- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyb3r
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémába ütköztem. Eladtam egy Palit GTX 980Ti-t, amelynek a leírásában csak annyi szerepelt, hogy: "Eladás oka nagyobbra váltás. Garancia nincs rá." Kb csak másfél hónapig voltam a tulajdonosa.
Nekem egyetlen gondom volt vele, túlmelegedett a kiszáradt paszta miatt. Ez cserélve is lett, és onnantól megszűnt a probléma. 3 hétig teszteltem, mire meghirdettem.
Jelentkeztek is érte, személyesen átvette. Mivel nem nálam vette át, hanem egy megbeszélt helyszínen, így képek formájában bizonyítottam neki, hogy a kártya sértetlen. A tesztben a RainbowSix Sieges játékot futtattam 1080p, 144Hz, ultra beállítások mellett.
Személyes találkozónk során tájékoztattam a pasztacseréről is, illetve arról is, hogy bizonyos FSP tápegységgel (konkrétan egy Raider 550-el) nem indult, ellenben minden más táppal igen. Elégedetten vette át tőlem 5000Ft kedvezménnyel. Próbagaranciát is személyesen említettem neki, hogy 3 napot adok, és azt is elmondtam neki, hogy ha a pár napban bármilyen problémája akadna, csak egy hét múlva tudjuk rendezni. Hazavitte és aznap kipróbálta, majd elégedetten jelzett vissza, hogy abban a pillanatban is játszik vele és semmi gondja sincs.
Végül 2019.03.03-án kaptam tőle egy hívást, miszerint a kártya hibás. Igyekeztem segíteni neki, hogy mivel lehet kizárni a problémákat, de nem szűntek meg, sőt, végül a kártya nem adott képet. Ekkor már azt állította, hogy a kártyát nem azonnal tesztelte, csak a hívás napján volt rá alkalma. Pénzvisszatérítést kért tőlem, de 4 nappal a próbagarancia lejárta után nemet mondtam neki. Ez után "fenyegetőzött", hogy kideríti a címemet, hátha személyesen szót értünk. Később már a feljelentésről esett szó, mivel szerinte "nincs bizonyítékom ellene".
2013 óta vagyok tag, és bármilyen hibás terméket adtam el, azt megjelöltem. Eddig egyszer volt hasonló esetem, de ott kiderült, hogy a vásárló Overclock tesztelgetés közben sütötte meg a kártyát.
Jelen esetben mit tudok tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen NAS-t vegyek?
- Metal topik
- Gamescom 2025 - Az összes bejelentés egy helyen
- Milyen légkondit a lakásba?
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Elektromos autók - motorok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Részesedést vásárol az Intelben a Softbank
- Call of Duty: Black Ops 7
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! 860W Fractal Design ION+ Platinum tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3147
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest
