- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sh4d0w: Tele a hócipőm
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
LEVENTE02
csendes tag
válasz
RoyalFlush #2019 üzenetére
mert segítséget kérni most már az is bűn
de legaláb már érthető kösz
-
szagergo25
csendes tag
válasz
RoyalFlush #1 üzenetére
Hello valaki tud nekem segíteni mert még kezdő vagyok a msts-ben beraktam a pályát és belépek a játékba és error ki irja mi a teendő valaki eltudja értelmesen magyarázni előre is köszönöm
-
GubisKristóf
tag
válasz
RoyalFlush #1101 üzenetére
1. No extended shape data for A1tFrog3d45mRgt.s
2. Failed to open shape file
Global\Shapes\A1tFrog3d45mRgt.s
3. Shape failed to load. A1tFrog3d45mRgt.s
-
istvan331
tag
válasz
RoyalFlush #159 üzenetére
Azt értem,hogy a tartozékokkal való feltöltés után nagyobb teljesítményre van szükség, de nekem már az alappályákkal is ugyan ezt csinálta.Kimerevedik a kép,egy ideig még megy a hang,aztán újraindulás resettel.Semilyen gombra a billentyűzetről nem reagál. A gépem adatai,már amit "felhasználói szintű" számítógép ismeretemmel megtaláltam: AMD Sempron(tm) Processor 2800+ , 1,61 GHZ, 512 MB RAM , kártya: RADEON 9550 , RADEON 9550 Secondary . Tudom,pár éves technika, de akkor ez már annyira gagyi lenne? Tervben van a rendszer megújítása.Akkor mit javasoltok, milyen átlag adatok kellenek ahhoz, hogy ez a játék is,probléma nélkül fusson tartozékokkal és mindennel együtt. Egyébként mi a célszerű,a nem használt pályákat vegyük le vagy mennyit célszerű a játékban tartani?Vagy ez csak memória függő?
"Every exit is an entry somewhere"
-
Skizz
addikt
válasz
RoyalFlush #148 üzenetére