Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Fairplays
aktív tag
válasz
DEARevil
üzenetére
Batman elfogadhatóan fut nfs mw csak aszfalt kamerával élvezhető, fifa12 tökéletes gta vc is jólmegy rajta N.O.V.A. elég durván szaggat... Max Payne teljesen jó... Modern Combat-ok nekem nem indultak el.... Egyébként én sem ajánlom túlságosan ezt a készüléket... Én is valószinüleg erre fogok váltani
-
válasz
DEARevil
üzenetére
Nem akarok sok rosszat irni ,de inkabb egy prestigiot mernek nyugodt szivvel javasolni neked,olvass vissza...ez a tipus egy nem egeszen problema mentes darab,fel ev garival meg meg se szabad venni mert kb annyi ido alatt nyulik ki alola az akkumulator...nekemmis ilyen volt es eletem eddigi legrosszabb dontese volt muszaki cikk vasarlasa teren ,meg az elensegemnek se javasolnam...
-
-
d.toth91
tag
Ez elég terhelésfüggő, de ha arra gondolsz, h pl webes felületen online filmet hogy jelenít meg, nos nálam teljesen akadásmentesen, a gépen többet tölt, mint a tableten. A napfényben való használatról még nincsenek tapasztalataim, és ilyen időjárás mellett sajnos meg sem tudom nézni.Természetesen bővíthető, 32 GB-os Micro SD kártyáig mindenképp, de elvileg trükközéssel a 64-eset is megeszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Kindle Oasis 10th gen. - 32GB + WiFi+LTE - INGYEN FOXPOST