Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz z123456789 #110707 üzenetére

    Lehet hogy kozuton jobban porog egy motor, de ha nem vegsebesseget kell tartanod, kornatsem kapjak az alkatreszek azt a terhelest, mint terepen ha megnyitod a fojtoszelepet.
    Ha vegsebesseg kozeleben mesz vele, valoszinuleg az nem tesz jot neki, de amugy sebessegnel hutes van boven a menetszeltol, csak az alternalo tomegek a pusztitoak.
    Ha valami nem stimmel egy ilyen motornal, az elo fog jonni az amugy kis energiaba kerulo sebessegtartasnal, de ezt epeszu keretek kozott nem a fordulatszam szamlajara irnam, hanem hogy szar a motor eleve.
    Terepen nagyobb a terheles, kisebb a hutes.

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz z123456789 #110707 üzenetére

    Nézd csak meg a Husqi blokkját, szinte ugyan az mit amit SWM-be van, lehet némi átalakítást végeztek rajta, de alapvetően egy a kettő.

    Külföldi fórum írások!
    510 = True race bike with race bike maintenance intervals.
    15 üzemórát adnak meg neki, ez kb 500-700 km között szokott lenni.

    Igen a DRZ400E is üzemórás, csak az még ráadásul orr nehéz is, nem túl komoly futóművel.
    Akkor már egy EXC400, ugyan úgy üzemórás de sokkal jobb súlyelosztás, futómű.
    Nem ajánlanám egyiket sem túlságosan vegyes felhasználásra, ezek inkább enduró vonalon érzik jól magukat, közúton elfogynak.
    Vegyes célra mindenképpen nagyobb cm3 vennék ami közúton is jól érzi magát nem jön zavarba, de terepen is kezelhető.
    Az XR650R az jó választás, de ha van kedved ugorj el, meglátnád milyen lett most a TE, nagyon nem ismernél rá.

  • BlackPriest

    őstag

    válasz z123456789 #110707 üzenetére

    a drz 400 e is üzemórás blokk, az s, sm nem üzemórás. láttam nemrég olyan manuált, ahol órára vagy 100 liter üzemanyagra volt megadva a csere.

    "Nem akarok üzemórás motort, de akkor ezek szerint olyan "üzemórás" motor is van, ami nem üzemóra után szervizelendő, hanem km után, méghozzá, kevesebb km után, mint normál társaik."

    tökmindegy hogy hívod, a lényeg, hogy egy "gyenge" és tartós blokk helyett egy erős, de gyorsabban elhasználódó van benne. attól, hogy van rajta index még nem lesz utcai a blokkja, csak kimehet a forgalomba.

    az alkatrészellátás valóban mindegy, ha szakszervizben csináltatod, csak a százezrek kellemetlenek, meg az idő.

    én is ezen a körön vagyok, szpermotót keresek, a mostani helyett, de valamit valamiért. én ott tartok, hogy husky (610, 630) vagy ktm (640 lc4, 660 smc, 690), drz400sm, vagy hagyom hízni a motort és xt 660x. ha elég a kisebb, akkor wr250x vagy crf 250m, de ezek erőre sehol sincsenek egy valódi sm-hez képest.

    ami ezen kívül van, azok mind verseny technikák minden örömükkel és bánatukkal. és már a fenti ktm-ek tapasztaltait olvasva is elég vegyes a kép, nem is fiatalok, ki tudja megkapták e ami jár nekik.

    *a tévedés jogát fenntartom/én is szívesen fogadok ötleteket :)

Új hozzászólás Aktív témák