Hirdetés
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz qpakcovboy #1529 üzenetére
nem akarom innen elvinni.nincs utanfutom,es nincs is eleg idegem mar ehhez.ha nicns szegeden semmi,meghirdetem,mint alkatreszt.belefaradtam.inkabb akkor mar a simson
mod: a baja :a torka veres. komplett motorgeneralon esett/esne at. nehany szelepcsere,furatas, szelepallitas,oninditojavitas, es meg ki tudja mi.
[Szerkesztve]Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
ALI_G
veterán
kérek egy telefonszámot, mert taxis haverom tud egy szerelőt, ahova a speed motorját vitte. Egyékbént ilyen sufni az egész, de állítólag jól dolgozik, nem drágán.
egyszer voltam annál a szerelőnél, nehogy ugyanaz legyen ez ott van, ahogy bejösz a 47-esen hódmezőről, nem kell elmenni az első lámpáig (jobbra tesco, balra budapest körút), hanem előtt kellett balra menni, le ilyen kis utcákba... -
tildy
nagyúr
Egyhengereseket nem tudom, de azt igen 250 esek közül tudnék jobbat választani amivel nem égne a pofam ha nagyobb köbcentisekkel kell pályán menni.a honda is lazán ki tudná hozni a motort 1 millaból V2vel.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
raver
aktív tag
Ez a honda szvsz pályára pont nem való.
tudnék jobbat választani amivel nem égne a pofam ha nagyobb köbcentisekkel kell pályán menni.
RS250?? Igaz az nem V2 és nem is 4T, de pályára nagyobb ccm-el szemben nem tudnék mondani.
feca81: Akkor a helyedben én túladnék rajta
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Nem szemben nagyobb köbcentivel, hanem úgy, hogy bírjon stabilan egy 140-es tempót menni , ha kell (Ez ugyanis egy nagyobb köbcentisnek lazán kifér a csövön).
Én tudok 250esek közül ilyet mondani, pl. kawasaki zxr250je ilyen. (De a gt250r is lazán viszi)
Én spec emiatt keveslem a 110-t.
Képzeld el, elmész mondjuk túrázni, és tfh. 110 az átlagtempó, az ananka hndának már a vége!
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
sowi
őstag
válasz dabadab #1548 üzenetére
jah, azon atsiklottam, hogy svajc, aszittem nemetbol lenne a gep
amugy meg semmi okossag nincs benne, szimplan olcsobb kint meg a regadoval egyutt is mint itthon, es kint nagyobb a valoszinusege hogy nem a soskajoska szerviz nem csinalt semmit a kotelezo szervizenAnytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
raver
aktív tag
zxr 250-et ha jól tudom már nem kapsz újan ( legalábbis én nem láttam az árlistákon ). GT250R tényleg lehet ellenfél, ha mind1 hogy naked vagy teliidomos. Vagy pedíg egy GT 250 naked. Azt hiszem ugyan az az erőforrás hajtja mint a 250r-t. Tehát akár tudhatja is a 140-et.
-
tildy
nagyúr
Árban valóban a naked lehet ellenfél .ÉS tudja: [link]
zxr meg tényleg nincs újan.
Mindegy a lényeg az az, hogy CBF 250es nekem kevés lenne arra, amire kéne . Márpedig ha mennék, akkor 650esek közt mennék... Ráadásul naked GT250 meg jó százassal olcsóbb. Kár, hogy nekem az nem tetszik.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
feca81
aktív tag
a burkolat ra tud a mtenni a vegsebessegre rendesen! nem hiszm,h csak disz ebbo lazt akarom kihozni,h sztem a hio nakedje es a burkolt baltozatanak vegsebessege kozott is jelentos kulonbseg van (10-30km/h).
en meg mindig FZR parti vagyok, imad(nam)om ezt a rohadt kis dogot
mellesleg kompressziohibasan is lazan viszi a 160-at,vegsebessege meg 170-180 kozott van.utazonak tokeletes a 140-160km/h.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
DroneZ^
őstag
lehet hogy végül nem is veszek supermotot...
KTM-ről eddig csak jokat hallottam, bár nemrég kiderült hogy rossz az olajzása... szimeringel vannak problémák. ( ha kerékre kapod )
Husqvarna/Husaberg- magas szervizigényű mocik.. drága a szerviz
Honda FMX- nem igazi vérbeli supermoto
Suzuki DRZ 400 SM- tulságosan kell pörgetni
Ducati hypermotard: drága, szervizigényes, drága szerviz..., drága beszerezhetetlen alkatrészek ( legjobb esetben 3-4 hónap a beszállitas )
Yamaha XT660X - túl nagydarab, nehéz, geo-val vannak problémák...
Aprilia SXV = ducati, rendkívül kényelmetlen ülés...
Kollégák csak a DRZ-t javasolták nekem, a KTM-mel tényleg sok a probléma?
Igazából minél könyebb sportosabb de erös supermoto kellene, ami bírja is. Amivel siman lehet ugratni, nem kell sajnálni a teleszkopokat...
Ha ilyen nincs, marad a CBR 600 F
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
Gaboman
nagyúr
válasz DroneZ^ #1564 üzenetére
Aprilia SXV = ducati, rendkívül kényelmetlen ülés...
Volt már szerencséd egy ilyen mocihoz,kényelmetlen,hát te biztos sokat mentél ilyen géppel.
Elöbb próbáld ki milyen aztán utána irogass róla!
Nekem érdekes semmi gondom nincs az ülésével,kényelmesnek találom még az RC600 után is!
Vékony ülése van de jó puha neki ami egyálltalán nem nyomja a hátsómat!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teszla_ #1536 üzenetére
Tényleg meg kellene nézni, hogy mit kapott, de ha nincs a váznak baja, meg a telószáraknak, a felninek, akkor hajrá, Svájcban azért cserélnek olajat is, meg viszik szervizbe, nem úgy, mint Magyarországon. Persze ha nem kell a papírokért fizetned egy rahedli pénzt, meg várnod.
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
DroneZ^
őstag
válasz Gaboman #1565 üzenetére
képzeld ültem rajta... és kb a fenekemből kellett kihúzni , lehet h te annyira vékony vagy hogy felférsz rá, de nekem nem volt kényelmes... amugy meg elözö hsz ben is irtad h kb 2x ülsz rá 1 honapban, mert állva motorozol... akkor most ülj rá, menj vele 6 orát és mond azt hogy annyira kényelmes volt hogy mész vele még 6-ot
amugy nem arrol van szó, mert a moci a célnak megfelel... csak nekem kellene 1 cseppet kényelmesebb és talán nem is ez a fö probléma, hanem alkatrész meg szerviz terén...
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
dabadab
titán
válasz DroneZ^ #1568 üzenetére
Egyebkent a DR-Z uleserol is mondanak olyat, hogy nem kenyelmes, de ez eddig nekem nem nagyon tunt fel - es azt gondolom, hogy ha valaki egy terepmotor v supermoto ulesen ucsorog orakon at, akkor nem rendeltetesszeruen hasznalja azt a motort. (6 ora egy supermoton? Nem turagep az...)
DRM is theft
-
DroneZ^
őstag
válasz dabadab #1566 üzenetére
marmint 600 vagy 650-esekhez képest... csak nagyobb sebességnél már érzödik az üveghang, én meg nem szeretem a tura mocikat... ugyhogy valamivel megkell barátkoznom: kis tank. vékony ülés, kis végsebesség...
amugy a KTM megy 170-et és kb ugy 150-el szépen elmegyeget, mig a ''kis'' DRZ-nél ez kicsit lejjebb van. De mint mondtam ez nem turára valo csak nembirom a nagy behemót turagépeket, nem sportosak, én meg fiatal vagyok... valai ugrabugrálo gépezet kell amivel 1kerekezni meg szórakozni lehet...
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
DroneZ^
őstag
válasz Topiccsendőr #1573 üzenetére
nem csak ducati, általaban az olasz motorok szervizigényesek, pl szelephézag stb... (inkább ducati - motoguzzi az örökélet ). De nem is az, összetörsz valamit rajta, vagy elromlik, sok idö mire hozzájutsz 1 alkatrészhez. Ismerösnek pl aprilia tounoval kellett 3 honapot varnia idomra... mig honda vagy suzuki vagy ktm esetében ez hamarabb megy... legalabbis ezt mondtak a szervizesek, meg a boltban is kérdeztem a kollégákat.. ezt mondtak...
marmint a kényelmetlen ülés a ducatira nem vonatkozik, csak hülyén irtam, bocsi!
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
dabadab
titán
válasz DroneZ^ #1572 üzenetére
''amugy a KTM megy 170-et és kb ugy 150-el szépen elmegyeget''
Az lehet, hogy maga a motor az szepen birja, de 150-nel egy magas, szelveledelem nelkuli, tankrafekvest kevesse tamogato gepen huzamosabb ideig menni az buntetes a motorosnak. A supermoto nem turamotor, ahogy te is mondtad, hanem varosba meg versenypalyara valo aggressziv gep.DRM is theft
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dabadab #1548 üzenetére
Na én majdnem belefutottam egy ilyen kopasz béemvés esetbe.
Egy sunyiképű autókereskedőtől vettem az előző R6-ot, amit Olaszországból hozott. Hát nem mondom, én átnéztem a magyar piacot, de ami itt volt az döbbenet. Biztosítós volt a kínálat egyik fele (agyonütve természetesen). A másik fele meg szemtelenül drága.
Szóval a sunyiképű kiment, hozott egy Yamahát, megnéztem rajta mindent, tankig lebontottam, aztán megvettem. A blokkcsavarok még sértetlenek voltak, nem volt széthúzva, szép állapotban volt. Úgy érzem jobban jártam, mintha itthonit vettem volna, mivel olcsóbban vettem és ebben az olcsóbb árban benne volt az átírás is.
Persze bepróbálkozott elsőre egy törött segédvázassal, de azzal elhajtottam, hogy ne ökörködjünk már...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DroneZ^ #1574 üzenetére
Szelephézag?
áhh
Nem ezért szervizigényesek, hanem a beszállítóik régebben nem voltak a helyzet magaslatán, így néha elszállt pl. egy icipici relé, de magával az erőforrással nem szokott baj lenni. Moto Guzzinál ugyancsak az elektromosság olcsó szokott lenni.
Vigyázz mit írsz, mert az olaszokról tudok mindent!Explosión de dos tiempos
-
DroneZ^
őstag
válasz dabadab #1575 üzenetére
persze, nem tura, csak ha kedvem van 2x 1 évben elmenni messzebb akkor azt a 2 alkamat birjam ki. Ezért esett a választásom a KTM-re csak nemtom h télleg van-e gond az olajzassal, szimeringel, föleg 1kerekezéskor.. valami KTM szaki kellene. Függőleges allapotban nincs kenése a motornak?
persauder: az idomok, gyári alkatrészek az olasz motorok esetében mindig is drágák voltak... elektronika meg attol függ. általaban az olcso
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
DroneZ^
őstag
válasz Topiccsendőr #1579 üzenetére
á dehogy. lehet alkatreszt cserelni a gépezetben, meglehet oldani
ismerösnek, aki KTM hivő, neki is ilyen problémája volt, jópénzért vett valamit a motorba.
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DroneZ^ #1578 üzenetére
Sajnos az elektronika sem olcsó.
Egy fesszabályzó 50 000, a gyári fém fékcső 50-60 000. A Galfertől megveheted 30-35 000-ért, mindegy. Önindítórelé sem ötezer forintos kis dobozka, azért is súlyos tízezreket kell fizetni. Ők tudják.
Az idomok meg minden motorrra drágák. Amikor egy CBR 600 RR-re raktam gyári matricaszettet (csak az egyik oldalára) akkor mondta a srác, hogy úgy rakjam, hogy 250 000 volt. Egy komplett fejidom úgy félmillió. Nem helytálló, hogy az olasz motorok esetében drágák.
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
raver
aktív tag
válasz Topiccsendőr #1582 üzenetére
Vegyen 2T-t. Ott nincs ilyen gond.
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #1582 üzenetére
Azt esetleg megtudod mondani, hogy ha az alapjárat ingadozik azt okozhatja az egyik hengerben lévő kompresszor hiány?
11-13-11-6,5 a kompresszió, a 4. hengerrel valami tré van. városban megállok egy lámpánál a fordulat mondjuk stabilan 1200, indulás, másik lámpánál megáll fordulat 1800, induláss megint megáll 1000, van amikor többet állok mondjuk 1 percet és akkr a fordulat visszaeseik 1000-re ami általában üzemi hőmérsékleten szokott lenni.
Illetve hallottam egy olyan módszert, hogy grafitos zsírral lecsiszolják a szelepeket, úgy tudom nem kell hozzá levenni a hengerfejet? Ismered azt a fajta ''módszert''? -
DroneZ^
őstag
válasz Stalker-2572 #1585 üzenetére
hat nem en talaltam ki ezeket... 15 percet birjon ki 1keréken, ha ennyi nem baj akkor nemszóltam
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
DroneZ^
őstag
énmegtudom, már biciklivel kezdtem, több évet lehajtottam, és tudom mi az egykerekezés... bár mocival más, robogon probaltam, gyenge fék miatt nemmertem vele rendesen döngetni... bicóval ugy 4-5 km volt meg, a 15 perc siman és szép kanyarokat is iktattam bele... mocin megszokom, a motor amugy sem fárad ki, majd azzal uj rekordot allitok fel... persze kell majd fél év gyakorlás hozá...
szóval folytatnám a biciklizést motor formályában... bár ugratni nemfogok akkorákat meg trükköket tolni, mert valahogy a súlyosabb motoron nem érzem magam biztonságban a levegőben...
megfelelö alkatrészekkel megoldhato a kenés...
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #1584 üzenetére
Igazság szerint a szelepek egy idő után ''elverik'' az ülőkéket, mivel nagyon erős szeleprugót kell használni sportmotoroknál, hogy visszahúzza nagy fordulaton, így egy idő után kitámaszt, és elmegy a kompresszió. A szívószelepeknél van ez, a kipufogónál a tányérra rakódó korom miatt, illetve a kisebb szelepek miatt ez annyira nem vészes. Viszont gyanús, hogy az egyik hengernél ez a hézag teljesen más volt? Vagy meg van sérülve a szeleptányér, vagy a fészek? Ilyenkor mindent csiszolnak, a hengerfejet, illetve a szeleptányért is, azt nem lehet, hogy csak az egyiket csinálják.
Az ingadozó alapjáratifordulat az lehet szelep is, de gyakrabban a karburátoros motorok sajotossága. Nagyon érzékenyek a melegre, ilyenkor bedúsul a keverék. Vagy kikopott fojtószelep. Egyébként lehet, hogy ráférne egy karbibeállítás, vagy pucolás.
Mennyi idős a gép? Vagy milyen gép ez?Explosión de dos tiempos
-
DroneZ^
őstag
válasz Topiccsendőr #1590 üzenetére
ha 1x szeretnek kerekezni ez van...
de még sok biztatás és hagyom az egészet a francba...
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #1589 üzenetére
ez egy 88-as CBR600F Hurricane, amcsi piacra szánták, 94-be hozták be svájcból azóta én vagyok a 11. tulajdonosa, talán a 3. aki foglalkozik is vel, nem csak leírja.
Karbiállítás, tisztítás nem volt, viszon szelepállítás igen. Szelepállítás elött a kompresszió 9-8-7-4,5 volt. elég rendesen le volt/van térdelve.
Bajban vagyok ezzel a motorfelújítással, lehte egy csomó lóvét kell beleölnim és egy 20 éves motorba...hát nem is tudom. Lehet jobb lenne egy újabbat törleszteni. Ez az első nagymotrom, sajnos kicsit elkapkodtam a vételét. -
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #1592 üzenetére
Ahha.
Ennek az 1000-es verziója még nem is szelepkorongos, lehet, hogy ez is csavargatós-szelepbeállítós fajta...
Hát én a bizonytalan alapjáratot inkább karbinak mondanám ebben az esetben, nem szokott benzin szaga lenni a motornak? Nem folyik a benzin a karburátorsornál valahol? Valószínű a tűszeleped el van koszolódva valamelyik karbiban, és megváltozik az úszószint.Explosión de dos tiempos
-
DroneZ^
őstag
ja de telleg, veszek valami régebbi de jo DRZ-t ami olcso, azt szét stuntolom az agyam, és mellé valami drágább korrekt gépet... csak hát pénz kérdése minden mind1 első a meló... sajna a hangos mocik elvonják a figyelmet a melótól/tanulástól
persuader: hanemis nagy R6-om van, de több mint 4 éve motorozok belvárosban, szentendrén dobogókőn és visegrádon is voltam, messze kerülöm a felezövonalat föleg kanyarban... 1 kerék az max ritkás forgalomban egyenes uton..
[Szerkesztve]“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
raver
aktív tag
válasz Topiccsendőr #1595 üzenetére
Félreértettél. Én nem tudok 15 percig egykerekezni.Próbálgattam, de a holtpont még olyan nagyon messze volt hogy csak na. Meg nem is nagyon erőltetem. Bár ha lenne egy erősebb motorom, lehet hogy egy kétszer beleváltanék a levegőben. De jobban féltem annál a motorom.
Meg az esésekből is elég volt idénre.
Különben is egy endurós nem csinál ilyeneket. -
DroneZ^
őstag
válasz Topiccsendőr #1597 üzenetére
ha egyedül van üres 3km- elöttem akkor mehet, amugy meg itt a kisvárosban ahol lakom, itt probalkoznék... nem vagyok közveszélyes!
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #1594 üzenetére
Látod ez elképzelhető, mert többen mondták hogy enyhe benzinszagavan indításkor, illetve pöfögő gurulásnál. Akkor karbi ki, szét, tisztít, összerak, beállít.
Szerinted a szelepek és a hengerfej csiszolása, javítása megoldható 100.000 forint alatt- vagy annyiból? És ha igen akkor azzal mennyit lehet még menni normális használattal mondjuk 20-30 ezer km?
a legkisebb mért fogyasztásom amúgy 5,2 a legnagyobb 6,7 amit ki tudtam belőle hozni
menet közben stabil a gép, nem torpan, húz is elég rendesen.
[Szerkesztve]
Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Milyen routert?
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest