Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Kalandor: Habemus papam
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylie
aktív tag
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszát
Tegnap betelefonáltam a szervizbe, elsőnek ugye az ügyfélszolgálatos nő vette fel, mondtam neki, hogy valami felsőbb vezetővel szeretnék beszélni, mert az email-es kapcsolatfelvétel nem igazán sikerült, erre megkérdezte az email cimemet, meg egyéb dolgokat, és mondta, hogy majd utánanéznek, hogy miért nem kaptam választ, és ezzel le is akart rázni. Kicsit határozottabban és felemelt hangon mondtam neki, hogy nekem ez nem elég, és hogy márpedig nekem kapcsoljon valakit, akivel tudok beszélni hivatalos ügyekben is. Jó kapcsolt egy csókát, akinek elmeséltem a gondomat, erre elkezdett össze-vissza magyarázni, hogy ő ezt meg azt látja a rendszerben, meg hogy 5.-én nyúltak hozzá először, de mondom akkor miért 18.-án rendeltek hozzá alkatrészt, talán addig tartott egy megrendelést kitölteni?! Erre még ő háborodott fel, hogy hozzájuk naponta 50 gép jön be, meg hogy mennyi dolguk van, és hogy ne beszéljek arrogánsan. Na, elmeséltem neki a történetet töviről hegyire, minden problémámat belefoglalva, erre megkérdeztem tőle, hogy maga nem lenne-e ideges és nem beszélne-e arrogánsan, erre kicsit megenyhült, és mondta, hogy az MSI ilyen szar, ezután mondta, hogy ezt zárójelesen mondja, erről ők nem tehetnek, viszont hogy 18.-áig mit csináltak vele, arról nem mesélt még mindig, és azt a hibájukat sem ismerte el, de mindjárt normálisabb hozzáállást kaptam. Mondtam neki, hogy én mindenképpen szeretnék ragaszkodni bármilyen módon a jóváiráshoz, erre mondta, hogy kapcsol egy másik csókát, akivel erről és minden szervizes dologról beszélhetek. Kapcsolta a csávót, neki is elmondtam minden gondomat, de ő is ugyanazt tudta, csak mondani, hogy ezt meg azt lát a rendszerben. De ő már mindjárt normálisabb volt, mondta, hogy elsőnek látniuk kell a gépet, és utána tudnak bármit is jelezni az MSI felé. Mondta, hogy küldessem fel bármelyik kirendeltségből Fehérvárra a notit, irassam rá az ő nevét, illetve az eddig kitöltött javitási lapokat, és majd azt egyből ő megkapja és tud vele foglalkozni.
Na most elgondolkoztam, hogy talán érdemes lenne elmenni Székesfehérvárra, és személyesen is beszélni ezzel az emberrel, hogy valahogy rendezze úgy a papirmunkát, hogy jóváirás legyen, mert én félek, hogy megint elmegy a noti 1-2 hónapra
meg ahogy irtam, nekem már elegem van az MSI-ből, lehet hogy jó áron adják a jól felszerelt notebookjaikat, de ez a szervizelés egy botrány...nem beszélve arról, hogy még ha nem is kerül pénzbe, mivel garanciális, de ott van az utazás költsége, mivel itt Nyiregyházán nincs kirendeltség, akkor ott van a telefonálás költsége, és még ha mondjuk bérelnék helyette notit is, mivel cserekészüléket nem biztositanak
az se lenne kevés pénzbe.
Szerintetek mi lenne a helyes megoldás?A Walacky által feldobott email témát nem szeretném, mivel eddig sem válaszoltak. Érdemes lenne felmenni, rááldozni annyi pénzt az utazási költségre, hogy személyesen megbeszélhessem, vagy inkább küldjem el neki a Debreceni kirendeltségen keresztül, és majd telefonon megbeszélem vele?Vagy valami egyéb ötlet?Mindenképpen jóváirást szeretnék és szeretném befejezni ezt az egészet.
Ismét előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Óvodások homokozója
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Linux haladóknak
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Macbook Pro 13" - 2020, 4 mag i7, 32/512GB, touchbar - garancia ( 901)
- Macbook Air 15" M3 - 2024, 16/256GB, bontatlan, Apple garancia ( 101)
- Macbook Air 15" M2 - 2022, 8/256GB, 1 ciklus, Apple garancia ( 103)
- Macbook Air 13" M3 - 2024, 8/256GB, 99% akku, Apple garancia ( 102)
- Macbook Air 13" M1 - 2020, 16GB RAM, 512GB SSD - garancia ( 105)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest