás mi miatt történt?

    2.: A vágott kártya nem egyenlő a gyárival. Nekem normált (minit) vágtak mikrora. Célszerszámmal csinálta a csaj, de így is lett pár tizedes eltérés, amitől tűvel kellett kiimátkozni a slotból (nem tálcás volt a teló, hanem fix slotos). Persze, ilyenkor a tűtől sérült (karcolódott) a kártya másik oldala. Ez látható mechanikai elváltozás, de tehetek róla? Minden kártyacserénél el kellett volna vinnem a telót az üzletbe, hogy piszkálják ki a kártyát? A nano esetében pedig alapból adott az méreteltérés, ami komoly galibát okozhat.

    Szvsz. ez a vagdosósdi mindenképpen gáz. Partnerüzlet sztem nem végezhetne olyan változtatást, ami nem gyári technológia, vagy azzal egyenértékű. Az meg a Telenor sara, hogy a többi szolgáltatóhoz képest is késve vezette be a 3:1 kártyát. Ezért, kérdés nélkül cserélnie kéne ilyenre a régi SIM -eket, nem vagdosással bohóckodni az ügyfél kockázatára.

Új hozzászólás Aktív témák