Hirdetés

Aktív témák

  • GReddy

    tag

    válasz ALI_G #12006 üzenetére

    ...hujjujjujjujj! Még nem próbáltál üzemanyagellátó-rendszert moddolni... (Több lóerő for azonos adó, hamarosan divatba jön nálunk is.) Első (és remélem utolsó) ilyen szívásunk egy GPZ1100i-vel volt, hát, a végén már annak tudtunk örülni, hogy beindult valahogy. Karbisnál ilyen nincsen. Ott be tudod KORREKTÜL állítani házilag is az adott motorblokkhoz hogy melyik henger mennyi benyát kapjon, hol van az a pont, ahol a legjobban megy a legkevesebb benzinből. A Cébéerr Hondéval (hüje Hondés) pl négy hónapot szívtunk, mire meglett, de meglett. 5Liter város, 1100 ccm, sok sok lovak. Főnököm Suzukijával (1800 Inti) meg a szopás megy, semmit nem lehet rajta állítani. Belőtték a japók úgy, ahogy szerintük jó, azt viszonhallás'! De nem jó, mert sokkal jobb is lehetne. Most lehet, visszaépítjük karbisra.

    Van valaki, aki tud kicsit bővebb infóval szolgálni a GSX650F-ről??? (Az újról) Null infóm van, a neten meg csak reklámok vannak. :( Érdekelne, mert a mérete, paraméterezése pont kiváló városba, kinézet szigorú, de nagyon (becsapós a gixer 1000 lámpa) persze mivel 'csak' láttam, menni nem mentem vele, nem tudom, hogy a futóműve milyen. Milyen a futóműve? Mondjuk töttöröttörő... a 636 Ninjához képest??? Annak szerintem egy nagyon elbaszott béna (verseny) futóműve vagyon, billeg mint állat, pöttöm mint egy simson, nem tetszett. Menni viszont így megy: :Y

    INFO PLS!

    Dominate the woods... The Bowhunter.

Aktív témák

Hirdetés