Hirdetés
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #1595 üzenetére
jaja,fekete yamahasokkal vigyazni,meg ha toljak is
[link]
[Szerkesztve]Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Gaboman
nagyúr
Srácok tudtok olyan szererőről akik kipufogó rendszereket csinálnak,kellene nekem az RXV-re egy jó kis sport rendszer rá!
A gyári iszonyat drága az olcsóbb az 300E Ft a drágább az meg 380E Ft.
Hát ennyiért biztos nem veszem meg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ALI_G
veterán
neked nem is kell nyúlni. Van aki megcsinálja, persze ehhez jó ismerni embereket, de a szocimotoros.hu-n sokat tudnak az MZ-kről tuti tud vki ajánlani neked egy szerelőt, akárhol laksz.
Szerintem felfúrni nem kell. Még nem sokszor hallottam, h sokáig bírta volna felfúrás után. -
feca81
aktív tag
válasz Kasza08 #1627 üzenetére
az S50 az S51 elodje.olyan, mint pl az yzf es az R1 viszonya. mas a blokk benne.a vaz szinte ugyanaz. a ccm asszem 1ccm-mel ter el.az 51-es ujabb konstrukcioja miatt valamivel ''gyorsabb''. tapasztalataim szerint viszont mind a karbi,mind a blokk sokkal megbizhatobb egy 50-esen. mivel az 50-es regebbi,ezert olcsobb. a link meg nem mukodik
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Gaboman
nagyúr
Nincs semmi bajom a hangjával!
Azt mondják hogy a gyári kipufogók azok igazán szépek ami így is van,csak hogy nem igazi sport rendszerek,visszafogják a mocit persze ezt idézőjelben értsd.
Ha csináltatnék rá egy sport rendszert még hatékonyabb lenne a gép!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #1660 üzenetére
Az utcai motoroknál a tuningolás abból áll (értsd, power commander, sport légszűrő sport kipufogórendszer), hogy teljesen kiiktatják a környezetvédelmet a motorban. Ettől növekszik a teljesítmény egy icipicit, de valószínűleg a motor karakterisztikájának rovására. De ha rácsapsz egy valaki által csinált sportrendszert, valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy jöjjön az az 5 lóerő. Egy rendszertől nem történik semmi, vagy csak teljesítménycsökkenés. De honnan veszel olyat, aki lekoppint gyári sportrendszert?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dabadab #1661 üzenetére
Ez a borzasztó, hogy mindenki elhiszi.
A mostani R6-omon is valami karbon dob féle van, meg sportlégszűrő (előző tulaj mániája), aztán úgy agyonvágta karkterisztikáját a motornak, mert arra nem volt esze, hogy az injektort hozzá kellene állítani. Még szerencse, hogy vissza tudom pakolni a gyári alkatrészeket. Én már teljesen gyári állapot mániás lettem.
Hidegrázást kapok az otthoni motorfűrészeléstől.Explosión de dos tiempos
-
Bagoly
senior tag
Bár már válaszoltak rá, de mégis:
Agyonrágott, szerelőt nem látott, széthajtott RS valóban többet jár a helyi műhelybe kókányolásra, mint egy jól beállított 4t....
Számold össze egy 2T-nél hány alkatrész a blokk, meg mennyi a 4t-nél.....
Kevesebb alkatrész (ami mellesleg elérhető európában is) >> kevesebb hibalehetőség.
Meg normális szakival kell szereltetni, nem otthon kókányolni. Ha ilyen megbízhatatlan lenne az RS, akkor kialakult volna körülötte ekkora rajongótábor?
''Két Tével meg nem nehéz körbemotorozni egy nagyjából azonos lökettérfogatú gépet...''
Egy 21 lovas TZ-vel (ami kb 30 éves technikai színvolalat képvisel) nem nagy dolog egy 30 lovas mai hyot körbemotorozni?
Szerintem ez bőven megér egy kalaplevételt az MZ mérnökei elött.
''de ilyenből nincs 1-2 tucatnál több itthon''...Akkor hol fogsz valóban hozzáértő szerelőt találni? Vagy olyan egyszerű service manualokat szerezni a japán belpiacos motorokhoz, hogy itthon is szervizelhetőek legyenek? Vagy könnyebb lenne szerelni egy 4 ütemű, ilyen-olyan teljesítménynövelő ügyességekkel füszerezett blokkot, mint egy 2T-t? Megérné valakinek olyan motor alkatrészellátásával foglalkozni amiből van vagy 20 darab MO.-n?
Ezek itt a komoly kérdések?''A nagy nyíl útján, meg nem állva, hitesen és szerelmesen, förtelmeit egy rövid mának nézze túl szemem.''
-
Topiccsendőr
addikt
Igazság szerint az a 21 lóerő az 17, mert egy 251-es sincs még a kupában, csak a régi 250-es, ha jól emlékszem
Viszont az MZ példája, az, hogy ha meg van csinálva egy motor, és gondozva van akkor hajtani lehet probléma nélkül. Márkától függetlenül. Persze ennek elengedhetetlen feltétele az MZben a C4 SKF csapágy, illetve lehetőleg nem taiwani, hanem DDR hajtókar, főtengely. Sajnos az ingadozó minőségű utángyártott alakatrészek agyon tudják ütni egy kicsit az élvezetet, de jelentem a szezonból 2 verseny van hátra és csak egy megszakítót cseréltem, illetve egy gyertyát az egész motorban. Az esésektől egy kormányt is. Pedig nincs kímélve, mégiscsak hosszúlöketű 250-es, nem pörgetésre való.
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
#25954560
törölt tag
-
Gaboman
nagyúr
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #1670 üzenetére
perszehogynem. az R1-esekre valo is csucsteljesitmenyben 3LE alatt hoz (a tartomany mas reszen egyszer 5LE korul), pedig ott nagysagrendileg 150LE-rol beszelunk. bar nyilvan egy mai sornegyes sportmotor mar ki van hegyezve rendesen. es 2T-nel tan sokkal tobbet szamit egy jo rendszer
mod: az egyik aprilia forumon altaji tulmelegedest okozott az rxv550 [link]
[Szerkesztve] -
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #1670 üzenetére
Az 550-nél 5.4LE/10600 fordulatnál,ennyit ír rá!
De hát ezért biztos nem fizetnék ki 380E Ft-ot!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Chieftec
őstag
Hali
Most viszem muszakiztatani majd a mocim. Az lenne a kerdesem, hogy miket neznek rajt, a lampakon, indexeken, fekeken, kormanyon kivul? Elsosorban a gumi erdekelene, lehet mar nincs is meg az 1,6mm. Az gazos vagy ezzel meg atmegy? -
nagyúr
Ugy néz ki tudok szerezni de azért ide is kiirom, hogy aki tud szerezni vagy van olyan ismerőse akinek van ETZ-re fékolajtartálya az irjon egy pm-et. Ne legyen átalakitva, és ne legyen szétbarmolva, festés nem számit.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
jogprof
csendes tag
sziasztok
valaki nemtudna egy 3sebis simson(endúróhoz)főtengyelyt szerezni (vagy esetleg egy egész blokkot?
előre is kössz
[Szerkesztve] -
Kasza08
őstag
Lenne egy talán hülye kérdésem.
Ha megállítana a rendőr egy simsonnal, kérhetné-e tőlem a forgalmi, meg az egyéb papírjait a motornak? Vagy ezek már ilyen nem nyilván tartott gépek?
Akitől vennék egy simsont azt mondta, hogy az még le lett vizsgáztatva segéd motornak. Ez pontosan mit jelent? Főleg rám nézve?
Előre is köszi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oh, most látom csak, hogy az előző kérdésemre még egy válasz jött.
#1656:
[Szerkesztve] -
rebel56
tag
Ez nem egyszerű használtmotor hirdetés, hanem licitálni lehet rá!
Kasza08: nem teljesen világos, olyan Simsonod van, ami egykoron rendszámos volt, majd utólag vizsgáztatták segédmotornak? Mert úgy általában a Simsonoknak nincsen forgalmi engedélye. Ha korábban volt rendszáma, mert két személlyel akarták használni, és a ''levizsgáztatás'' annyiból állt hogy leszedték a rendszámot róla, akkor nincs ráütve a CM jelölés és elvileg nem lehet segédmotorként használni, de én még nem találkoztam olyan megátalkodott, végletekig precíz rendőrrel aki ezt ellenőrizte volna. Ha megállítanak, a jogosítványod mellett alapesetben a nevedre szóló kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolólapját, ill. az adásvételi szerződést kérheti, amivel a tulajdonjogot bizonyítod.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1663 üzenetére
igen, ez a direkt légszűrő, meg sportkipuff, és +8 le kapásból...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
feca81
aktív tag
válasz Chieftec #1674 üzenetére
boven gazos.felejtsd el a muszakit,ha nincs meg a megfelelo gumid. nem veletlenul va nerre szakosodott szerviz,h a muszaki idejere lecserelik a gumit,aztan vissza a regi. ha nincs meg az 1.6,akkor cserelj gumit!
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Kasza08 #1680 üzenetére
az,h le van vizsgaztatva SM-re (ez most ne msupermotot jelent ), talan azt jelenthwti,h a vazba akormanynal bele van utve a CM50 felirat. egy segedmotornal a kovetkezok kell, h nalad legyenek:
1 db jogsi - barmilyen, barmelyik jogsival lehet segedmotort vezetni
1 db kotelezo biztositasrol szolo matrica- ennek fel kell ragasztva lennie!!!!
1 db kotelezo biztositas befizeteserol szolo csekk
1 db adasveteli szerzodesrol masolat
+ jo, ha van egy biztositasi kotvenyrol szolo masolat is, biztos ami biztos.
ha ez mind megvan,+ a buko,nem tud mibe belekotni a rendor.
ja,es ha egy mod van ra, nezd meg,h a motorszam,es a vazszam nincs-e megbuheralva.
ezek a motorok nincsenek nyilvantartva sehol. ha lopottak,bejelentik oket, vmelyik szam alapjan. esetleg vasarlas elott lekerheted,h korozik-eMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #1662 üzenetére
ez a téma elég lutri, vagy jól jársz a dologgal, vagy nem(márha ilyen kisipari végtermékekről beszélünk) igazából ennek télleg akkor lenne értelme ha az üzemanyagellátó rendszert is hozzá igazítják, majd a végén egy Dynopad-os méréssel
nyugtázzák, hogy volt értelme a dolognak... egy biztos, hangos kipufogó életet menthet-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-
jogprof
csendes tag
válasz rebel56 #1681 üzenetére
hali
a simson milyen idős(mert pl az enyém 30éves idén//szóval az már veterán és nemkell rá vizsga(da h betudsz szerezni egy olyan kis fémlapot mint ami a két kormánykifli közt helyezkedik és és azon is azvan h 30éves és azt felrakod akkor semmi gond)
ezt kéne hozzá tudnod h le kell-e vizsgáztatni(mert amúgy én úgytudom h lekell) -
jogprof
csendes tag
megattól is függ h a ccm mennyi mert ha postás-simson akkor az 75ccm és arra tuti h kell vizsga mert azokon rendszám is volt emlékeim szerint.
-
-
Integra
titán
válasz jogprof #1691 üzenetére
ugyan már semmi baj
a 8 le helyett írhattam volna 20ezret is
a lényeg pont az volt amire gondoltam, hogy ez az általánosan elfogadott alap ''tuning'' mert hogy mindenki azt hiszi ettől majd jól szétküldöm teljesítmnyben a vasat..
mert power commander helyeett, ami azért nem rossz, inkább ez kell mindenkinek...
meg mert ugye komoly motor tuningra már durva pénzek kellenek.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jogprof
csendes tag
válasz Integra #1694 üzenetére
oks
hát igen a motor tuninghoz eléggé szép lóvé kell mert jólmegkérik az árát(de lehet h jobbanjársz egy nemtom pontosán hány colos vascsővel ) azér mondom mert ha te találtál akkor gratula és énis megyek és veszek eggyet a simomra mert 4.5 helyett azért 12 az azért már jobb -
raver
aktív tag
-
jogprof
csendes tag
ez igaz.de én nem vitázni jöttem csak mondtam h akkor esetleg kitudna belőle húzni egy pár Le-vel többet
de mint mondtam a szűrő is lényeg...
meg ha van egy jó vízhűtés
de a 8Le egyik része a szűrő az nemtom menyit növel szerintem 1lovat és akkor a malossi megbuherálva olyan 4.5 vagy esetleg 5LE-t
[Szerkesztve] -
jogprof
csendes tag
de mondom a Vascső minet megold!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest