Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- i5 12400F - báránybőrbe bújt farkas
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #93084 üzenetére
Kicsit felfelé csal az óra, de kb. ja. Nagyon könnyű, és ahhoz képest a durván 30LE nem kevés, pláne, ha a pilóta sem túl nehéz.
A probléma csak az, ha folyamatosan nyélen húzod neki pályán, akkor nem lesz tartós, ez alapjában véve nem az ideális autópályázós motor.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #93084 üzenetére
14.000-et ilyen használattal az életben nem megy el.
Szerintem már az 5000-nek is örülni kell.
Dugó, hónolás, hajtókar, hajtókar és főtengelycsapágyak 100%."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93084 üzenetére
Realis. A km ora nem realis, kb 10% ot csal, tehat ez olyan 15x km/h.
Az attetel nem modosit semmit, ezen a feknyereg alatt van a sebessegmero szenzor, a hatso kerek fordulatat nezi.
Ami feltunt, hogy 12 000 ig kiforog, ez gyari gyujtassal nem megy. Arrow es giannelli kipufogo melle kaphato fotengely ekkel lehet elerni ennyi fordulatszamnovekedest, ez az egy tuning biztos van rajta.Ebben is rotax 122 van, mint az enyemben, ezt amikor megvettem azonnal szetboritottam es felujitottam.
Akkor elsore 164 volt a realis vege. Azota mar alakitottam rajta ezt-azt, tehat a realis 170 et viszonylag kis koltsegbol el lehet erni. Illetve jelenleg dolgozom a harmadik lepcsos fejlesztesemen remelhetoleg a 40 loerohoz eleg kozel leszek. Mereskor meglatjuk.Egy hasznalt blokk generalja egy jo minosegu vertex, wossner, rotax, assowerke dugattyubol all (20-40 000) a hengert vegyuk ugy, hogy csak honolni kell, es nikaszil jo rajta (2 000) uj hajtorudbol ami wossner, es szerintem jobb a gyarinal (35-40 000) allhat. Esetleg a kiegyensulyozo tengely muanyagfogaskerekeit is kell cserelni (15 000) vagy kuplung nyomolap, ami nem birja annyira. Bontva lehet kapni.
Amugy gepkonyv emlekeim szerint vmi ilyesmi 14 e kmt ir valoban, es nem nagyon van vele gond. Gond akkor van, amikor rakerul a nem gyari dob, mert ahhoz be kell rendesen loni a karbit. Ha megragad, altalaban 99% ban emiatt ragad meg, es nem azert mert olasz.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest