Hirdetés
Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz fejescsv #11080 üzenetére
nyah, ha japan belpiacosra vagysz, akkor kerdezd meg feca-t
egyebkent meg az osszes tanacsom annyi h vedocucc mindig legyen rajtad. nem leszel tulsagosan vagi hajlithatatlan jobblabbal vagy hianyzo fel arccal. ha hasznalt motort veszel, mindenkeppen megbizhato forrasbol szerezd be, ha lehet. es igen: ujat nem vennek elsore. akarmi megteszi egy evig, amig rajossz h hogyan lehet kozlekedni motorral, hogyan kopik el -
Jodanovich
senior tag
válasz fejescsv #11082 üzenetére
250 es gépek kibaszottul gyengék... ugyan olyan fűnyíró motoros gépek mint a talmácsi által motorozott 125ccm legalább egy 400 assal kezdj el motorozni mert ha tovább lépnél akkor egy 250 es után pl egy 600 as kurva durva lenne... elsőnek is vegyél fajin bőr ruhát jó bukót kesztyűt csizmát aztán motort.... (nállam egy két dolgot be is tudc szerezni...) <--- ez volt a reklám helye!!! japán motor ügybe a kawasaki a legjobb választás kis cég de a legprecízebb a japánok közül amúgy meg motorba olasz csak drága.... azt tudnám javallani neked h július 4 5 6 án menj el megnézni kunmadarasara a gyórsulókat!!! aztán még konkrétabb képet kapsz a dologról remélem bele tudtam okoskodni?!....
Life is Short... Ride Hard!!!
-
bocX
tag
válasz fejescsv #11085 üzenetére
hát kezdőnek jó tanács? mire gondolsz? motorra? vezetési technikára? közlekedésre?
legtöbben azt mondják, érdemes végigjárni valami ranglistát. motort illetően (125...250v400...etc). az uj 250esek nem olyan vészesek, sztem felülhetsz rájuk, ha sportgépben gondolkodsz. uj motorokkal nem lesz gond, ha használtba veszel, nagyon nézz körül, vételnél megbízható forrás sokat számít (ahogy előttem is írták).
egy kiszemelt motorról olvass sok tesztet, rengeteg video van neten.motorozáshoz van egy jó vezetéstechnkai pdf-m, ha érdekel megkeresem és átküldöm. sztem egész jól leírja hogyan kell használni a gépet. persze ugyis egyéni minden, sok tapasztalat fog dönteni, meg tipusonként eltérő, de ad tanácsokat.
közlekedésben résztvevőként, meg hát egyik legkiszolgáltatottabb vagy motorral. ésszel, körültekintően: itt van pár okosság.
szerk. ruházaton nem érdemes spórolni, vagánykodás is ésszel
mindig viselj bukósisakot: [link] [link][ Szerkesztve ]
sok munka és ugyanannyi lazaság
-
Stalker-2572
veterán
válasz fejescsv #11085 üzenetére
Nem mész autók közé, nem ütnek el Vegyél legalább 500-as motor, abból is 1 vagy 2 hengeres, azokban van legalább nyomaték.
Kinézel valamit érdemes itt elolvasni a véleményeket: [link] páran hülyeséget írnak, de vannak közte hasznos cikkek.[ Szerkesztve ]
All Black...
-
veterán
válasz fejescsv #11093 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de az esetben mehetsz A-ra, ha van két éves A1-ed. Azért, mert van B-d, attól még nem mehetsz A-ra.
Az A feltételei, hogy legyen legalább két éves A1-ed (ez esetben a különbözeti vizsga 2-3 hét), vagy legyél 21 éves.Motor választás.
Az nagyon fogós kérdés.
Mire kell? Milyen kell? Sportmotor, sport-túra, endúró, krossz? Én is 125ről mentem 400-ra, annyira nem rémisztő a dolog, de ne vegyél 600ast. Ha igen, akkor valami túra vasat, CB-F, vagy GSX-F, ami 600as létére 80-90 ló. Bár, embere válogatja, de a szamárlétrát érdemes betartani. Én tök jól elvagyok a 400assal négy éve, semmi bajom nincs vele, fenntartható motor. Nem nagyon eszi se a láncot, gumit, se semmit. 120-130al tötymörgésnél megeszik 4 litert. Visszabököd 3ba, akkor megindul jól. 250-es lépcsőfok érdekes kérdés. Ha lenne épkézláb 250-es akkor nem mondanék semmit, de állat magyarok szétk.rnak mindent, hidegen már tépi, olajcsere luxus, szelepállítás vajon mi... fél órát satarázik, mire beindul a motor...Szóval használt motor vásárlással okosan. Lehet jót kifogni.
Ha sikerülne egy jó 400as vfr-t rvf-et, vagy netán cbr-t (ebből csak az újabbat, az nc29-et keresd) kifognod, akkor sokáig jó társad lesz. De ez csak a Honda sportmotor felhozatala volt, van itt még cb400, meg minden egyéb motor, ízlés szerint.
Sok sikert[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz fejescsv #11097 üzenetére
Ha tisztában vagy vele, akkor ok
Hamis papírokkal meg addig jár a korsó a kútra, amíg nem igazoltatja egy rendőr
De. Sportmotor nem arra van kitalálva, hogy krúzolj vele a városban. Megfogod, felülsz rá, irány az első szerptenin, nyomod egy-két-három órát, aztán hazamész.
Krúzolásra vegyél robogót, vagizásra meg egy supermotot, vagy valami egyhengerest.
Sportmotornak szenvedés az 5ezer alatti tartomány, és nem tesz jót neki.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
veterán
válasz fejescsv #11100 üzenetére
Sport egy pörgős négyhengeres pályaszökevény, (talán lehet még V4-es), esetleg V2-es.
Supermoto meg egy relatíve nagy köbcentis, egy hengeres vagy V2-es, alacsony fordulatos, nyomatékos. Álá Honda FMX, vagy Stalker kollega álltal említett DRZ. Többek közt.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11080 üzenetére
roviden: ha hasznaltat veszel,vigyel 2 motorszerelot,meg egy autoszerelot, h tudjanak vitatkozni,mi a baja a gyari allapotu motornak.mert ugyis mind igy hirdetik. ami annyit tesz,h amiota a gyarbol kijott,nem nyultak hozza. hasznalt, jo allapotu 250-est kifogni kb,mint szuz 27 eves gyonyoru csajt talalni. es itt nem a horoszkopra gondolok. a 2008-as ninja nagyon jo valasztas,az egy korrekt motor.bar sztem neked eleg lenne kezdetnek egy 250-es 1-2 eves hyosung. megy az is ,amenyire kell,es szep is,meg fokent olcso motor. oreg 250-est ne vegyel.max az enyemet,ha kesz lesz en megvettem 335E Ft-ert,es mar tobbet koltottem ra,mint a vetelara.4. szerelonel jar.DE! ha meg akarsz tanulni jo penzert szerelni motort,kifejezetten ajanlom a 250-es FZR-t.
remelem segitettemMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11085 üzenetére
itt a legelso hozzaszolast olvasd el.ott minden le van irva,hogyan kll venni hasznalt motort.
amugy van meg a suzuki bandit 250, kawasaki zxr250(nem ma ninja,annak elodje) van amcsi zzr250 szinten kawa. yamaha zeal,bar ez mar osregi modell, az FZR elodje. 2T 250-eset ne vegyel,azok allatok.meghalsz az elso par km-en.szornyu,miket birnak. egy 400-as sornegyet gyalaznak,rohogve. bar a suzuki rgv 250-ese felemelo latvany.
miert 250-esbe gondolkodsz?legyen inkabb 125-os 2T.majdnem ugy mennek,mint a 250-es 4T-k,es olcsobb a szerelese. egy nem tul oreg NSR, v egy szep allapotu TZR sztem tokeletes lenneMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Tothgera30
Ármester
válasz fejescsv #11141 üzenetére
Nekem a Honda Cbr 125R jön be, és ilyet veszek! Most három motorom van egy Simson SR 50, egy Honda Cbr 600RR és egy Honda Safari személyeiban találtam meg az igazi, bár most eladóvá vállt a Simo és a Safari és marad a két Cbr (ha meglessz végre a 125-ös).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11143 üzenetére
hyosung GT250R. idomos valtozat. gyonyoruen megcsinaltak, 7-800-ert mar olyat kapsz,h megszolal. digitalis muszerfal,v2-es motor. a suzukitol sok fejlesztest atvettek. nagyon fain kis gep.en egy idoben,mikor tele volt a tokom ezzel,majdnem vettem egy hyot.vegsebessegre ne mmegy ugy,viszont egy sportkipuffal oylan szep, tiszta, oblos hangja van,h hihetetlen.ott alltam mellette,mikor kikanyarodott a srac.meglepodtem,mikor olvastam az oldalan a 250-es feliratot. nekem egyedu la fejidom nem jon be.amugy mindennel meg vagyok elegedve. hyorol meg csak olyannak kerd ki a velemenyet,akinek van.o tudja igazan megmondani,h valosak-e a hibai.nagony sok az alaptalan pletyka.van is itt a forumon egy 250-es hyo tag,ferkoboy szemelyeben
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11147 üzenetére
pff,passz,elvileg a supersport jobban ki van elezve,de ezt nem tudom konkretan. de sztem tok mindegy,milyen kategoriaban van,ha bejon,tokeletes amugy amcsiban jovla olcsobb a ninja.650-700-ert kapsz.csak mire behozod,lesz belole 1 milla.bar meg igy is olcsobb,mintha itthon venned,csak rengeteg az utanajaras
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
-
ferkoboy
senior tag
válasz fejescsv #11158 üzenetére
Hali!
Hallgass csak Tüzire. Ne vegyél Hyosung-ot. Nem szeretem a konkurenciát.
Én eddig kb 3e km-t raktam bele, ma voltam éppkanyarvadászaton,s mondhatom egész jol megy már, persze fejlődni még lehet, de a mai egy csodaszép nap volt.
Kb 11e km-rel vettem, 2 évesen, tavaly ősszel. Most 14e párszáznál járok, eddig semmi bajom nem volt vele.
Iletve volt egy valami: Elsö gátlóra panaszkodtam sokat. Sőt olajat is cseréltem benne. Persze nem lett jobb. A tünet vmi olyasmi volt, hogy egy picit hibás uton mintha már csavarta volna ki akormánt a kezemből.Öcsém hatására lecseréltem az előző tulaj által pályán kagylósra kopott első gumit. Pár alkalommal volt kinnt velem de a gumi nem a legszebben kopott. Nemtudom miért, lehet hogy mert "csak" Heidenau volt, de ez nem is számit.
Első gumi csere. Conti RoadAttack. Azóta mintha kicserélték volna.
Nem bántam meg, hogy ezt a mocit vettem, nagyon jó tanulómotor. Fenntartása is sokkal olcsóbb. Kidolgozottságban rendben,hogy nem egy Honda, burkolatok ridegebbek, vékonyabbak, de ha nem teszed-veszed le-fel őket, akkor ezt meg nem mondod, max ha törik. Eddig én megusztam mindent, borulás, dőlés nélkül. Párszor jó is volt, hogy nem egy 4-600as gépen ültem. Máskor meg [egy-egy előzésnél] jobb lett volna egy erősebb, dehát előzni nem kötelező. Ha 2l-es benzines autós elkezdi 130nál még nyomni neki mikor előznéd...akkor inkább visszábbhúzódok, főleg ha szembe is jönnek.
Fogyasztása ok. Nem egy Tüzi-féle CBR125, hihetetlen 1,3l-el, de sztem a biciklim is többet enne ha tudná mi az a benzin. Bocs Tüzi, nekem ez kicsit szürreál. Tudom, tudom, szélárnyék, de akkor is igy gondolom.
Fogyasztás - Hyo: temposan hazafelé 3,75l/100km. Ez alegutóbbi Kb 250km-es utamon nézve. Amugy 3,5l körül, de marokfüggő. Másoknál 3l körül.
Nem folytatom, ha kell vmi kérdezz. Igy is utálnak mások, mert nem Hondám van. Majd lesz az is...ha megtehetem. De a csajok az én mocimat nézik meg egy cbr600f3, és egy Hornet[600] mellett. Nekem meg pont hogy tetszik a fejidom. Föleg a lámpák, dehát izlések és pofonok. nem mondom, este egy xenon néha jó lenne, látást tekintve, de el lehet ezzel is közlekedni.
Gyertyák: 2 kell csak [v2]. Olaj: mindenestül 1,8l.
Kérdezz meg mást, ált. 3l fölött szinte minden gépbe.
Üdv!Ferkó
Ui: fenntartás ha számit, akkor ne másra hallgass, hanem magadra, illetvecsakészérvekre.
Pl. kötelező biztosítás.125-350ccm-> kb 7000/év
350ccm< ... -> kb 27000/év.
Ennyi, én 1év, s számtalan tipus megnézése után döntöttem igy. Nem akartam vén gépet, s rákölteni az értékének többszörösét. Majd a következő lehet egy CBF600N, vagy CBR600F4, Hyo Gt650R, esetleg Suzuki GSR600... Leghamarabb jövőre,de valószínűleg késöbb.Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
bajnokpityu
félisten
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11153 üzenetére
beirod googlebe a hyosung gt250R-t es kidob 6milliot ugyanugy nez ki,mint a GT650R.csak kisebb. sok alaktresz megegyezik a ket modell kozott. sot jobbat mondok,felmesz youtube-ra es ott akar onboardot is nezhetsz! ott aztan megtudod,milyen szaguldozni egy ilyen kis szepseggel!
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11155 üzenetére
nekem is az az egyetlen dolog nem tetszi kbenne.a sebessegfokozat jelzo meg marhara nem fog hianyozni.1-2 kor,es fordulatbol boven tudni fogod,hol jarsz.hyobol hasznaltat kell venni.sokan gyorsan eladjak,mert kinovik,es buknak rajta nagyot.te mg megveszed a 3 eves gepet majd felaron.sztem ha mindenaron 250-esben gondolkodsz ,akkor hyo
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Nightmare
senior tag
válasz fejescsv #11228 üzenetére
Egyet jegyezz meg! Olyat vegyél, amilyen szeretnél. Én sportmotort akartam, de voltak páran akik megpróbáltak lebeszélni (ezt csupa jóindulattal írom ) erről. De ha valamilyet szeretnél, nézz utána mik a hibái, erősségei. Pl tudom, hogy a CBR-nél a láncfeszítő, és a fesz szabályzó. Ez van, meg kell barátkoznom vele. Tökéletes motor nincs, de vedd azt, ami a szíved vágya, mert ha nem azt veszed csak nézel vágyakozva, ha egy olyan elsuhan melletted. Én a CBR-ért voltam, vagyok megőrülve, ha mást vettem volna...csak esz a fene, és úgyis a vége a CBR vétele lenne
Nekem munkába járni, és egy kicsit elmenni messzebbre kell a motor, de én hosszú távon gondolkodom, így nem szeretném eladni 1 év múlva. Legalább 6 évig legyen hű társam.
Remélem tudtam segíteni-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Nightmare
senior tag
válasz fejescsv #11235 üzenetére
Ugye a sportmotor, pörgős, vinnyogós, szép...sztem
Cross...rosseb tudja, sztem az arra való, ami a neve is...
Naked...nem olyan pörgős, egyéni stílus.Neked kell dönteni.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Stalker-2572
veterán
válasz fejescsv #11235 üzenetére
Csomóan írtak már javaslatot, hogy mit vegyél és még mindig ott tartasz, hogy gőzöd sincs a motor témáról Mi ez, motorképző gyorstalpaló tanfolyam? Miért nem olvasol utána? Fogj a kezedbe egy Motor Revüt olvasd végig. Vegyél egy katalógust pörgesd végig. Menj el ismerőshöz/kereskedésbe kérj el 1-2 motort kipróbálni.
Városba vagánykodni én tuti supermotot vennék (pl EXC 250), nem törné a csuklómat fél óra után pl. Dobot erre is lehet tenni és akkor brutál hangjuk van. De mivel ennyire szerencsétlen vagy és nem értesz hozzá (már bocs) nem merem azt ajánlani, hogy vegyél egy 2 milliós gépet. Lehet Simsonnal kéne kezdeni meg olvasgatni, hogy egyáltalán tudd miről van szó Hmm?[ Szerkesztve ]
All Black...
-
veterán
válasz fejescsv #11242 üzenetére
125ös CBR-ben egy teljesen új fejlesztésű blokk van, mivel az NSR-eknek vége volt.
FMX-ben van endúró blokk a Dominatorból. De a pici CBRnek új blokkja van. Sőt, van belőle 150-es is, 27 lóval, DOHC, 4 szelep.
Szvsz ha jót akarsz, akkor veszel egy első kiadásos karbis 125ös cibbert. Vagy esetleg egy nem tudom mit.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Stalker-2572
veterán
válasz fejescsv #11246 üzenetére
Nem azt mondom, hogy nem tudsz motorozni (mondjuk nem is, de ez most lényegtelen ) hanem azt sem tudod mi fán terem a dió
ugyanis sport motorra gondoltam mindig is de sokan írták h azt pörgetni kell + pályázásra való
A szigorúan szószerint veszem a sportmotort, akkor igen, sporteszköz, pályára való. Ez lehet speed, cross, enduro, supermoto, akármi...
Ha speedre gondolsz (gondolom igen) akkor nem lehet általánosítani. 1000-es gépet miért pörgetnél 250-es bármilyen, akárhány hengeres gépet miért ne pörgetnél Ha zavar a fordulat és a kopás akkor vegyél 1 hengere supermotot, abban van nyomaték is, de ezt már írtam. (Csak ne titán szelepeset, mert annak darabja KTM-be 36k ) Ezért mondtam, hogy olvass utána.All Black...
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11242 üzenetére
par hozzaszolassal lejjebb ki is derult,h melyik enduronak a blokkja van benne.
abban megegyezett mindenki velemenye,h nehez kinyirni a cbr125-os blokkjat.de ha neked valoban vagizni kell,akkor nem hinnem,h ez a megfelelo valasztas. a kis edesnek olyan halk a hangja,h tobbszor le kellett hajolnom forgalomban,h meghallgassam,jar-e.meg gazadasra se okadta magabo la decibelt (sportdob se javit sokat rajta,a 0-t nem lehet szorozni,ill lehet,de 0 az eredmeny )ha vagizni akarsz,vegyel egy kawa ZXR 250-eset.de mondom,3 szerelovel menj el megvenni. ha bejon a 2T hangja,akkor mitot,TZR-t,RS-t,v az ujabb fajta NSR-t (olyan 96-tol gyonyoruek a kis 125-os NSR-ek) ha durvan alazni akarsz,es ongyilkos hajlamaid vanank,akkor egy 250-es RGV,TZR,NSR a megfelelo valasztas. ezutan meg marad a sor4 bandit,FZR,CBR.mind sajat felelossegre,es egy berelt szervizhellyel
de ha vegyiteni akarod (vagizas,megbizhatosag,olcsosag) akkor marad a kis hyosung egy jopofa sportdobbal.
kepeket google-on v a hasznaltmotor honlapokon talalszMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11246 üzenetére
a sportmotort valoban porgetni kell,meg palyazasra valo,meg kanyarokra.de nagyon skan hasznaljak varoson belul is ,hidd el. pl en is munkaba jarasra hasznalom. mar amikor jo
azert azt ki szeretnem hangsulyozni,h egy simson,es egy 125-os 2T kozott is oriasi a kulonbseg.en mikor eloszor raultem, nem mertem sak 50-nel menni.ugy kb 50km utan mertem jobban huzni,de meg akkor is ovattal.
jogsi nelkul nem fogjak odaadni kereskedesben a motortMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Stalker-2572
veterán
válasz fejescsv #11319 üzenetére
100k minimum (maximum a csillagos ég of korsz), de 150k-ból már elég jól ki lehet jönni.
Normálisabb sisak (semmi extra) 30-40k, nadrág, dzseki 30-30k, inkább több. Csizma szintén 20k-tól indul, 30-ért már van jó. Kesztyű 10k. Terepre kicsit más a felállás, ha érdekel leírom...Ja és külön nyári meg téli ruha...
ps.: méret? Lassan a bébicipők is annyiba kerülnek, mint a 46-os csukáim
[ Szerkesztve ]
All Black...
-
bajnokpityu
félisten
válasz fejescsv #11296 üzenetére
hagyományosan a supersport kategória alatt a sor4 600 max teljesitményre kihegyezett éppen csak utcai használatra alkalmas pályagépeket értjük. kérlek használd helyesen a kifejezést.eddig 250es burkolt motorokról beszélsz.gsxr 250 esetében 250es sportmotorról.
de semmiképp nem supersport.eladó topping dac
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fejescsv #11345 üzenetére
Nem. nem ismerem, nem is értem minek írtam bármit is. Lőjjetek le, bocs.
Mivel átmegy egy szabványosított teszten, védelmi képességei nem maradhatnak alul annyira a többi sisakéval szemben. Kérdés, mi az alapmárka, amire rábiggyesztik, hogy Kawa. Max komfortbeli különbség lehet.
Explosión de dos tiempos
Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Yettel topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Elemlámpa, zseblámpa
- Subaru topik
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Intel Core I7 14700KF BOX , 3 ÉV GARI , BONTATLAN !
- Keresek-Hegel H390
- Hibátlan - GIGABYTE Z370 HD3 LGA1151v2 alaplap + Windows 11 Pro digitális licensz
- Hibátlan - INTEL Core i7-8700 LGA1151v2 dobozos CPU processzor
- Szép Tervező Vágó Dell Precision 5530 Laptop -80% 15,6" i9-8950HK 32/512 QUADRO P2000 4GB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest